Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, motor mi zacal padat do nudzoveho rezimu tak som skocil do servisu, vypisana chyba P334B00: Ovladac plniciho tlaku mechanicka zavada, prijmaci technik ma potesil ze treba nove turbo cca 1100 eur, ze samotny regulator sa vymenit neda... fabia 1,2 TSI 63kw 2010 58000... opytal som sa cislo dielu tak mi povedal ze treba toto turbo 03F 145 701 MX, Vie mi niekto povedat ci fakt sa neda vymenit len ta samotna regulacia? Dakujem 

No to potěší.... Nevyposlouchal jsi před poruchou nějaké netypické zvuky?

Dal jsem to do samostatného tématu. V ETCE to servo není jako samostatný díl, ale někde jsem viděl (možná je to i na foru, ale nepodařilo se mi to dohledat), že se dá pořídit i bez turba. Myslím tím nové. Další možností je vrakoviště.

Tak jsem něco našel. Teď jen zjistit, zda je vhodné i pro tvoje turbo. To číslo, co ti dali v servisu, je repasované turbo, které má doporučenou cenu v Etce 20 456 Kč.

  • Autor

Dakujem pekne za pomoc, no ved toto mi neslo do hlavy, lebo ten regulator som nasiel aj ja na viacerych strankach priblizne v cene 100 eur uplne novy, su tusim 2 typy jedna ma ten navareny nadstavec kratsi a druha dlhsi... a co sa tyka divnych zvukov ten motor si zije vlastny zivot... nehovoriac o tretich rozvodoch... 

  • Autor

vyborne... takze ked je repasovane dufam ze to robia tak ze vymenia "cele turbo " stare si nechaju vymenia regulator a potom zasa niekomu vymenia " cele turbo " 

Dívám se teď na fotky a přesně toto servo 03F 145 725 G jsem měl jak na původním, tak i na vyměněném turbu u stejné Fabie = 1.2 TSI 63 kW 2010.

  • Autor

idem sa pozriet na cislo dielu toho serva a pokusim sa odfotit aj cislo turba 

Číslo serva je vidět lépe, jen zkontroluj, zda je stejné. Číslo turba je z jeho spodní strany, tam je to problém.

  • Autor

03F 145 725 G, nejde mi ale do hlavy preco je tam uvedeny datum 04.10.11 ked auto je 2010 

Ale to přece nemusí být datum výroby. Anebo ti to někdy někdo vyměnil.  :kol-32:  

opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo

No to potěší.... Nevyposlouchal jsi před poruchou nějaké netypické zvuky?

nevydáva to žiadne zvuky,jednoducho kontrolka a motor bez výkonu

opravná sada existuje,ale len na turbá s koncovkou K ...táto závada sa začína objavovať častejšie,behom týždňa to boli dve FII a jedno Polo

 

Takže to zlobilo u prvních 1.2 TSI, pak nastal klid a je to tu znova? Věděl bys roky výroby těch aut?

Pavle roky nie,ale prvotným krokom je kontrola čísla turba,respektíve jeho koncovky

  • Autor

Velmi sa to podoba na datum vyroby lebo na ostatnych suciastkach kde je napisany datum tak konci 10tkou... Chcem sa opytat preco vlastne sa na mojom turbe neda vymenit ten regulator ked cislo dielu regulatora na mojom turbe sa zhoduje s tym cislom dielu na ktore existuje opravna sada. dovod je mechanicky? a este sa chcem opytat ci cez VCDS budem vediet nastavit vychodzie polohy toho regulatora, rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. 

 Věděl bys roky výroby těch aut?

motory vyrobené po 8.11.2011 ...vtedy tam ide opravná sada (turbá s koncovkou K)

rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem. 

akože do toho ovládača? ..nič tam neuvidíš,bude ako nový

nech je to vlákno kompletné  :kol-34:

 

foto:mobil

post-62595-0-66937900-1447878928_thumb.j

post-62595-0-62487300-1447878941_thumb.j

post-62595-0-50147800-1447878955_thumb.j

post-62595-0-16354200-1447878975_thumb.j

post-62595-0-04616800-1447878991_thumb.j

post-62595-0-19169600-1447879004_thumb.j

post-62595-0-09917900-1447879017_thumb.j

post-62595-0-10494000-1447879032_thumb.j

post-62595-0-45264300-1447879051_thumb.j

post-62595-0-51332500-1447879065_thumb.j

Snažím se zjistit kde najdu číslo turba, jelikož nemám zvedák, našel jsem pouze číslo, odpovídající podle googlu chladiči nasávaného vzduchu. Zeptám se, najdu číslo turba bez nějakých větších demontáží?

Pokud se dobře pamatuji, budeš potřebovat jen zrcátko - to číslo je totiž na spodní straně skříně turba.

a pamätuješ si správne  :kol-47:

Našel jsem tedy to číslo (03F 145 725 G), zdá se být původní, což asi není úplně nejlepší zpráva...

To ovšem není číslo turba. Ta jsou třeba tato: 03F 145 701 F, 03F 145 701 G, 03F 145 701 H, 03F 145 701 K

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.