foxdivemaster Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 jeste jsem s tim za studena nejel takze nevim,jenom sem to nastartoval studeny abych koukl na hodnoty-uz jsem na to prisel kde takze ten prvni vstrik co jsem menil je teda ok?kdyz je spatny tak ukazuje pouze do plusu?ja jenom abych vedel jestli ho mam vratit nebo nechat.bral jsem starsi kus,pri vymene sem samozrejme musel vysroubovat 1 a 2 vstrik a ten prvni byl fest zakarbovany druhy byl pekny myslim tim moje vstriky v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 1=OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 libero diky za reakci,byl sem to projed a ok ikdyz nemrzlo bylo na nule,cukalo to kdyz bylo treba minus 5atd,ale zmizelo to cvakani takze to delal asi ten vstrik,je teda jeste slabe slyset ale oproti tomu jake to bylo predtim je to nebe a dudy spis si ted myslim ze jde slyset cerpadlo asi a co si myslis o tom tretim?asi ho nechat jeste?kazdopadne uvidim az zas jak bude mrznout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Zatiaľ jazdi a uvidíš čo to bude robiť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 ok dekuji,cenim si toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Nafoť ještě kolik mají vstřiky když je motor zahřátý na provozní teplotu. Docela mě to zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 ok,jak nekam pojedu tak to nafotim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 (editace) tak jsem byl dat svuj takovy okruh 30km,teplota oleje byla 89 kdyz jsem to fotil,co si o tom myslite asi bude chtit i ten treti ale asi ho budu resit az bude k te hodnote dva ne?jeste sem ted fotil i zaneseni dpf tak to sem dam taky Editováno: 10. leden 2016, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Jde o to jak to auto jezdí a jak se chová.Zda normálně tak bych se zatím na ten vstřik vyprd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 tak zatim jsem nejel v tech minus treba 5 stupnu,ted se auto chova uplne ok,cvakani zmizelo je to tisi a hlavne co sem na tom useku co sem jel tak sla i spotreba dolu oproti tomu co jsem postrehl minule a to o dost,takze asi vyborny,kazdopadne dalsi 3 vstriky mam v supliku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 (editace) Tak to je jiná,když už je máš tak ten třetí vyměň. To máš nový nebo repas? Editováno: 10. leden 2016, autor: dominikg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 (editace) ne,starsi z bouracky,bral jsem vsechny 4kusy z jednoho motoru,cena byla prizniva,toz vymenit ho muzu ale by zas pak nevykazoval blbe hodnoty 2 a pak zas treba 4ty asi ho vymenim ale nevim pak jak ho nakodovat pres vag,kabel mam ale moc s tim neumim,a ten kamos co me to kodoval bude na delsi dobu pryc Editováno: 10. leden 2016, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafiduck Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 Ahoj měl jsem stejný problém vždy ráno když jsem nastartoval cca po ujetí 20 m se auto celé roztřáslo a motor nešel do otáček asi tak po 10m najednou vše v pořádku a celý den vše ok. V tomto přípaďe pomohlo udělat chemií vyčištění motoru a vstřiků a vyměnit palivový filtr a je vše v naprostém pořádku cena v servisu cca 1000 kč. Do Škodovky nemá cenu jezdit jen zvás budou tahat peníze a nanic nepříjdou. Motor mám 2.0 TDI 125 kw DSG najeto 155000. Než začnete měnit vstřiky zkuste nejdřív tenhle způsob opravy. Motor je tichý a raní rozjezdy bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plechus Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 Panstvo prosím Vás mám také problém u 103kw dvoulitru s cukáním za studena. Ty hodnoty kolik který vstřik dává je schopno auto sdělit přes diagnostiku samo, nebo je třeba vyndat vstřiky a usadit je do měřící stolice? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 (editace) Odchylky vstřikovaného množství se měří diagnostikou připojenou v autě, tedy za běhu motoru (se vstřiky se nic nedělá). U VCDS je to záložka 01-Motor, měření bloků hodnot 181,182,183,184 ..... cokoliv za studena více než 2.0 mg je špatně Editováno: 12. leden 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 ty brdo doufam ze to nebude cekat i me,kolik stala ta sranda jenom pro info at vim kolik spojky stoji,budes jim to reklamovat ne?nedela to spis ta mechatronika ci tak neco? Čau spojková sada komplet..8600kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Ahoj měl jsem stejný problém vždy ráno když jsem nastartoval cca po ujetí 20 m se auto celé roztřáslo a motor nešel do otáček asi tak po 10m najednou vše v pořádku a celý den vše ok. V tomto přípaďe pomohlo udělat chemií vyčištění motoru a vstřiků a vyměnit palivový filtr a je vše v naprostém pořádku cena v servisu cca 1000 kč. Do Škodovky nemá cenu jezdit jen zvás budou tahat peníze a nanic nepříjdou. Motor mám 2.0 TDI 125 kw DSG najeto 155000. Než začnete měnit vstřiky zkuste nejdřív tenhle způsob opravy. Motor je tichý a raní rozjezdy bez problémů. Čím se čistily ty vstřiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Ideální je vyčistit vstřiky ultrazvukovou technologií ASNU. Ale takto to asi dafiduck neřešil, koupil pravděpodobně nějaký čistič do nafty.. http://www.asnu.cz/servisini-strediska-asnu[/url] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plechus Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Ahoj, tak dnes napíchnuto a ukazuje to tohle: Volnoběh cca 1800 ot/min (chvíle, kdy to cuká) Který je tedy v prdeli? 1 a 2, nebo 4 nebo všechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vesely.m Vloženo 13. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2016 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 presne tak,je to vstrek na 4.valci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plechus Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Tak díky panstvo, je to objednáno a v pátek jedu na výměnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standamz Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 Ahoj Pánové. Měl bych dotaz. Švagrův Superb 2 také po studeném startu a rozjezdu párkrát při akceleraci zaškube. Je to i v létě i v zimě. V paměti závad samozřejmě nic. V bloku naměřených hodnot jsem vyčetl tyhle hodnoty. Pokud se nemýlým tak by to mohla dělat dvojka? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 7. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2018 standamz: Nejjednodušší a nejlevnější způsob jak to zjistit a případně opravit, je koupit za pár stovek nějakej čistič a vyjezdit nádrž (dobrý zkušenosti mám s BG, pro diesely dělaj tohle: https://aditiva.heureka.cz/bg-245-premium-diesel-fuel-system-cleaner-325-ml/ Nebo pak třeba zkusit koňskou dávku VIFu ). Pokud to cuká ucpaným/zapečeným vstřikem, mělo by to pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza superb II Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 (editace) Zdravím vás pánové zase je tu téma škubaní motoru. No už si fakt nějak nevím rady :D Jedná se o škoda superb II 103kw kod motoru cffb. V první řadě chci říct ze je tam dane hybridní turbo z cfgb soft upraven na 1.7 baru (sedí tam jen potřeba dát hadičky z cfgb) turbo má najeto cca 30tis, dále nove originál dpf, nový egr wahler, nová spojka s dvouhmotou sachs, nové gufero za dvouhmotou (doufám že to nebude tento problém prý stačí o stupeň pootočit a problém je na světě ale myslím si že jsem ho tam dal správně) repasované vstřiky firmou autonorma, regulátor na čerpadle vzitý z pojizdného auta taktéž komplet rail, nové žhaviče. Nejhorší jsou ranní starty bez ohledu na to jaká je venku teplota motor pomalu ani neudrží otáčky a zdehne, je potřeba cca 10s držet na 1500 otáčkách tak kouří jak lokomotiva a pak ok. Při jízdě si auto občas škubne při lehké noze na plynu a když tomu šlápnu tak se rozvibruje cele auto bez ohledu na otáčkách a rychlosti. Při výměně spojky jsem si všimnul ze je menší vůle na hřídeli na převodovce, ale netuším zda to muže mít souvislost, poloosy vůle nemají. Jedíný co mě v poslední řade napadá udělat předčasně rozvody a hydroštely. Zajímal by mě váš názor a nějakou radu po čem se ještě podívat. Předem děkuji za odpovědi. Editováno: 10. Červenec 2021, autor: honza superb II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.