Tony350z Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Zdravim, motor mi zacal padat do nudzoveho rezimu tak som skocil do servisu, vypisana chyba P334B00: Ovladac plniciho tlaku mechanicka zavada, prijmaci technik ma potesil ze treba nove turbo cca 1100 eur, ze samotny regulator sa vymenit neda... fabia 1,2 TSI 63kw 2010 58000... opytal som sa cislo dielu tak mi povedal ze treba toto turbo 03F 145 701 MX, Vie mi niekto povedat ci fakt sa neda vymenit len ta samotna regulacia? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 No to potěší.... Nevyposlouchal jsi před poruchou nějaké netypické zvuky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Dal jsem to do samostatného tématu. V ETCE to servo není jako samostatný díl, ale někde jsem viděl (možná je to i na foru, ale nepodařilo se mi to dohledat), že se dá pořídit i bez turba. Myslím tím nové. Další možností je vrakoviště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Tak jsem něco našel. Teď jen zjistit, zda je vhodné i pro tvoje turbo. To číslo, co ti dali v servisu, je repasované turbo, které má doporučenou cenu v Etce 20 456 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 16. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Dakujem pekne za pomoc, no ved toto mi neslo do hlavy, lebo ten regulator som nasiel aj ja na viacerych strankach priblizne v cene 100 eur uplne novy, su tusim 2 typy jedna ma ten navareny nadstavec kratsi a druha dlhsi... a co sa tyka divnych zvukov ten motor si zije vlastny zivot... nehovoriac o tretich rozvodoch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 16. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 vyborne... takze ked je repasovane dufam ze to robia tak ze vymenia "cele turbo " stare si nechaju vymenia regulator a potom zasa niekomu vymenia " cele turbo " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Dívám se teď na fotky a přesně toto servo 03F 145 725 G jsem měl jak na původním, tak i na vyměněném turbu u stejné Fabie = 1.2 TSI 63 kW 2010. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 16. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 idem sa pozriet na cislo dielu toho serva a pokusim sa odfotit aj cislo turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Číslo serva je vidět lépe, jen zkontroluj, zda je stejné. Číslo turba je z jeho spodní strany, tam je to problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 16. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 03F 145 725 G, nejde mi ale do hlavy preco je tam uvedeny datum 04.10.11 ked auto je 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Ale to přece nemusí být datum výroby. Anebo ti to někdy někdo vyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 No to potěší.... Nevyposlouchal jsi před poruchou nějaké netypické zvuky? nevydáva to žiadne zvuky,jednoducho kontrolka a motor bez výkonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo Takže to zlobilo u prvních 1.2 TSI, pak nastal klid a je to tu znova? Věděl bys roky výroby těch aut? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2015 Pavle roky nie,ale prvotným krokom je kontrola čísla turba,respektíve jeho koncovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 17. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2015 Velmi sa to podoba na datum vyroby lebo na ostatnych suciastkach kde je napisany datum tak konci 10tkou... Chcem sa opytat preco vlastne sa na mojom turbe neda vymenit ten regulator ked cislo dielu regulatora na mojom turbe sa zhoduje s tym cislom dielu na ktore existuje opravna sada. dovod je mechanicky? a este sa chcem opytat ci cez VCDS budem vediet nastavit vychodzie polohy toho regulatora, rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Věděl bys roky výroby těch aut? motory vyrobené po 8.11.2011 ...vtedy tam ide opravná sada (turbá s koncovkou K) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. akože do toho ovládača? ..nič tam neuvidíš,bude ako nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 nech je to vlákno kompletné foto:mobil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Snažím se zjistit kde najdu číslo turba, jelikož nemám zvedák, našel jsem pouze číslo, odpovídající podle googlu chladiči nasávaného vzduchu. Zeptám se, najdu číslo turba bez nějakých větších demontáží? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Pokud se dobře pamatuji, budeš potřebovat jen zrcátko - to číslo je totiž na spodní straně skříně turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 a pamätuješ si správne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Našel jsem tedy to číslo (03F 145 725 G), zdá se být původní, což asi není úplně nejlepší zpráva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 To ovšem není číslo turba. Ta jsou třeba tato: 03F 145 701 F, 03F 145 701 G, 03F 145 701 H, 03F 145 701 K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Opravná sada: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.