Publikováno Prosinec 20, 20159 r Hezký den všem, včera jsem domů přitáhnul Fábii a už vymýšlím bejkárny Jaký je prosím rozdíl mezi sáním 047129743M a 047129743 ? Ty dvě mám dostupné.. Jelikož poslední moje Škodí auto byl starý Favorit..tak do všeho musím trošku zabřednout
Prosinec 20, 20159 r Ahoj, u Fabie 1 - 1.4 MPi 44Kw, jsem měnil původní sání za sání z 50 kw. Rozdíl v průřezu kanálů byl markantní, pro verzi 44 kw byl eliptický, přiškrcený a pro verzi 50Kw byl kruhový.Průřez v hlavě byl pro obě verze stejný. Výměnu jsem prováděl jako součást chiptuningu.
Prosinec 20, 20159 r Autor Jo já chci jít taky do cimbu..na fotce je to kruhový o to nic..spíš jestli tam nění nějaký fígl, že by chyběla nějaká dira na čidlo..nebo tak.. protože tady někdo doporučoval to samé číslo, ale s T na konci..
Prosinec 20, 20159 r Jojo, dělal to Cimbu, a nic jiného se nemění... Na čtyřku to šlo do 180 a na pětku jsem jel 195 ...(potáhlý omezovač do 6500 ) Ale to je historie teď mám FIII. Upraveno Prosinec 20, 20159 r od LubošC
Prosinec 20, 20159 r Autor No já bych to rád spíš jako optimalizaci..rychlostní rekordy ani nic podobného s tím trhat neplánuju
Únor 26, 20169 r Taky mám 44kW a vrtat do ní nebudu. Už po jejím vydání na ni byly kladné ohlasy. Některé testy psaly, že má dokonce lepší zrychlení než 50kW. Když sešlápnu pedál na podlahu při 5. stupni, vidím aktuální spotřebu zhruba 12,8l. Děda má 50kW a u toho vidím dokonce méně, než oněch 12,8l. U Feldy 1.3 mpi je zhruba 11,6l (převody jsou celkem stejné). Rozdíl obsahů motorů, tedy nasátého vzduchu a dopočítáneho správného poměru s palivem takřka přesně koresponduje. Tento motor má co se týče vstřikovačů nemalé rezervy, omezení je vzduch. Podle dodaného vzduchu jednotka vstřikuje adekvátní množství paliva, aby byl zachován lambda faktor. Moc dobře taky vím, že sání musí být dobře naladěné, nezáleží jen na průměru roury, ale na dalších faktorech. Kdysi jsem jezdil Feldou a taky jsem dělal psí kusy. Všechno ale vedlo vždy ke snížení výkonu (měřeno na brzdě), ačkoliv se pocitově zdálo, že to "trhá asfalt". Při porovnávání těchto dvou verzí motoru se domnívám, že je 44kW opravdu lepším motorem i přesto, že má sání stejné jako Junior 1.0 MPi. Proto do toho nebudu hrabat. Sám přicházím na to, že i když papírově má méně, v reálu bude mít přinejhorším stejně, neli dokonce více.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.