Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

páni ...o kolik se zvedne u nich krouták ze sériovky ?Točivej moment je u sériovky pokud se nepletu je 220 Nm???sem kokot vlastně na 330nm . a co firma sportmotor ? jak se vám zdá srovnání lepsí horší ..větší jméno ?

:)

Editováno: , autor: evzene
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice bych radsi preferoval f. DieselPower, ale Movesko je aspon pro me v pohode a taky vi co dela..

For MichlaF ze ses ani nepochlubil ze mas chip, celak bych cimbu nebo sportmotor od MartinaRS..

For Octavius84 a kde mas graf uz tu mel byt ;)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevim, todle uz je fakt prehnany :/

Proč 7l/100km s takovou dinamikou je krásný, s těma 200PS to skoro nehulí, ten čoud na brzdě je u TDI vždy, hodně to klame a ta dýmovnice, to byl ten brutal soft na sprinty, tam to kouření neřeším.

Grafy přikládám, první ten brutus, druhej normál.

Jen pro doplnění motor je to ASV 81kW, výfuk a sání je origo, jiné je turbo, hlava čerpadla, vstřiky, spojka a samozřejmě soft. 0-100km/h cca 7s

Prostě ideální pracovní auto.

post-10907-1209637903_thumb.jpg

post-10907-1209637930_thumb.jpg

Editováno: , autor: kornout
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč 7l/100km s takovou dinamikou je krásný, s těma 200PS to skoro nehulí, ten čoud na brzdě je u TDI vždy, hodně to klame a ta dýmovnice, to byl ten brutal soft na sprinty, tam to kouření neřeším.

Grafy přikládám, první ten brutus, druhej normál.

Jen pro doplnění motor je to ASV 81kW, výfuk a sání je origo, jiné je turbo, hlava čerpadla, vstřiky, spojka a samozřejmě soft. 0-100km/h cca 7s

Prostě ideální pracovní auto.

Nooo, pekny pekny, jen by me zajimalo co to udela s motorem po nekolika tisicich Km, kazdopadne to musi tahat jak svin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč 7l/100km s takovou dinamikou je krásný, s těma 200PS to skoro nehulí, ten čoud na brzdě je u TDI vždy, hodně to klame a ta dýmovnice, to byl ten brutal soft na sprinty, tam to kouření neřeším.

Grafy přikládám, první ten brutus, druhej normál.

Jen pro doplnění motor je to ASV 81kW, výfuk a sání je origo, jiné je turbo, hlava čerpadla, vstřiky, spojka a samozřejmě soft. 0-100km/h cca 7s

Prostě ideální pracovní auto.

Kazdopadne jedno se mi nezda a ta spotreba, mel jsem ten samej motor, a kdyz jsem to fakt rval, tak jsem mel spotrebu prumer neco okolo8,5 litru, myslim si ze musis mit vic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdopadne jedno se mi nezda a ta spotreba, mel jsem ten samej motor, a kdyz jsem to fakt rval, tak jsem mel spotrebu prumer neco okolo8,5 litru, myslim si ze musis mit vic

Kdyz nejsou kone tak je vetsi spotreba. To mas jako s popravenou vahou vzduchu. Taky to zacne zrat, protoze to nejede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pri srovnani s timto ti to opravdu nehuli temer vubec, to se musi nechat.

Co jsem viděl videa jak jezdí Jaster, tak to hulí skoro stejně, možná mě o trochu míň, jelikož tam mám více vzduchu.

Nemůžete posuzovat podle toho, jak to hulí na brzdě, na brzdě hulí každý TDI, hodně to zkresluje. A něco jiného je, když je to soft pro běžný ježdění a něco jiného, když zkoušíš, co to prostě dá, naložíš naftu a vzduch, a že ty race vstřiky uměj nalejt naftu, to je bez debat. Ale to už jsem psal výše, tak je třeba to číst, až uvidíš párkrát nafťáka na brzdě pochopíš sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem viděl videa jak jezdí Jaster, tak to hulí skoro stejně, možná mě o trochu míň, jelikož tam mám více vzduchu.

Nemůžete posuzovat podle toho, jak to hulí na brzdě, na brzdě hulí každý TDI, hodně to zkresluje. A něco jiného je, když je to soft pro běžný ježdění a něco jiného, když zkoušíš, co to prostě dá, naložíš naftu a vzduch, a že ty race vstřiky uměj nalejt naftu, to je bez debat. Ale to už jsem psal výše, tak je třeba to číst, až uvidíš párkrát nafťáka na brzdě pochopíš sám.

No ja to mel na brzde taky a rozhodne to hulilo o hoodne min a to nemam Ic...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja to mel na brzde taky a rozhodne to hulilo o hoodne min a to nemam Ic...

Ty jsi ale neviděl to měření s normálním softem, to v tom videu není, to mám jen v mobilu. Já tvoje video z jízdy viděl. IC mám stejný jako ty, pořád ještě origo, resp měl jsem. Až budu mít hotovou další octu, můžem zkusit komu to jak hulí, není problém.

Editováno: , autor: kornout
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi ale neviděl to měření s normálním softem, to v tom videu není, to mám jen v mobilu. Já tvoje video z jízdy viděl. IC mám stejný jako ty, pořád ještě origo, resp měl jsem. Až budu mít hotovou další octu, můžem zkusit komu to jak hulí, není problém.

Si delas prdel, ze ta v avataru je tvoje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...