Publikováno Září 21, 200618 r Ahoj, potřeboval bych radu či odsouhlasení diagnózy. Mám octu 2001 TDi PD 74kW. Zničeho nic během jízdy došlo k poklesu výkonu, přestala být živá. Po zhasnutí motoru a opětovném startu bylo vše v pořádku. Po ujetí 100km se závada se sníženým výkonem opakovala, jen po opětovném startu již nevymizela a trvá stále. Navíc při startování nenaskočí motor ihned jako tomu bylo dříve, ale trvá asi 3s. Mám podezření na váhu vzduchu. Na fóru jsem četl, že je možné ji vyčistit. Nebo je lepší pořídit novou? Nemůže být závada i v turbu či řídící jednotce? Za rady, popř. návod jak váhu vyčistit nebo vyměnit děkuji. Bušek
Září 22, 200618 r Autor Tak jsem byl na výpisu závad, bylo jich tam požehnaně. chyby překročení plnícího tlaku, chyba snímače a elektromagnetických ventilů N75 a N18. Chybnou váhu vzduchu to nehlásilo, serviceman navíc tvrdil, že u TDi PD už váhy vzduchu neodchází. Ještě dodal, že chyba může být i v podtlakových hadicích. Oprava s komplet diagnostikou by viděl kolem 5000 v případě výměny pouze ventilů, s váhou je prý nutné vyměnit ještě spodní kryt vzduchového filtru a filtr cca 1500. Váha cca 3000. Co Vy na to? Za názory a rady jak to zkusit opravit ručo dík. Martin
Říjen 3, 201311 r zdar tak to te chce nekdo epkne natahnout. ja kdybyhc ti to zpravoval,tak ti nauctuju tak o tretinu min. vahu vzduchu tak za 2500 bez marze pro me. cidla okolo 1200 kus prace vpodstate zadna to bych udelal tak za 200 kc. no a filtr vzduchac za 15. nic jinyho bych nemenil jake kryt proboha co to mele.
Říjen 3, 201311 r Je dobré, že někomu poradíš. Škoda že je tomu dotazu už 7roků ....(já vím to jsi poradit nemohl, to jsi byl ještě na základce)
Říjen 3, 201311 r Zklidni to. Voice pouze konstatoval,žes přišel s křížkem po funusu. Když na něco odpovídáš,tak se podívej,kdy to bylo napsáno...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.