Patrik Slíška Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 (editace) Zdravím, mám Škodu Fabiu Combi, 2001 ročník, 1.9TDI 74kW (chip na 180 koní).Mám problém so štartom občas chytí na prvý šup a občas na druhý a niekedy neviem naštartovať aj niekoľko minút. Auto nehlási žiadne poruchy ani po pripojení na diagnostiku jedine váhu vzduchu, ktorá je odpojená kvoli chipu. Tento problém mám posledný mesiac som zúfalý robi to aj keď je motor studený aj keď je zohriaty. Bol som v niekoľkých servisoch a nikde nevedia prísť na problém všade len hádaju niekto hovorí že je to riadiacou jednotkou, iný zase že tým to nebude. Baterka je v poriadku nová, vymenené filtre aj olej, kvoli chipu sú tam väčšie trisky (aspoň tak mi bolo povedané). Keď sa mi auto podarí naštartovať nemám s ním žiadne problémy, kým nevypnem motor. Potom znova je to risk buď natočí alebo nie. Prosím poradte čo si myslíte. Editováno: 5. leden 2016, autor: Patrik Slíška Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Když to nechce chytit, problikne po zapnutí klíčku žhavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Slíška Vloženo 9. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Preblikne ale obávam sa, že iba na palubovke elektrikár mi povedal, predvčerom, že nejde prúd na žhaviče. Len si neviem vysvetliť ako to že aj za studena naštartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maka 123 Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Teplotní čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 ak nejde prud na zhavice tak treba pozriet hlavnu poistku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Slíška Vloženo 17. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2016 poistky boli kontrolované ako prvé. Momentálne som odpojil centrál s alarmom a auto staruje na prvý sup ak sa mu nechce tak na druhý ale stane sa ze nenastartuje aj 10 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Pokud by když je problém se startem neprobliklo žhavení, tak problém může způsobovat relé 109 co napájí řídící jednotku motoru. Občas tam bývá studený spoj a pak relé někdy nesepne a řj je bez napájení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Slíška Vloženo 18. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2016 práveže kontralka žhavenia preblikne na rovnakú dobu či je teplo alebo zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. leden 2016 Sdílet Vloženo 18. leden 2016 Pokud neparkuješ ve vyhřívaný garáži, tak to ale není moc dobře, ne? Jak teplota klesne pod cca +5° měl by se její svit prodlužovat. Zkusil bych když nechce nastartovat odpojit konektor od čidla teploty. Řj. si pak myslí, že je venku -40° a maximálně prodlouží žhavení a dá větší dávku nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Slíška Vloženo 21. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2016 auto parkuje vonku elektrikár povedal že káblovanie je v dosť zlom stave už som objednaný k nemu ale tak bývam v zahraničí a tým autom jazdím dosť veľa km ešte som aj zistil že problém je vtedy keď zadok auta je dolu kopcom inak auto štartuje relatívne normálne prvý štart je troška dlhší ale naštartuje ale keď zastavím aj na malom kopčeku tak neviem naštartovať aj pár minút neviem či to má nejaký súvis len sa chytám všetkého čo som si všimol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Ahoj, nevím jestli jsi již vyřešil. Měl jsem podobný problém, jednotka mi nespínala mínus na relé žhavení a zjistil jsem to až tak, že jsem si z toho kontaktu vyvedl kontrolku, abych věděl jestli žhaví nebo ne. Pokud jsem tam při zaplém klíčku propojil mínus, normálně to žhavilo. Problém byl v softu, který bohužel toto způsoboval. Jinak když jsem odpojil čidlo teploty chladící kapaliny, tak to stejně vzalo údaje z čidla pro teplotu nafty.. Probliknutí, respektive zhasnutí kontrolky "žhavení" v budíkách pouze signalizuje připravenost motoru ke startu, nemá to nic společného s délkou žkavení apod. Auto si žhaví podle potřeby bez toho, že by jsi o tom věděl.. Třeba to pomůže.. R... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 V 5. 1. 2016 at 19:03, Patrik Slíška napsal: Zdravím, mám Škodu Fabiu Combi, 2001 ročník, 1.9TDI 74kW (chip na 180 koní). Mám problém so štartom občas chytí na prvý šup a občas na druhý a niekedy neviem naštartovať aj niekoľko minút. Auto nehlási žiadne poruchy ani po pripojení na diagnostiku jedine váhu vzduchu, ktorá je odpojená kvoli chipu. Tento problém mám posledný mesiac som zúfalý robi to aj keď je motor studený aj keď je zohriaty. Bol som v niekoľkých servisoch a nikde nevedia prísť na problém všade len hádaju niekto hovorí že je to riadiacou jednotkou, iný zase že tým to nebude. Baterka je v poriadku nová, vymenené filtre aj olej, kvoli chipu sú tam väčšie trisky (aspoň tak mi bolo povedané). Keď sa mi auto podarí naštartovať nemám s ním žiadne problémy, kým nevypnem motor. Potom znova je to risk buď natočí alebo nie. Prosím poradte čo si myslíte. 1.9tdi 101k len chipom nikdy v zivote nedas na 180k max 140k aj to je uz extrem pre turbo....zisti si nieco viac o chipovanniu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.