Publikováno Leden 6, 20169 r Ahoj chalani... Z nástupom zimy sa zhoršilo aj štartovanie. Žhaviče sú nové. Batéria je sice staršia ale ked je aj -7 . -8 a idem z práce a auto stoji menej ako 7-8 hodín tak naštartuje bezproblemóv... Len ráno, keď to stojí celú noc v garáži tak to má problém... Pripadá mi to ako keby to chytne na pár válcov a moror sa rozrtasie, trocha to zadymí a za takych 10-15 sekund je to ok.. Neviem či kupíť rovno novú bateriu alebo dať nastaviť predvstrek?! Ďakujem za rady
Leden 8, 20169 r Pokud neni větší než tyto rozměry tak vyhovovat bude určitě :-) délka: 315 šířka:175 výška:175 ( mm )
Leden 8, 20169 r To že jsou nové žhavky je super ale žhaví to opravdu?? zační novou baterií a pokud problem zustane pak žhavení a nastavení čerpadla.
Leden 9, 20169 r Autor OK... jedine čo som si všimol že čím väčšia zima tým dlhšie svietila kontrolka žhavenia... ale či to ozaj žhaví to bude vediet asi diagnostika
Leden 12, 20169 r To jerry513: To jsi mohl napsat rovnou, že Ti svítí déle žhavení! Já jsem tuto závadu měl Bylo to způsobeno vadným čidlem teploty chladící kapaliny. Bylo to vrchní na motoru. Výměna je jednoduchá, akorát tu sponku mi tam musela dát mladá, má malé prstíky. A když necháš zavřené víčko okruhu chlazení, tak i když je nádobka výše, než čidlo, kapalina nevyteče Dal jsem tam Febi, obj. č. v Kelly Objednací kód: FB 32510 (v balení musí být i spona) VAGína samozřejmě chybu nepsala, ale v bloku měřených hodnot čidlo ukazovalo stabilně -30 nebo -40 (to už si nepamatuji přesně) Zkus prověřit a pokud nemáš možnost diagnostiky, tak ho vyměň preventivně s nějakou slevou to vyjde kolem 300Kč (cca 12EUR)
Leden 14, 20169 r Autor Super Dakujem... zajtra to hned objednam...A posledná otázka : kde presne na motore (v ktorých miestach) To najdem?? Díky
Leden 15, 20169 r Sundej kryt motoru a čidlo je uprostřed shora. To najdeš. Pokud nemáš příliš sikovné prsty jako já, tak na závlačku čidla si omotej drátek nebo provázek, aby Ti nespadla někam do nedostupných míst
Leden 15, 20169 r Našel jsem foto v mém vlákně:http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_06_2015/post-79770-0-00216700-1433697837.jpg Upraveno Leden 15, 20169 r od SUP1
Leden 16, 20169 r Zdravim tez me zlobi trosku ranni starty mam nove zhavici svicky a zadna moc velka zmena celkem dloho sviti zhaveni tak jsem odpojil cidlo teploty kapaliny a zkusil zhavilo to dlouho ale chytlo temer hned ale bezelo to celkem nepravidelne je chyba v tom cidle nebo jinde?
Leden 17, 20169 r Tak pokud máš možnost diagnostiky, sleduj hodnoty. Pokud ne, investice není tak velká a zkus vyměnit.
Leden 25, 20169 r Zdravim tak bylo to tim ted to chytne okamzite predtim starter tocil 5sek ted okamzite vymena cidla zabrala pet minut
Březen 5, 20169 r Pic já řeším něco podobného už dlouho, asi to teda neřeším moc dobře když mrzne startuje krásně, když je teplo tak sem tam startuje dlouho a dlouho, taky to třeba dělá když nastartuju někam jedu a nechám auto stát cca 2 hodiny tak pak kolikrát točí a chytne až na podruhé. Nedá se říct, že by to mělo pevný interval. Tak jestli mám vyzkoušet taky to čidlo. Díky, Jinak 2.5 tdi v6 120 kw.
Březen 5, 20169 r Tohle na čidlo teploty nevypadá, spíš rozkoplé rozvody, resp.čerpadlo VP44 (hodnota předvstřiku) Zkontrolovat a když už to budeš mít napíchlé, tak se rovnou podívat i na tu teplotu (pro sichr)
Leden 19, 20178 r Pánove mám problém se startem mám 2.5 tdi 114kw za studena pří mínusových teplotách třeba při -15 žhaví to dlouho cca 6sekund chytne to asi na třetí pokus a nechytnou všechny válce ale po chvíli se to srovna a za autem je velká kula bíleho kouře. V garáži to startuje jak nové auto žhavení hned zhasne a startuje super. Co si o tom myslíte?
Leden 20, 20178 r žhavící svíčky kontrola Doba žhavení je v pořádku (délku žhavení určuje jednotka na základě teploty z čidla z vrchní strany motoru) Upraveno Leden 20, 20178 r od SUP1
Leden 20, 20178 r Souhlasím měl jsem uplně to samý. Při -20 to šlo fakt blbě tak jsem proměřil žhavičky a všechny 4 v háji :/
Březen 18, 20178 r Ahoj chlapci, opět řeším problém, po delším stání blbě chytne musím trochu podržet klíček jinak to zdechne, motor naskočí poslechove neochotně jak kdyby měl malo šťávy, potom asi po 3-4s bezi normálně a další starty během dne uz to neudělá, jede dobře, nevynechava neklepe, trochu déle zhavi. 2.5 tdi v6 120 kw rozvody před 40tisíci. Jinak baterka nová. Upraveno Březen 18, 20178 r od Anry0350
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.