hrnous Vloženo 20. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 Hezký den všem, včera jsem domů přitáhnul Fábii a už vymýšlím bejkárny Jaký je prosím rozdíl mezi sáním 047129743M a 047129743 ? Ty dvě mám dostupné.. Jelikož poslední moje Škodí auto byl starý Favorit..tak do všeho musím trošku zabřednout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 20. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 Ahoj, u Fabie 1 - 1.4 MPi 44Kw, jsem měnil původní sání za sání z 50 kw. Rozdíl v průřezu kanálů byl markantní, pro verzi 44 kw byl eliptický, přiškrcený a pro verzi 50Kw byl kruhový.Průřez v hlavě byl pro obě verze stejný. Výměnu jsem prováděl jako součást chiptuningu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnous Vloženo 20. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 Jo já chci jít taky do cimbu..na fotce je to kruhový o to nic..spíš jestli tam nění nějaký fígl, že by chyběla nějaká dira na čidlo..nebo tak.. protože tady někdo doporučoval to samé číslo, ale s T na konci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošC Vloženo 20. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 (editace) Jojo, dělal to Cimbu, a nic jiného se nemění... Na čtyřku to šlo do 180 a na pětku jsem jel 195 ...(potáhlý omezovač do 6500 ) Ale to je historie teď mám FIII. Editováno: 20. Prosinec 2015, autor: LubošC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnous Vloženo 20. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 No já bych to rád spíš jako optimalizaci..rychlostní rekordy ani nic podobného s tím trhat neplánuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P_H Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 je znát pouhá výměna uvedených svodů ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Trochu ano, ale necekej od toho buh vi co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Taky mám 44kW a vrtat do ní nebudu. Už po jejím vydání na ni byly kladné ohlasy. Některé testy psaly, že má dokonce lepší zrychlení než 50kW. Když sešlápnu pedál na podlahu při 5. stupni, vidím aktuální spotřebu zhruba 12,8l. Děda má 50kW a u toho vidím dokonce méně, než oněch 12,8l. U Feldy 1.3 mpi je zhruba 11,6l (převody jsou celkem stejné). Rozdíl obsahů motorů, tedy nasátého vzduchu a dopočítáneho správného poměru s palivem takřka přesně koresponduje. Tento motor má co se týče vstřikovačů nemalé rezervy, omezení je vzduch. Podle dodaného vzduchu jednotka vstřikuje adekvátní množství paliva, aby byl zachován lambda faktor. Moc dobře taky vím, že sání musí být dobře naladěné, nezáleží jen na průměru roury, ale na dalších faktorech. Kdysi jsem jezdil Feldou a taky jsem dělal psí kusy. Všechno ale vedlo vždy ke snížení výkonu (měřeno na brzdě), ačkoliv se pocitově zdálo, že to "trhá asfalt". Při porovnávání těchto dvou verzí motoru se domnívám, že je 44kW opravdu lepším motorem i přesto, že má sání stejné jako Junior 1.0 MPi. Proto do toho nebudu hrabat. Sám přicházím na to, že i když papírově má méně, v reálu bude mít přinejhorším stejně, neli dokonce více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.