Přejít na obsah

Brzdy


teedy

Doporučené příspěvky

U mě také bez problémů, bylo slyšet hučení při sjíždění povrchové koroze po stání v noci s vylhkými kotouči, ale první brždění bylo již zcela normální. Navíc se to stalo teď v tomto počasí u vícero aut ve stejné lokalitě, takže opravdu sůl+vlhkost. Možná že i to dojetí a skapávání slané vody, která se na kotoučích odpaří a zůstane jen drobná vrstva slaného filmu na kotoučích či destičkách a způsobí jakoby nefunkční posilovač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je divne, ze by to bylo jen mrazem. Mel jsem to ted dva vikendy po sobe zaparkovane na horach - jeden vikend dokonce co byly teploty -20 a po navratu jsem auto nasel "zahrnute" po kufr, navic zavate i z boku a pri odjezdu (z kopecka) mi to brzdilo normalne. Jedine, kdy to nebrzdilo, jak bych cekal, bylo pri jizde ve vanici na neprohrnute silnici. Ale to bylo slyset i pres podbehy, jak se kolem kol delaji "bakule" snehu. To musi byt jeste v necem jinem - treba v tom posilovaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude posilovač. A třeba je to spojené s TPI okolo S/S kde je popisována ztráta podtlaku. Nějaká spadlá manžeta. Já bych valil okamžitě do servisu, nebo lépe zůstat stát a volat asistenci.

To by mal problémy,ale so systémom ŠS a to nespomína ...či?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, už od najetých cca 12 tis km pozoruju, že jakmile venku prší a je vlhko tak mi každé ráno nebo když auto déle stojí, tak při brždění pískají (spíš hučí) zadní bubny. Jakmiloe párkrát zabrdím tak se jakoby ohřejou a je to OK. Ale poslední dobou se stává, že ty bubny pískají i po delší cestě  dešti a nemusí to auto ani dlouho stát.

 

Když mi měnili okno tak se se ptal v servisu a tam mi řekli, že to je tím, že zatahuju přes noc při prakování ruční brzd, prej abych to nechal jen se zařazenou rychlostí - no nevím na to odvahu nemám.

Ale nyní už to dělá i při jízdě v dešti - tak to tou ručkou asi nebude.

 

Nemáte někdo podobný problém. Dost mě to u nového auta točí a starších aut co jsem měl dříve se to nikdy nestalo.

Nejvíc mě to točí, u přechodů, když pouštím lidi, tak přijíždím jak nějaká stará plečka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takový problém nemám, ale spíš mě od novoty trápí, že po dojetí a couvání při parkování mi zpívají zadní kotouče. Ručku používám jen minimálně, parkuji se zařazenou rychlostí, ale když parkuji, dost mě štvou ty zvuky navíc od zadních kotoučů, takové hluboké pískání, zkoušel jsem zatáhnout a povolit ručku, ale neustále to jakoby přibržďuje. Mám řešit v servise, nebo se dá vyřešit i nějakým jiným opatřením, povolením někde, probržděním ruční brzdy někde na bezpečném místě,...???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne mechanik vravel, že je dobré občas pri jazde dole kopcom zatiahnuť ručnú brzdu na prvý zub a nechať chvíľu prečistiť kotúče. Párkrát som to už skúšal, aj keď mi na palubke svietilo aby som ju povolil. Tak neviem, či to môže pomôcť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně v servisu říkali, že občas je třeba zatáhnout ruční brzdu, třeba při krátkém stání u supermarketu. Takže to dodružuji - neutrál a zatáhnout ruční brzdu. Nervat to přes zuby, ale zmáčknout čudlík a jemně zatáhnout. Výsledek je, že mi nic nepíská. Musíte ji používat, jinak zatuhnou táhla na třmenech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to taková malá závada a dle mě ji vyřeší občasné použití ručky, i když jak zmiňoval Miabe, je možné, že to někomu přestane dělat při "nepoužívání"... Dle mě je to jen na nastavení brzd, u fabky s tím zřejmě nemají zkušenosti a vzhledme k tomu, že mám jednu z prvních, tak se dá očekávat, že na nějakou tu porodní bolístku příjdu. Ono to bude asi výhodné při ostřejší jízdě, do běžného provozu ty kotouče budou "zbytečné". Zatím jsem nepotřeboval brzdit na krev, dokonce i po odrražení srny jsem brzdil spíše rozumě s upřenýma očima do zpětného zrcátka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pískání kotoučů jako problém nevidím. My, co jsme zvyklí na pištění kotoučovek z kola (zvlášť za mokra!), tak v autě je to fakt malichernost :D

Ano, týden jsem to měl zaparkované venku, mrzlo, pak obleva, vlhko - ručku teda zatahuju na doraz při každém parkování, rovina, nerovina... - při couvání to skřípělo a vrzalo nějakých 15-20 metrů? Po rozjezdu a normálním přibrždění o kus dál, pedál normálně citlivý a žádné zvuky od kotoučů...

Zatuhnutý pedál se u mě naštěstí neděje, takže za mě brzdy OK  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 81kW kotouče bez pochyb, viděl jsem kotouče u 66kW verzi a ani nevím jestli bych je chtěl, přišly mi hrozně malinké a nevypadalo to hezky. Samozřejmě, že bubny nejsou taky hezké, jenže ty brzdy u 81kW vypadají lépe, protože jsou větší :kol-47: . Na druhou stranu nejsem závodník a myslel jsem do budoucna a když si člověk přepočítá kolik stojí za určitou dobu (10 let) bubny a kolik kotouče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Na druhou stranu nejsem závodník a myslel jsem do budoucna a když si člověk přepočítá kolik stojí za určitou dobu (10 let) bubny a kolik kotouče...

tak pravda, je to 4 až 5 stovek v neprospěch bubnů (myšleno bubny + pakny vs. kotouče + desky), ale na druhou stranu, pokud se nejezdí město (jako třeba Prágl, brzda plyn) tak jsem měnil pakny s bubny až po 7,5 letech provozu a najetých 250t km :kol-31: takže kolik těch bubnů za 10 let vyměníš :kol-28: . Jinak mimochodem, zadní bubny pro F III mi to na škoda dílech nabídlo jen rozměr 232x9 mm, bez rozlišení motorizace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...