Ondrero Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Zdravím pánové. Napadlo mě se tu zmínit o tom co teď tvoříme. Třeba by měl někdo zájem. Jde o repasování a individuální úpravy turbín. Zatím máme v nabídce úpravy hlavně 1,8T motoru. Úprava sacího a výfukového domku. Instalace lepších ložisek a instalace odlehčeného kompresorového kola obrobeného na 5ti osém CNC. Jde o to že dokážeme do sériového obalu dostat lepší střeva. Není tedy nutné měnit svody, hadice, trubičky atd atd. Máme i vlastní rozebíratelný a seřiditelný Wastegate Actuator. Jenže 1,8T je už docela za zenitem, tak chceme jít dál. Pomalu se rozjíždí úprava mého turba ve Scoutu. 2,0 TDI BMM 103 kw. Chci použít kompresorové kolo 2,5 TDI. A s kamarádem pomalu dávám dohromady instalaci K04 do K03 na jeho 2,0 TFSI a tím bezpečný potenciál 260-280 koní. Já osobně budu instalovat i do své 1,8T K04 TFSI. Nechat dělat svody,výfuk a celé sání na míru k tomu turbu. Motor pak upravovat celkově. Jelikož je tu i doba turbo malorážek, tak třeba by někdo rád poladil své 1,4 TSI atd. Nedělám si iluze o tom, že by se někdo tady do něčeho takového pouštěl, ale nějak se začít musí Hlavní vedoucí dělal repase už dlouho,chtěl změnu a dělat něco nového. Já jsem vývojové,CAD-CAM a CNC oddělení A další z nás je obchodní zástupce a leštič a tester dílů atd Jedno upravené turbo už spokojeně jezdí v RS. Repasované není třeba komentovat. To se vymění hřídel, ložiska,popraskaná výfuková část, a po vyvážení může valit dál. Naše promo turbo (K03S v 01 RS) se během pár dní bude dávat do auta a půjde se na brzdu. Auto je změřeno před úpravou a jsem zvědav na výsledky po. Lidi totiž nejvíce zajímají grafy a čísla Zajímá mě Váš názor. Mimochodem na fejsu jsme pod SNAIL Performance CZECH. Fotky info atd. WEB se dělá a začíná nám lehká spolupráce s POWERLAB. Tam dělají moooc pěkný věci. Hlavně tedy nerez výfuky a vzduchové podvozky. S pozdravem a přáním hezkého dne ONDRERO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 12. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Turbo hotové do naší testovací O1 RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 12. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 A nyní máme za sebou úpravu K03 do TFSI. Instalace odlehčeného kompresorového kola z Cupry 1.8T Opět budeme tuto úpravu testovat na brzdě. Všechna data sem budu postupně dávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 12. Březen 2016 Sdílet Vloženo 12. Březen 2016 Ahoj mel bych takovej blbej dotaz, premyslim o uprave staricky 1.4 tdi, kde je malinkej obtok. Ted uz sem nekde u maximalniho potencialu tohodle turba, okolo 110 koni a chtel bych se posunout trosicku vyse. Bohuzel nejaky turbo ktery, by paslo na tenhle trihrnek je prakticky nesehnatelny, navic regulovany obtokem. Proto me zaujalo co tady popisujes. Myslis, ze by se dali preskladat vnitrnosti toho malyho turba, za jiny s vyssim potencialem? Na youtube sem nasel nekolik uprav stejnyho motoru na cca 150-170 koni. Me by bohate stacilo dostat se nekam ke 125 konim, pokud je to realny. Budu vdecnej za jakoukoli radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 13. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Ahoj, budu potřebovat data co jsou na štítku toho turba. Označení atd. Podle toho zjistíme co uvnitř vlastně je a čím by to šlo nahradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Menší ochutnávka dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 A tady komponenty do mého turba. 51/62mm Billet VS originál K03 110kw. A hřídel K04 TFSI VS K03 110kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Ahoj, budu potřebovat data co jsou na štítku toho turba. Označení atd. Podle toho zjistíme co uvnitř vlastně je a čím by to šlo nahradit. No zkusim neco pohledat na netu. Kdyz je turbina v aute stitek neprectu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Tak mel by tam byt garett gt1544s Katalogovy cisla jsou v odkazu. Vic bohuzel asi bez vyndani nezjistim http://www.turbodmychadla.com/turbodmychadla/eshop/22-1-Nova-turbodmychadla/2452-3-Fabia/5/1417-Nove-turbodmychadlo-Garrett-733783-Skoda-Fabia-1-4-TDI-51-59kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 18. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2016 Nooo ono v prvé řadě záleží na financích které do toho chceš nasypat. Úprava je dejme tomu 1000-1500. Ale nové díly budou tak za 5-6tis třeba. Kompresorove kolo, výfuková hřídel, ložiska atd. Protože si netroufneme to bastlit ze starých dílů. Se to pak rozletí a bude to na nás :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 19. Březen 2016 Sdílet Vloženo 19. Březen 2016 To chapu vsechno je to o financich ale spis bych potreboval vedet z jakych dilu z jakyho darcovskyho turba by se to dalo preskladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.