Publikováno Říjen 10, 20159 r Zdravím, rozsvítila se mi kontrolka ASR. Měnil jsem i svíčky. Byly dva kabely obnažený u stěračů na svazku který vede k jednotce vedle stěračů - k té větší. Tady je výpis chyb: 16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 35-00 - -17523 - rada valcu 1 - sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1115 - 35-00 - -17843 - rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299): zkrat na kostru P1435 - 35-00 - -17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru P1425 - 35-00 - -17525 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1117 - 35-00 - -16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita P0140 - 35-10 - - - SporadickáReadiness: 1010 1101 a výpis z jednotky ABS: Addresa 03: ABS brzdy Labely:Objednací číslo řídící jednoky: Systém a/nebo verze: Kódování: Číslo dílny: VCID: 55A5856785911 Fault Found:01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim; prectete pamet chyb - Sporadická V čem by mohl spočívat problém ? Díky za rady
Říjen 18, 20159 r Zkontroluj všechny pojistky,otestuj snimac teploty chladicí kapaliny,je na termodtatu
Listopad 24, 20159 r Autor Dostal jsem se opět ke zkoumání proč svítí asr-ko ... prostřední pojistka u baterky ukazuje na multimetru 10,4 V, zbylé dvě přes 12V.... Co by to mohlo odebírat?
Leden 22, 20169 r Autor Kontakty očištěny, prostříklý kontaktolem ... toto je ok... ale problém se svítící kontrolkou motoru a ASR přetrvává... Při vyzkoušení akčích členů nefunguje čerpadlo sekundárního vzduchu ... relé č. 100 vyměněno (tedy za relé č 18 - prý je stené)... nepomohlo Aktuální chyby: 5 závad nalezeno.16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 35-00 - -17523 - rada valcu 1 - sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1115 - 35-00 - -17843 - rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299): zkrat na kostru P1435 - 35-00 - -17525 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1117 - 35-00 - -17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru P1425 - 35-00 - -Readiness: 1110 1101 Kde by mohla být dál chyba ?
Leden 28, 20169 r Autor Ne nevyměnil... nechá se proměřit? je to čidlo na termostatu nebo kde ho hledat ?
Leden 28, 20169 r Autor Pro doplnění -> teplota dle budíků 90 °C a podle vagu 75 °C -> postupně tedy pak roste. Potom dle bloku hodnot ve sk. 132 - u voltů by měla být hodnota kolem 5V ... Addresa 01: Motor (06A 906 033 BG)16:18:22 Skupina 132: charakteristika chlazeni teplota clazeni 81.0*C Teplota rozdil 0.00 V topeni napajeni potenciometr 000000 chlazeni stav Je tedy problém v čidlu a zároveň elektronickém termosatu..?
Únor 1, 20169 r To jsme rádi, že se ti to povedlo vyřešit, ale nechceš se podělit s ostatními o řešení?
Únor 2, 20169 r Autor Asi blbá schoda náhody nebo nehody Ač jsem několikrát kontroloval pojistky, ať u baterky nebo v pojistkovém boxu a vše se zdálo být OK. Nebylo tomu tak. Znovu jsem šel zkontrolovat důležitou pojistku č. 43, která se jevila v pořádku. Nedalo mi to a tak jsem s ní zaklepal - a ejhle propojení se sesunulo k jedné straně. Proběhla výměna, zkuška akčních členů - čerpadlo sekundárního vzduchu, běží ... vymazaní chyb ... nastartování ... ..... s huráááááááááá NIC na palubce nestvítí
Leden 7, 20232 r Teď jsem řešil stejný problém se svítícím ASR. Za studena se projevovalo nepatrně delším startem a nic nesvítilo. Po zahřátí se z ničeho nic objevilo škubnutí rozsvítilo se ASR snížil se rapidně výkon. Za tepla nešlo motor nastartovat popř s přidáním plynu. Závada byla vadné čidlo na klice. Oprava za 500,-kc za nové od Hella. Děkuji všem na fóru co sdílejí závady a jejich opravy díky nim jsem opravil svépomocí a nemusel cekat na termín v servisu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.