Jan R. Vloženo 18. leden 2016 Sdílet Vloženo 18. leden 2016 http://www.auto.cz/konec-1-4-tsi-6-tdi-volkswagen-nahradi-novymi-patnactistovkami-92216 Prý i do FIII, by mohlo být MR2018 třeba MonteCarlo 1.5 TSI/TDI . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 18. leden 2016 Sdílet Vloženo 18. leden 2016 1.5 už je poměrně dlouho vyrobena. Měla by nahradit 1.4 a i snad 1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. leden 2016 Sdílet Vloženo 18. leden 2016 nevěřím tomu, že někdy bude ve Fabii, více pravděpodobnější varianta bude ta, že zmízí 4 válce úplně.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Taky si myslím, že víc jak 1.2tsi v F3 nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 no, může to vypadat, že současný a jediný vrchol pro fabii 3 je 1.2TSI 4válec, který bude snad od my2017(18) nahrazen 1.0TSI 3válcem... kdyby tedy do škody (ne do vw) šel 1.5TSI (zmiňovaný jako 4 válec) znamenalo by to posun ve výkonu někam ke (odhadem) 120kW (současná 1.4TSI má 110kW) nebo v rámci plnění emisí by zůstal na 110kW... což vw vzhledem k postavení pola/golfu nejspíše nedovolí... a, tak nějak pochybuji že by tohle vw dovolil, aby byla třeba fabia 1.5TSI 120kW (možná tak pro model RS)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 (editace) Nevíte někdo, jaké výkony by ta 1,5 měla mít? Jestli ji třeba pro větší modely naladí méně zoufale, než 1,6TDI, nebo jestli to bude ještě slabší..? Editováno: 19. leden 2016, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Koukal jsem na autobild.de a zatím nepíší. Když 1.4 začíná na 92kW, lehce přes 100kW by mohla mít. RS u F2 taky nemělo být a facelift a bylo tu. Kdo ví, co bude za 4 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 http://www.autorevue.cz/volkswagen-rusi-jednotky-12-14-18-tsi-a-16-tdi-nahradi-je-motory-15-l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Vypínání válců...??? Zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 moc jsem nepochopil poznámku s pověstí rozvodů u 1.2, 1.4, 1.8 To jako nové TSI si s tím problémem nikdo nespojí ? pche... pochybuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Možná by stálo za to opustit toto označení. I když možná mnoho zákazníků nemá o ničem tušení a je jim to fuk - rozliší maximálně benzín od nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 to jo, jak jsem tu psal, když jsem si koupil auto a bavil se s lidma z práce, tak možná 7 lidí z 10 ani nevědělo jaký má motor ve svém autě Ale bohužel pravda je ta, že když už někdo nějaké informace o TSI motoru má, tak tu, že se tam serou rozvody a vydrží 50tis Buď to VW nevadí, nebo netuším, proč to autor v článku zmiňuje, protože u většiny lidí TSI = problémy s rozvody... Je jedno jaký to je objem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 bylo, ale jenom se to rozmázlo, statisticky to nebyla nějaká šílená řacha, je to stejné jako dieselgate, každej tahá VW ale dělají to všichni. Prostě hodně lidem vadí, že VW aspiruje na největší automobilku... Podobný problém s řetězem měl BMW u Mini... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. Mýlíš se. Motor označený TSI není jen 1.2 TSI. A draze zaplacených problémů mají více než dost. A to i ty nové generace. Já to docela sleduji již od roku 2010. A kolikže těch motorů v Mini je? Oproti TSI mizivé množství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 Neznám u nových ročníků jediný problém s řetězem ani u 1,4, ani u 1,8 - o ostatních problémech nemluvím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 Já také nemám na mysli jen rozvody. Ty jsou u některých motorů ještě levnou záležitostí. Snad se tedy VW poučí a pokud budou nové 1.5 TSI, tak bez zbytečných závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 To jo, já reagoval na ty rozvody. Jinak souhlasím, 1,4 a hlavně 1,8 jsou jinak v dalších ohledech docela problematické, no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 VW 1,5 TSI Evo: toto je nový klíčový benzin VW, má VTG a až 177 koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 http://www.autoforum.cz/technika/vw-1-5-tsi-evo-nazivo-a-detailne-bude-to-i-kat-1-2-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 I když jsem spíše milovník benzínu, více ne teď zajímá diesel, protože tento motor budu mít dost pravděpodobně v dalším autě, tak jsem zvědav Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2016 http://www.autorevue.cz/novy-motor-15-tsi-co-jste-o-nem-mozna-nevedeli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 Čekal jsem, že minimálně bude mít 110kw, spíš trošku více. Ten motor se vyvíjel už tak 3 roky zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 tak ma to mit 44 az 130kw, jinak ja jsem zvedav na to povlakovani valcu, nebot v drivejsi dobe se to VW moc nepovedlo (5.0 TDI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 44 kW určitě ne pro 1.5 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.