Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nakoupil jsem originál materiál, ve verzi 12E 810 969 A a 12E 810 970 A s tím přídavným tlumením. 

 

U nárazníku je ten podběh trochu menší, než by bylo potřeba. Ten samolepicí držák jsem nemohl nalepit až k hraně nárazníku, ale trochu šikmo, aby mi sedly díry na sebe. 

 

No a jinak to tam krásně sedlo, všechny díry v karoserii byly, auto je vyrobené 12/2014. 

 

 Návod je perfektní !

Vloženo

Moje nadšení pro podběhy trochu ochladlo. Na mém jednom z prvních Citi zřejmě nejsou ani zaslepené díry pro podběhy, nemám tam ani tu zástěrku. Jen holý plechy. Moje zkoumání na autě bohužel i tak trochu potvrzuje i ETKA, kdy na příslušných dílech došlo v 8/2012 ke změně, staré plechy podběhů jsou nahraditelné novými, ale ty moje jsou zřejmě bez děr... A vyměřovat a vrtat to nehodlám. Takže jsem nákup podběhů zatím pozastavil. Má k tomu někdo nějaký poznatek?

Moje Citigo je vyrobeno v 10/2011, jedno z prvních, možná dokonce ještě nějaká nultá série (VIN ......084).

Vloženo (editace)

Je to tak, psali to i na anglickém fóru - kusy staršího data výroby díry neměly. Vyvrtat by to i šlo, každopádně nejprve uchytit podběh vpředu na ten vyměněný, větší plast - adaptér na konci prahu a vzadu k držáku nárazníku, nejlépe asi i na ten samolepicí držák. Pak zkontrolovat, popřípadě upravit usazení podběhu, označit díry. Nevim ale jak na straně k lemu blatníku - jestli jsou tam v plechu vylisované ty plošky, kde mají bejt ty 2 díry, ale minimálně ta přední díra by měla jít - tam ta ploška skoro není znát, zadní díra by měla být na takovém kopečku s plochým vrcholem, ale ta by tam při správném usazení podběhu bejt možná ani nemusela.  Následně bych vyvrtal menší díry a potom propiloval do čtverečku tak, aby tam zapadly ty plastové matice - pozor - díra nesmí být větší, chce to dobře měřit dle těch matic - jsou na nich takové malé výstupky, ty se pak musí zacvaknout za hranu díry. Před zacvaknutím matic díry ošetřit - používám směs Resistinu Car a mot. oleje (klidně vyjetej, ale NE třeba brzdovku!!) cca 2:1 (víc Resistinu), mimochodem super sajrajt do dutin - díky podílu oleje to nikdy úplně nezatuhne - ve starých autech korozi i zastaví tím, že se do rzi nasákne. 

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Vloženo (editace)

No já tam nemám ani ten krátkej adaptér, na něj tam možná díra připravená je, tento plech se podle ETKY zdá se neměnil. Ale nosnínky a vnitřní blatník mají změnu. Takže já asi zůstanu bez podběhů, pokud se nerozhoupu to vrtat...

Navíc auto funguje 5 let bez viditelný újmy. Má sice najeto málo, ale parkuje venku a jezdí hlavně krátký trasy.

Editováno: , autor: RST
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Vyzkoušej si ty lišty prvně jen přiložit nanečisto, pak to trefíš v pohodě. Nezapomeň hlavně ty místa, kam se to bude lepit na nárazníku hodně dobře očistit a odmastit (technickým lihem/benzinem). Já jsem ještě to lepidlo na lištách těsně před nalepením nahřál fénem.

Vloženo (editace)

Doporučuju je před montáží dotlumit a vzít pak i přední je to hodně znát!

Přední + proužek STP anticor a Gladen aero neoprene:

1.jpg2.jpg3.jpg

Zadní z e-up, ten stačí lehce dotlumit stejným materiálem, ten filc není po celý ploše..

a3.jpg

Editováno: , autor: Decibel ES

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...