Kraso Vloženo 24. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Tak to je mi lito, neco tak velkeho uz muselo pekne nastvat Jinak me rikali v servise to same, kdyz jsem se ptal na moznost prestrikani dveri po tom mem tukanci od dveri. Pry se lakuje cely dil + castecny nastrik vsech dolehajicich dilu na tento dil pro pripad, ze ten hlavni dil chytne jiny odstin a ten prechod pres montazni sparu nebude tak razantni... respektive se ho tim snazi uplne odstranit. V mem pripade tedy mluvili o castecnem prestriku u zadnich dveri (tukanec byl na prednich) a bocni lem vedouci k blatniku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 No tak to jsi mě uklidnil, patrně je to běžný způsob, který dává záruky nejlepších výsledků. Jinak ten prvotní šok jsem už vydýchal, ale naštve to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Mně také zároveň s blatníkem stříkli i část dveří na Fl a není to vůbec vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 jj dělá se to, naopak, když se to neudělá, tak je to vidět - ona se ta barva už nedá 100% trefit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 (editace) To mi u noveho vozu přijde jako hloupost, delat rozstrik i na dveře. Profi firma musi chytit odstin presne, ne? Napr. v Auto Jarov maji stroj, kdy nejdriv nejakym spektrometrem naskenuji barvu a ten stroj to pak presne trefi. I tohle se pak musi rozstriknout na okolni plechy? Editováno: 24. Duben 2017, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 i kdyby to trefily, tak ta barva už je jiná, jinak nanesená a jinak stárne. Jen trochu zkušené oko lakování pozná hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 27. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Tak jsem si o vikendu vyjel na vodu a na vesnici se mi nekdo oprel o naraznik a jeste se k tomu (pro me zcela neuveritelnym zpusobem) podepsal na kapotu. Havarijko samozrejme mam i s vandalismem, ale nanestesti jsem si toho vsiml az kdyz jsem dojel zpet do Brna, takze nemam policejni zaznam bez ktereho mi vandalismus neuznaji. A na havarijku mam 90ti mesicni bonus, ktery se mi nechce zbytecne rusit (+ 5kkc za 5% pojisteni). Tak jsem si rekl, ze to necham byt a zkusim to poladit sam. Naraznik se mi uz podarilo tak nejak vylestit (obrazky jsou pred upravou), ale na tu kapotu budu potrebovat nejaky smirkovaci papir, kterym to zahladim, protoze je u tech skrabancu i promackly plech. Protoze jsem smirkovaci papir do ted nepouzival, tak bych se rad zeptal na radu, ktery je nejlepsi pouzit... respektive jakou hrubost pouzit? Mohl by tu nekdo hodit idealne s linkem, co se tak normalne pouziva? Kdyz se rekne smirkovaci papir, tak si hned predstavim, ze tim akorat znicim lak okolo, takze musi byt bud hodne jemny a nebo neco special na lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 "smirkovaci papir, kterym to zahladim, protoze je u tech skrabancu i promackly plech." Nějak jsem nepochopil, co přesně na tom chceš šmirglovat. To chceš ten škrábanec udělat do ztracena? Jestli jo, tak to nejde. Tohle buď můžeš nechat být, nebo kapotu nechat zakitovat a částečně stříknout. Pokud je to někde relativně na kraji, tak by se cana rozstřiku mohla pohybovat 1500 až 3000 Kč. Celolak kapoty od 3000 nahoru, ve Škodovce klidně 10 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 27. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Ne ne, to jsem narazel na postup, ktery mi byl doporucen primo v tomto vlakne. Mam koupeny lak od Skodovky s tim steteckem, ktery ale neni uplne nejlepsi pouzivat. Mam tu i fotky, kdy jsem to zkousel na tukanec od dveri a vypadalo to jeste hur nez na zacatku. Doporuceny postup (za ktery opet dekuji) je vzit paratko, nabrat na nej barvu a kapnout ji na poskozene misto a nechat zaschnout - tim se vytvori pevna kapka pres povrch poskozeneho mista a zaroven nad povrch originalniho laku, ktery se pak po zpevneni doporucuje smirkovacim papirem "zahladit" do urovne originalniho laku. Zkousel jsem to a s tou kapkou to funguje pekne. Akorat jsem do ted neresil zahlazovani smirkovacim papirem, jenom jsem nechaval "kapky". Hlavne abych zakryl poskozene misto pred korozi. Ale takto rozsahle poskozeni by uz chtelo nejspis i zahladit do urovne originalniho laku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 (editace) Do broušení laku bych se určitě nepouštěl, pokud to obrousíš tak z malé kosmetické vady vznikne velká a budeš to muset nechat celé stříknout. To není na domácí opravu, fakt ne, maximálně překrýt škráby kapkami a dál bych to nechal odborníkům. Vrstvička laku je hodně tenká a vytvrzená, ta dělá lesk a pod ním je pigmentová vrstva, která je naopak matná, jakmile ji odkryješ, konečná. Editováno: 27. Červenec 2017, autor: Pivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Jinak, na tenhle druh škrabanců (a ze jich je v poslední době požehnaně) jezdím s autem sem: http://www.paintfixpro.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Urcite nebrousit. Jako provizorium bych to zkusil vyplnit barvou a pak rozlestit. S kapkou štěstí to trochu zakamuflujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 koupit tenký štěteček, natřít a ještě před totálním vytvrdnutí vzít leštící (případně brusnou a pak leštící) pastou. Ale ta kapota je pro takovéhle opravy blbé místo - jakákoliv nedokonalost je docela vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Tyhle rypance se strasne spatne opravuji, steteckem to nikdy nevyplnis dobre. Ale pokud nechces platit za lakovani dilu, stale je to asi nejlepsi varianta. Pri zbrouseni te barvy od stetecku budes muset vzit silnejsi smirk a dost pravdepodobne probrousis okolni vrchni lak az na barvu. Dalo by se to zamaznout tmelem a pak striknout plnicem, barvou, lakem a pak rozstrikem okoli pomoci spot blenderu, ale doma to nikdy neudelas dobre a bude to videt. Takhle jsem si opravoval odreny predni naraznik, tam kde to skoro neni videt, ale na kapote .... to ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 A nebo použij pero na opravu laku - znáte z TV . Není to dobré? je to dobré. Je to přímo skvělé. :-) https://www.berem.cz/cz-detail-902060540-fix-it-pro-pero-na-opravu-laku-znate-z-tv.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Never všetkým blbostiam z reklám .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Pro ty, kteri neumi anglicky a doporucuji zazracne pera - "Clear coat" znamena vrchni lak. Skrabance, ktery ma Kraso jdou mistama az na plech. Toto si muzes natrit leda tak na chleba, k tomu je to tak mozna dobry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Ani na tom chlebu to nebude dobrý... ;o) Kraso: v domácích podmínkách to zkus úplně stejně, jako jsi před rokem dělal ten ťukanec od kamínku. Tj. vyplnit a pak to zkusit rozleštit. V každém případě to bude jenom o zamaskování... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 29. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 Diky vsem za reakce. Je mi jasne, ze v domacich podminkach to nebude nikdy tak dokonale jako pri lakovani cele kapoty v origo servisu, ale to ani nechci. V teto chvili mi jde predevsim o zakryti lakem, protoze ty skrabance az na plech jsou u cerne barvy opravdu hodne videt a zaroven kvuli ochrane pred korozi. Takze zkusim presne to, co doporucuje Martin Bednar - vyplnit a zkusit to rozlestit. Jenom si musim poridit nejakou lestici pastu Tragedie_v_JZD: Dekuji za link, nanestesti jsem z Brna, takze se mi kvuli tomu do Prahy uplne nechce (a jinde pobocku nemaji), jinak bych se tam urcite zkusil aspon zeptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 7. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2017 (editace) Jinak jsem dnes delal vetsi ocistu auta a prekvapilo me, kolik mam na přední kapote ťupek po kamincich. Pritom ani neslyším, ze bych jich tolik zchytal. Podle me jsou ta barva plus ten lak mimořádně tenké. Mozna tak tenké, ze mi to udela zarez do laku i kdyz trefim mouchu :-) Na zadnem jinem voze jsem tohle v takovem množství řešit nemusel... Pomohlo by dat na kapotu transparentní fólii? Jak dlouho tam vydrzi? Edit: tak nic, kdyz vidim ty ceny za fólie, tak to abych pak sháněl ochrannou folii na folii.... :-) To vyjde levneji to nechat casem eventuálně přelakovat. Editováno: 7. Srpen 2017, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 8. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Taky jsem dostal nekolikrat otazku, jestli tam nechci hodit folii, kdyz jsem resil ty posledni skrabance (zrovna teda proti tem mym skrabancum by nejspis nepomohla ani ta folie, ale proti kaminkum do predni kapoty by to stacilo). Dle mych kamaradu, kteri ji na aute maji, se da "ofoliovat" cele auto za 20kkc, coz mi neprijde zase tak strasne vzhledem k cenam lakovani jednoho dilu, ktery u me vychazi na 10kkc. Spis jsem resil problem, ze bych to musel nejprve hodit na renovaci laku, pripadne prelakovani mist, ktere uz nepujdou ani zbrousit, jinak bych daval folii na nevzhledny lak. A delat renovaci laku u 2 roky stareho auta mi zase prijde trosku zbytecne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 lakování dílu se dá pořídit podstatně levněji, navíc ta folie tam nějak extra dlouho nevydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilo1070 Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Transparentnu ochrannu foliu som dal na auto tyzden po kupe (7/2016) a odteraz pojde na kazde nove auto. Kamienkom sa teraz "uhybam" uz len kvoli celnemu sklu. :-) A keby to slo, dal by som ju aj na to celne sklo. Aj sa to svojho casu robilo, ale vraj mali strasne kratku zivotnost kvoli stieracom tak s tym skoncili... Na aute za ten rok aj nieco nemam od kamienkov jediny tukanec a o folii prakticky ani neviem. Na prahoch a pod kluckami mi sice dobre nedrzi a musim to dat opravit, ale inak je ako nova a na ochranu proti kamienkom mozem iba odporucit. A ano, lacne to nie je - mna vyslo cele auto bez strechy na cca 1000 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 17. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2017 záleží kde je poškození....když uprostřed dílu, tak se rozstřik dělá jen v rámci toho dílu....když není dost místa, tak se rozstřik dělá i na vedlejší díl...... bohužel mě to teď čeká, jelikož někdo přejícnej mi objel klíčema oboje dvěře...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraso Vloženo 20. Srpen 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2017 Tak musim se sverit s moji aktualni zkusenosti s folii, ktera je az hororova a neda mi ani poradne spat. Hledal jsem pres zname a kamarady nejakeho lakyrnika na ty skrabance na kapote, protoze jsem vedel, ze v ofiku servisu by to resili prelakovanim celeho dilu. Po nejake dobe jsem narazil na znameho, ktery ma lakovaneho a foliovaneho bavoraka, takze bude znat nejspis i dobreho lakyrnika. Poslal me za svym karadem, ktery mi nacenil vylesteni a castecny prestrik (protoze ty ryhy byly dost hluboke) za 1600, tak jsem si rikal, ze je to v pohode cena. Zaroven jsem se ho zeptal, jestli nedelaji i foliovani a ze ano a nejcastejsi je u nich objednavana kombinace folie na predni narazove plochy proti kaminkum a na zbytek hodit nano keramiku a ze je pochopitelne pred tim nejlepsi udelat renovaci laku, tak jsem souhlasil. Samotna renovace laku a voskovani + pouziti castecne nano keramiky dopadlo velmi dobre, auto je jako nove (pry jeste nikdy nevidel tak spatny lak u 30kkm auta - to je dano moji blbosti, kdy jsem kazdy tyden jezdil umyvat auto do manualni mycky a pouzival jejich kartace misto vlastni houby, takze jsem si vytvoril krasne vlasecnice - chybami se clovek uci). Folie ovsem dopadla podstatne hur. Uz prvni moje chyba bylo zvoleni nejtlustsi ochranne folie, ktera je natolik silna, ze se neda poradne tvarovat a proto se na kapotu lepi po nekolika dilcich, protoze prechody proste dat neumi. Takze folie jde hodne videt (na toto jsem byl upozornen predem, takze to by jeste nebylo nejhorsi). Jenze jak vidite sami na fotkach, tak jsou zde dalsi problemy jako spina po renovaci laku, ktera zustala pod folii, zkrabacena folie nebo bublinky, ktere se ani za 5 dni na slunci neroztahly. A uplne nejhorsi jsou jemne cary jakoby po nozi, kdy to snad rezali primo na aute a zajeli i do laku. Takze kapota je v tuto chvili poskrabana daleko vic, nez kdyz jsem tam s tim autem zajizdel. Jedna mala utecha je v tom, ze se s nimi da mluvit o reklamaci a nabidli mi sundani a nalepeni nove folie s prestrikem, kde bude potreba. Ale po teto zkusenosti uz nechci folii ani videt, necham je to strhnout vsechno, pravdepodobne bude nutne nove prebrouseni kvuli ryham po nozi a pak si tam necham dat uz jenom nano keramiku, ktera sice neni tak pevna jako folie, ale aspon neni videt a nehrozi, ze by v ni zustaly necistoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.