gogorum Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Dnes +5 a brzdy bezproblému,asi to bylo fakt přimrzlé. To mi udělala naposledy Škoda 120. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 U mě také bez problémů, bylo slyšet hučení při sjíždění povrchové koroze po stání v noci s vylhkými kotouči, ale první brždění bylo již zcela normální. Navíc se to stalo teď v tomto počasí u vícero aut ve stejné lokalitě, takže opravdu sůl+vlhkost. Možná že i to dojetí a skapávání slané vody, která se na kotoučích odpaří a zůstane jen drobná vrstva slaného filmu na kotoučích či destičkách a způsobí jakoby nefunkční posilovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 (editace) Našel jsem to vlákno o zamrzlém posilovači. TAdy. Tam za to mohla nějaké netěsnost a mití motoru vapkou. Každopádně něco není dobře. Minimálně by to chtělo vyčistit posilovač, než tam to voda podělá něco horšího. Editováno: 27. leden 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Teraz som išiel z práce domov a fakt som sa zľakol, tie brzdy nemali žiadny účinok!!! Až po 3-4 preslapnutí. Čo to má byť sakra ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 To je divne, ze by to bylo jen mrazem. Mel jsem to ted dva vikendy po sobe zaparkovane na horach - jeden vikend dokonce co byly teploty -20 a po navratu jsem auto nasel "zahrnute" po kufr, navic zavate i z boku a pri odjezdu (z kopecka) mi to brzdilo normalne. Jedine, kdy to nebrzdilo, jak bych cekal, bylo pri jizde ve vanici na neprohrnute silnici. Ale to bylo slyset i pres podbehy, jak se kolem kol delaji "bakule" snehu. To musi byt jeste v necem jinem - treba v tom posilovaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 To bude posilovač. A třeba je to spojené s TPI okolo S/S kde je popisována ztráta podtlaku. Nějaká spadlá manžeta. Já bych valil okamžitě do servisu, nebo lépe zůstat stát a volat asistenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Ráno volám do servisu, či o niečom vedia, myslím že im budem za blbca :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 To bude posilovač. A třeba je to spojené s TPI okolo S/S kde je popisována ztráta podtlaku. Nějaká spadlá manžeta. Já bych valil okamžitě do servisu, nebo lépe zůstat stát a volat asistenci.To by mal problémy,ale so systémom ŠS a to nespomína ...či? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 No dá se říct že vůbec,pedál je tvrdej že nejde sešlápnout. Když ho povolim a znovu sešlápnu tak už to brzdí. Stávalo se to i u fordu mondeo 2011 a výš a i dokonce ve Fiatu Multipla nicméně problém byl vždy buď v posilovači nebo brzdovém válci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Zdravím, už od najetých cca 12 tis km pozoruju, že jakmile venku prší a je vlhko tak mi každé ráno nebo když auto déle stojí, tak při brždění pískají (spíš hučí) zadní bubny. Jakmiloe párkrát zabrdím tak se jakoby ohřejou a je to OK. Ale poslední dobou se stává, že ty bubny pískají i po delší cestě dešti a nemusí to auto ani dlouho stát. Když mi měnili okno tak se se ptal v servisu a tam mi řekli, že to je tím, že zatahuju přes noc při prakování ruční brzd, prej abych to nechal jen se zařazenou rychlostí - no nevím na to odvahu nemám. Ale nyní už to dělá i při jízdě v dešti - tak to tou ručkou asi nebude. Nemáte někdo podobný problém. Dost mě to u nového auta točí a starších aut co jsem měl dříve se to nikdy nestalo. Nejvíc mě to točí, u přechodů, když pouštím lidi, tak přijíždím jak nějaká stará plečka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Takový problém nemám, ale spíš mě od novoty trápí, že po dojetí a couvání při parkování mi zpívají zadní kotouče. Ručku používám jen minimálně, parkuji se zařazenou rychlostí, ale když parkuji, dost mě štvou ty zvuky navíc od zadních kotoučů, takové hluboké pískání, zkoušel jsem zatáhnout a povolit ručku, ale neustále to jakoby přibržďuje. Mám řešit v servise, nebo se dá vyřešit i nějakým jiným opatřením, povolením někde, probržděním ruční brzdy někde na bezpečném místě,...??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Tohle mám taky, teď v zimě to nedělá, zatím jsem to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Tak mi v létě i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Mne mechanik vravel, že je dobré občas pri jazde dole kopcom zatiahnuť ručnú brzdu na prvý zub a nechať chvíľu prečistiť kotúče. Párkrát som to už skúšal, aj keď mi na palubke svietilo aby som ju povolil. Tak neviem, či to môže pomôcť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiAbe Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Přidávám se s pískáním zadních kotoučů při couvání....V případě, že nepoužívám delší dobu ruční brzdu je vše v pohodě. Osobně budu řešit ještě s dalšími věcmi v rámci reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 No já ručku nepoužiji klidně 1000 km a i tak pískalo. Rozjíždím se bez ní, parkuji bez ní,... Teď zkouším probrždovat zadní kotouče, tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Mně v servisu říkali, že občas je třeba zatáhnout ruční brzdu, třeba při krátkém stání u supermarketu. Takže to dodružuji - neutrál a zatáhnout ruční brzdu. Nervat to přes zuby, ale zmáčknout čudlík a jemně zatáhnout. Výsledek je, že mi nic nepíská. Musíte ji používat, jinak zatuhnou táhla na třmenech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Když mi při konfiguraci prodejce dal pryč zadní kotouče s tím, že jsou s tím jen problémy a na Fabii zbytečné, tak jsem nevěřícně koukal. Jak ale vidím, tak měl pravdu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 No je to taková malá závada a dle mě ji vyřeší občasné použití ručky, i když jak zmiňoval Miabe, je možné, že to někomu přestane dělat při "nepoužívání"... Dle mě je to jen na nastavení brzd, u fabky s tím zřejmě nemají zkušenosti a vzhledme k tomu, že mám jednu z prvních, tak se dá očekávat, že na nějakou tu porodní bolístku příjdu. Ono to bude asi výhodné při ostřejší jízdě, do běžného provozu ty kotouče budou "zbytečné". Zatím jsem nepotřeboval brzdit na krev, dokonce i po odrražení srny jsem brzdil spíše rozumě s upřenýma očima do zpětného zrcátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Pískání kotoučů jako problém nevidím. My, co jsme zvyklí na pištění kotoučovek z kola (zvlášť za mokra!), tak v autě je to fakt malichernost Ano, týden jsem to měl zaparkované venku, mrzlo, pak obleva, vlhko - ručku teda zatahuju na doraz při každém parkování, rovina, nerovina... - při couvání to skřípělo a vrzalo nějakých 15-20 metrů? Po rozjezdu a normálním přibrždění o kus dál, pedál normálně citlivý a žádné zvuky od kotoučů... Zatuhnutý pedál se u mě naštěstí neděje, takže za mě brzdy OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 U 81kW kotouče bez pochyb, viděl jsem kotouče u 66kW verzi a ani nevím jestli bych je chtěl, přišly mi hrozně malinké a nevypadalo to hezky. Samozřejmě, že bubny nejsou taky hezké, jenže ty brzdy u 81kW vypadají lépe, protože jsou větší . Na druhou stranu nejsem závodník a myslel jsem do budoucna a když si člověk přepočítá kolik stojí za určitou dobu (10 let) bubny a kolik kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 (editace) Aha, to mi nedošlo, že do 66kW dávají menší kotouče. Myslel jsem, že dávají vzadu jednotný rozměr, aby to bylo snazší na výrobu ... Editováno: 1. Únor 2016, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Na 66kW jsou menší kotouče vzadu? Taky jsem mylsel, že se liší jen předními. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 ... Na druhou stranu nejsem závodník a myslel jsem do budoucna a když si člověk přepočítá kolik stojí za určitou dobu (10 let) bubny a kolik kotouče... tak pravda, je to 4 až 5 stovek v neprospěch bubnů (myšleno bubny + pakny vs. kotouče + desky), ale na druhou stranu, pokud se nejezdí město (jako třeba Prágl, brzda plyn) tak jsem měnil pakny s bubny až po 7,5 letech provozu a najetých 250t km takže kolik těch bubnů za 10 let vyměníš . Jinak mimochodem, zadní bubny pro F III mi to na škoda dílech nabídlo jen rozměr 232x9 mm, bez rozlišení motorizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Divné, zdálo se mi, že je měla 81 kW větší, ale mohl jsem se splést, mohla mě zmást 17" kola na kterých to auto bylo obuté. Jinač já na své Octavii jsem měnil bubny po 210 tkm. to u kotoučů nehrozí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.