Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 13. 1. 2021 na 19:22, Patrik1971 napsal:

V porovnani s Octaviou bude Superb vzdy komfortnejsi,zvlast ak ma DCC podvozok.

 

To bohužel není pravda. Těch mlátících bez zjevné příčiny je tady docela dost.

Vloženo

Pisu osobni zkusenost. Mam doma oboje. Podobnych pripadu tady na foru byla cela rada a pricina se (krome zname kauzy u DCC varianty) nenasla.

 

Aby se predeslo mozne chybe v prekladu. Mlacenim myslim jak drncani, tak zvukovy projev.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Nemate někdo zkušenosti s firmou autodoc? Ten set na mé auto mi přijde podezřele levný...

https://m.autodoc.cz/eibach/1930974

 

edit: Tak jsem zjistil, že tato kombinace na auto není. Sedí toto: https://www.autodoc.cz/eibach/15823425

Ale to už je zase mimo limit.

 

Takže budu řešit buď tady:

https://www.35r.cz/Eibach-B12-Pro-Kit-podvozkova-sada-Skoda-Superb-III-3V3-1-4-TSI-4x4-E90-79-012-01-22-d67320.htm?utm_campaign=nad_2000&utm_content=Eibach&utm_medium=cpc&utm_source=zbozi&utm_term=Auto-moto+|+Autodily+|+Podvozky+a+pohony+kol+|+Tlumice+a+pruziny+naprav

 

a případně v mém servisu.

 

Ale ještě nejsem 100% rozhodnutý.

Editováno: , autor: shamp1x
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Kluci chci se jen ujistit. Mám rok 2017 sportline s DCC. Pokud koupím Eibach pružiny tak půjdu níž ještě o těch 30/35 nebo to se počítá obecně ze základu? Vím totiž, že s DCC je již -15mm z továrny. Diky

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím všechny, kteří mají pružiny od Eibachu a DCC. Budu měnit pružiny i tlumiče v dohledné době za jiný nový set a souvislosti s tím se na Internetu objevují témata jako "DCC basic setup". Setup se dělá přes VCDS. Auto stojí a jen se měří výška od středu kola k lemu blatníku. Ti z vás, kteří máte DCC a Eibach pružiny, případně jinak upravené DCC, setkali jste se s tím? Dělal vám tohle někdo?

 

Video je tu: Suspension Leveling Calibration - YouTube 

Něco málo k tomu je i zde: Basic settings for DCC | Ross-Tech Forums (ross-tech.com)

VCDS sekce: Address 14: Susp. Elect. (J250) Login: 31564, Basic Settings: channell: 1 Go ON/OFF. Díky, za info.

 

Díky za info.

Vloženo (editace)
Před hodinou, ČudlR napsal:

Jen ze ten allroad ma i vejskovy nastaveni, kdez to superb ma jen tuhostni nastaveni tak ze vejska je dana pruzinama 😉

Ahoj, tomu bych rozumel, ale stejne blbe se zeptam. Pokud si dam kratsi kruziny na orig. DCC tlumice, neni to podobna situace? Zmenil jsem vejsku vozu aftermerket kitem. Abych to upresnil, mam Eibachy na DCC. Vim, jak to jezdi, ale mozna, ze nekde se neco opomelo. Nerad bych opakoval tohle opomenuti u dalsiho kitu.

Editováno: , autor: H1982
Vloženo
před 3 hodinami, AdoksS napsal:

JJ přímo na eibachu mají 50% na pro kit.

Nedelam tu reklamu, ale treba na shopu 35r.cz je maj este skoro o 1000,- levnejs nez na eibach.cz . Ted sem je tam objednaval na moje a cena na 1,4tsi 110kw je 3822,- 😀

Vloženo

Nic se nedeje, ja mam na ceste BIL B16 DTC, takze se budu dilu zabavovat:). BIL o DCC setupu nepise, tak me prijde zvlastni, ze na jine vozy od koncernu je na webu vlakno a tohle zatim (tady na foru) zminovane nebylo a jestli nekdo tusi, jak zasadne tohle meni DCC?

Vloženo

To jsme se nepochopili, povodni dotaz je ten, ze mozna to DCC se da nastavit. Na prvnim podvozku jsem to nedelal, na druhym bych to rad udelal, pokud to by to melo/mohlo mit kladny a zasadni vyznam na chovani auta.:)

Vloženo

No jediny co se da nastavit je ze nekdo umi dokodovat dalsi stupen nastaveni tuhosti a to snad "club sport" ale jinak nevim co jinyho bys tam chtel nastavovat. Jedine udelat dobre geometrii

Vloženo

@H1982
podle toho videa co jsi posílal mi to připadá jako kalibrace podvozků s regulací světlé výšky (vzduchový podvozek, hned na začátku tam zazní "air ride suspension"). To sup nemá, elektronicky reguluje jen tuhost tlumičů (pokud správně chápu jak systém DCC funguje). Můžu se ti podívat do VCDS jestli hledáš něco konkrétního, máme v podstatě stejný vůz, kdyžtak PM.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Takovej nápad pro adminy. Nechcete tenhle topic přejmenovat na "aftermarket snížené podvozky pro S3"?

A k tématu. Onehdá jsem na jiné své auto hledal nějaké coilovery a našel jsem, že KW dělá už i jejich variantu DCC coiloveru. Dle uživatelských hodnocení je to podstatně lepší jak OEM koncernove DCC.

 

Tady například odkaz na variantu pro můj sportline

Editováno: , autor: Goauld
Vloženo

přesně. Já do toho půjdu jak se mi vysypou origo DCC. Teď mám nalítanejch 160k, tak tomu dávám ještě čas do těch 200k km a počítám že to půjde do kytek.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Taky objednan Eibach pro, podlozky 2cm jiz nahozeny, myslim ze to bude vypadat a jezdit dobre.

 

ma smysl dokodovavat dalsi stupen clubsport? Prinasi to neco? Diky

 

 

 

Editováno: , autor: Deliberator
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak panove, dnes nahozen Eibach, a po kratce zkusebni jizde jsem s DCC podvozkem nadsen.

Rezim Normal je konecne normalni, v komfortu mi to vyhovuje na rozbitou silnici a sport vyzkousim zitra na dalnici.

Opticky to vypada o hodne lip, ale jak je Superb dlouhy, klidne bych to mel opticky o 1cm vejs.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...