Publikováno Leden 18, 20169 r http://www.auto.cz/konec-1-4-tsi-6-tdi-volkswagen-nahradi-novymi-patnactistovkami-92216 Prý i do FIII, by mohlo být MR2018 třeba MonteCarlo 1.5 TSI/TDI .
Leden 18, 20169 r nevěřím tomu, že někdy bude ve Fabii, více pravděpodobnější varianta bude ta, že zmízí 4 válce úplně..
Leden 19, 20169 r no, může to vypadat, že současný a jediný vrchol pro fabii 3 je 1.2TSI 4válec, který bude snad od my2017(18) nahrazen 1.0TSI 3válcem... kdyby tedy do škody (ne do vw) šel 1.5TSI (zmiňovaný jako 4 válec) znamenalo by to posun ve výkonu někam ke (odhadem) 120kW (současná 1.4TSI má 110kW) nebo v rámci plnění emisí by zůstal na 110kW... což vw vzhledem k postavení pola/golfu nejspíše nedovolí... a, tak nějak pochybuji že by tohle vw dovolil, aby byla třeba fabia 1.5TSI 120kW (možná tak pro model RS)...
Leden 19, 20169 r Nevíte někdo, jaké výkony by ta 1,5 měla mít? Jestli ji třeba pro větší modely naladí méně zoufale, než 1,6TDI, nebo jestli to bude ještě slabší..? Upraveno Leden 19, 20169 r od _Denis_
Leden 19, 20169 r Autor Koukal jsem na autobild.de a zatím nepíší. Když 1.4 začíná na 92kW, lehce přes 100kW by mohla mít. RS u F2 taky nemělo být a facelift a bylo tu. Kdo ví, co bude za 4 roky.
Leden 19, 20169 r http://www.autorevue.cz/volkswagen-rusi-jednotky-12-14-18-tsi-a-16-tdi-nahradi-je-motory-15-l
Leden 19, 20169 r moc jsem nepochopil poznámku s pověstí rozvodů u 1.2, 1.4, 1.8 To jako nové TSI si s tím problémem nikdo nespojí ? pche... pochybuju
Leden 19, 20169 r Možná by stálo za to opustit toto označení. I když možná mnoho zákazníků nemá o ničem tušení a je jim to fuk - rozliší maximálně benzín od nafty.
Leden 19, 20169 r to jo, jak jsem tu psal, když jsem si koupil auto a bavil se s lidma z práce, tak možná 7 lidí z 10 ani nevědělo jaký má motor ve svém autě Ale bohužel pravda je ta, že když už někdo nějaké informace o TSI motoru má, tak tu, že se tam serou rozvody a vydrží 50tis Buď to VW nevadí, nebo netuším, proč to autor v článku zmiňuje, protože u většiny lidí TSI = problémy s rozvody... Je jedno jaký to je objem
Leden 20, 20169 r U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů.
Leden 20, 20169 r bylo, ale jenom se to rozmázlo, statisticky to nebyla nějaká šílená řacha, je to stejné jako dieselgate, každej tahá VW ale dělají to všichni. Prostě hodně lidem vadí, že VW aspiruje na největší automobilku... Podobný problém s řetězem měl BMW u Mini...
Leden 20, 20169 r U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. Mýlíš se. Motor označený TSI není jen 1.2 TSI. A draze zaplacených problémů mají více než dost. A to i ty nové generace. Já to docela sleduji již od roku 2010. A kolikže těch motorů v Mini je? Oproti TSI mizivé množství.
Leden 20, 20169 r Neznám u nových ročníků jediný problém s řetězem ani u 1,4, ani u 1,8 - o ostatních problémech nemluvím
Leden 20, 20169 r Já také nemám na mysli jen rozvody. Ty jsou u některých motorů ještě levnou záležitostí. Snad se tedy VW poučí a pokud budou nové 1.5 TSI, tak bez zbytečných závad.
Leden 21, 20169 r To jo, já reagoval na ty rozvody. Jinak souhlasím, 1,4 a hlavně 1,8 jsou jinak v dalších ohledech docela problematické, no..
Duben 29, 20169 r http://www.autoforum.cz/technika/vw-1-5-tsi-evo-nazivo-a-detailne-bude-to-i-kat-1-2-tsi/
Duben 29, 20169 r I když jsem spíše milovník benzínu, více ne teď zajímá diesel, protože tento motor budu mít dost pravděpodobně v dalším autě, tak jsem zvědav Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk
Srpen 15, 20169 r Čekal jsem, že minimálně bude mít 110kw, spíš trošku více. Ten motor se vyvíjel už tak 3 roky zpět
Srpen 15, 20169 r tak ma to mit 44 az 130kw, jinak ja jsem zvedav na to povlakovani valcu, nebot v drivejsi dobe se to VW moc nepovedlo (5.0 TDI)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.