Jump to content

Airtronic D2 do krátké O2FL 1,9TDi


Recommended Posts

Dospěl jsem opět do stádia, že řeším nezávislé topení.

Ale chci "nestandart" - t.j. teplovzdušné a do krátké naftové Oktávky.

 

Nemá někdo zkušenosti, kam se to dá napasovat?

Jestli nezbyde nic jiného, půjde prostě jen do kufru, tzv. na prasáka.

 

Napadla mne sedačka spolujezdce, vpravo vzadu v rohu kufru,

naproti na druhé straně (možná problém výfuk).

 

 

Není třeba vůbec zmiňovat teplovodní, vážně chci vzduch...

 

Díky za každou odezvu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Krosta
      Zdravím,
       
      nedávno jsem si koupil Octavii III MY2016 a dodělával jsem tam některé funkce (vše originální, dle originálních návodů, kabeláže, atp.).
      Některé nové díly jsou z po FL Octavie, ale dle techniků mají bez problému fungovat.
      Mám infotainment Columbus MIB2, Gateway GW MQB HIGH
       
      Nedaří se mi však nakódovat některé funkce tak, aby to fungovalo správně.
      Kamera v čelním okně mi hlásí, že nemá základní nastavení, modul není korektně nastaven a data jsou "nepravidelná" (data set implausible).
      Vím, že na kalibraci je nutné mít "plátno", aby mohla kalibrace proběhnout, nebo se pletu? Případně netuší někdo, jak opravit ty zbylé chyby, nesetkal se s tím už někdo?
       
      Radar adaptivního tempomatu jsem koupil jako nový díl, který nikdy nebyl v autě (což je vidět i na atributech radaru, kde je políčko pro označení vozu prázdné)
      Nedaří se mi však uvést do provozu, protože potřebuje základní nastavení a zadání SWAP kódu/klíče. To musím přímo do servisu, kde mi to aktivují za nějakou úplatu nebo se s tímto mohu rozloučit?
       
      Couvací kameru jsem vzal typu "Highline", jak se tu tak označuje, jedná se o tu, která má i připojené CANy. Předtím jsem měl "obyčejnou" kameru a ta fungovala. Přidal jsem pouze dle schémat CANy a kamera se teď v rádiu vůbec nezobrazuje. Je nutné někde změnit kódování, když jsem předtím měl obyčejnou kameru?
      Kamera aktuálně hlásí, že není nakódována, nemá základní nastavení (je potřeba kalibrační plátno, pokud se nepletu) a "nemá dokončené programování" (No band end programming occurs).
      Netuší někdo, jak něco z těchto problémů vyřešit? Když se snažím nakódovat kameru, tak mi to při jakémkoliv pokusu o provedení změny píše "Podmínky nebyly splněny".
       
      Nezávislé topení mi již funguje, ale neproběhlo základní nastavení. Díval jsem se, kde je problém a podávací palivové čerpadlo má v adaptacích nastaveno, že se nespustí, pokud v nádrži není více jak 127 litrů paliva. Když se pokusím nastavení změnit, musím zadat heslo. Našel jsem si, že se jedná o heslo 20103, které však to někdy vezme a pak mě to vyzve stejně k opětovnému zadání a když zkusím jiné, tak to napíše rovnou, že je chybné.
       
      Pro informaci jednotlivá čísla dílů, u kterých vás žádám o radu:
      Kamera v čelním okně: 3QD980654A
      Couvací kamera: 5Q0980556B
      Radar adaptivního tempomatu: 5Q0907572K
      Nezávislé topení: 5Q0963272J
       
      Pokud by někdo měl nějaké tipy jak něco z toho vyřešit, budu moc vděčný za případnou radu.
      Mám pro tato nastavení aktuálně k dispozici pouze ODIS E a DiagRA D
       
       
       
    • By omicron
      Stále řeším nějaké chytré ovládání pro dálkový start motoru a zapnutí nezávislého topení (nejlépe pomocí aplikace pro smartphone).
      Při hledání řešení (vím o německém řešení DANHAG pro NT) jsem narazil na PANDORA, jež vedle autoalarmu umí i telemetrii a dálkový start motoru a dálkové ovládání nezávislého topení. Zachová i originální DO, umí i smartphone a přidává i další bezpečnostní funkce. Mám sice originál Škoda alarm, ale ten dálkový start motoru je impresivní, na léto velmi užitečný. Některé verze mají i přídavné zabezpečení KESSY systému.
       
      Nemá někdo zkušenost s nějakou variantou ?
      Jsou to asi Rusáci (které bytostně nemusím), ale v Rusku je Oktávka a Sup velmi rozšířen, a má to veškeré EU certifikace a v CZ docela velká podpora...
       
       
    • By stefanit
      Nabízím k prodeji Volkswagen Transporter T4 Kombi 2.5 TDi 75Kw/ 102k.(typ motoru ACV – řadový 5ti válec s rotačním čerpadlem), dlouhá verze Long (rozvor 3320), M1 –osobní (někde levnější poplatky a mýta než užitkové verze N1), 9 míst v autě, 9 míst v TP -2.a 3. řada mají sklopná opěradla! – vhodné např. na přespání/kempování. Model.rok 99, Koupeno nové v ČR u prodejce VW ve Strakonicích, po 1. majiteli, pouze převod z firmy, proto EKO poplatek ZAPLACEN! (orig.TP od prodejce VW, žádný duplikát!),

      najeto nyní 282 tis.km – doložitelných, ověřitelných, garantovaných. Vedená servisní kniha (do 216 tis.km autorizovaný servis VW, poté ověřený neautorizovaný). Auto pravidelně udržované a servisované. Rozvody měněny naposledy ve 239 tis.km. nedávno nový vzduchový a palivový filtr a dělaný startér. Nové zavěšení+ pojezd šoupaček – chodí výborně. Nové žhavící svíčky (všech 5). Nedávno Nové letní přední zátěžové pneu + možnost kompletní obuté sady zimních kol – téměř nové všechny 4 zátěžové pneu.

      TK+EM ještě na rok a půl (před půl rokem nová)!

      Auto má tažné zařízeni (2t) – téměř nepoužíváno, servo, CD rádio, PŘÍDAVNÉ NEZÁVISLÉ TOPENÍ Eberspächer Airtronic (BUFÍK)– funkční, imobilizér, uzamykatelná schránka spolujezdce, otáčkoměr, el.ovládaná zrcátka, zadní stěrač, výklopné zadní dveře, rezerva s novou pneu.

      - Pěkný nezničený interiér – v autě byly od nova potahy (jsou k vozu), nekuřák (nákladní prostor samozřejmě s přihlédnutím k povaze vozidla).
      - Karoserie velmi dobrý stav, žádné promáčkliny, důlky apod., bez větších škrábanců. Prahy nepoškozeny. Na autě nebyly polepy. Původní čelní sklo – rám předního okna bez koroze. (auto ale není nové, takže nějaký drobný povrchový puchýřek se najde – ne koroze), střecha nepoškozena, žádné kroupy, podvozek je orig. – žádné zakrývání koroze nástřikem.
      - Špičkový bezproblémový motor s velmi malou spotřebou(6.5l/100km), který už znovu nebude..startuje dobře studený i teplý (startuje i v minus 20 C), běží jak má, nejsou slyšet hydroštely apod.(ne jako problémové motory v T5!). Podvozek ok - žádné ložisko nehučí, spojka nejeví známky opotřebení, homokonetické klouby ok, řízení pevné, řazení, brzdy, výfuk-vše ok. Všechny zámky původní a ok = od všeho stejný klíč. K vozu servisní kniha, palubní literatura, oba klíče (2.nový,nepoužívaný) + štítky. Pěkná SPZ. Do smlouvy budu ručit za původ vozu a najeté km. Bazary nevolat – prosím o respektování. Prodej z důvodu malého využití. Cena k jednání: 155 000,-. Nebo 159 000,- vč.zimních kol. Tel.: 722 133 118,
       











































×
×
  • Create New...