Topa Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Ahoj, nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám 1.4 tdi 2009 51kw a při sešlápnutí plynu a zařazené rychlosti začne něco klepat. Čím více plynu tím rychleji to klepe. Výkon je pořád stejný a při neutrálu nebo sešlápnuté spojce to nedělá. Začalo to dělat při delších nájezdech třeba po 300km a teď už to dělá hned po nastartování a rozjetí se. Zvuk je jako by klepalo kladívko o kovadlinu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 16. Březen 2016 Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Takže to dělá pouze za jízdy? Dělá to i když brzdíš motorem, nebo pouze když je motor v tahu? Když stojíš máš neutrál a puštěnou spojku, tak je ticho i když prošlápneš plyn? Podle toho co píšeš, to vypadá na problém v převodovce, konkrétně soukolí stálého převodu. Taky to může dělat vadnej kloub na poloose, ale to by bylo nejvíc znát v zátočině a pod plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topa Vloženo 16. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Dal jsem to do servisu, tak uvidíme. - dělá to pouze za jízdy - dělá to i při brždení motorem + když je v tahu - na neutrálu, nebo spojce se sešlápnutym plynem to nedělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topa Vloženo 17. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Tak autorizovaný servis nepřišel na to čím to je. Prý když si sedne servisák do auta a jde to projet tak to nedělá. Budu muset počkat až se to někde rozsype. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Vy jste to neprojížděli spolu abys mohl servisákovi přesně ukázat na jaký zvuk si stěžuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topa Vloženo 17. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Projížděl jsem to s přebírajícím zaměstnancem autoservisu (není to mechanik). A to se klepání projevilo. Mimochodem není třeba říct "to je to klepání", protože to pozná i amatér že ten zvuk do auta nepatří.(je dost hlučné jako kladivo o kovadlinu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topa Vloženo 25. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 (editace) Zkusil jsem nahrát na telefon to klepání, bylo to na serpentinach na Ostravici. brždění motorem + přidávání plynu, na spojce to okamžitě utichne Editováno: 25. Březen 2016, autor: Topa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 Pokud dáš neutrál a spojka není sešlápnutá, tak je klid? Myslím za jízdy. Píšeš že je to v serpentinách, je při průjezdu zátočinou ten zvuk intenzivnější? Jinak podle frekvence klepání bych si tipl na krajní klouby na poloosách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 (editace) Taky mi to přijde na nějaký kloub poloosy, mění se to podle rychlosti. Anebo špatná pneumatika? Nehází to celým autem? Editováno: 25. Březen 2016, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topa Vloženo 27. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 Tak vyřešeno.... A potvrdilo se pravidlo co si člověk neudělá sám to nemá. Při sundání kola a spodního krytu motoru jsem zjístil, že bouchá vzduchová trubka co vede od chladiče turbomychadla dlo motoru. Více jde vidět na obrázcích. Při zátěži (brždení motorem, nebo rozjezdu) se asi nasává více vzduchu trubkou, a ta klepe do poloosy a olejové vany. Pohled od pravého kola. Viz. modrý obdelník jde vidět jak je čistá poloosa od trubky. Pohled nad motorem. V modrém obdelníku je uchycení trubky (asi unavené, které dovolí trubce mlátit o olejovou vanu). Červený obdelník je přidaná stahovací páska (na fotce chybí), která drží trubku dál od olejové vany. Oprava asi cca 10 kč za 2ks x stahovací pásky. V servisu jsem nechal cca 700 aby mi řekli, že je všechno v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 27. Březen 2016 Sdílet Vloženo 27. Březen 2016 (editace) Tak to by mě nenapadlo, že tohle může způsobovat takývýto zvuk... Na svým autě jsem měl ten držáček u tý řemenice ulomenej a důsledek byl, že se to gumový eskoleno co vede od turba proklepalo o nálitek na motoru. Proklepalo se to v prostředku tý rovný části mezi kolenama, možná by nebylo od věci když by si to taky zkontroloval. Držáček spravila silnější stahovací páska, ale tu hadici jsem raději koupil novou. Editováno: 27. Březen 2016, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radgast Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Oživuji toto téma, protože mám Fabii1 2007 HTP a dělá mi to to stejné. V servise nic nenašli a takovou trubku tam ani nemám. Závada se po této opravě už skutečně nevyskytla? Mně to udělalo párkrát převážně po delší cestě po dálnici. Po odstavení auta třeba na půl hodiny se to klidně na tisíce kilometrů dál neprojeví a jezdí normálně. Je mi to záhadou. Co by to mohlo být? Homokineťák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Přijde ti, že HTP a TDI jsou stejné motory? Ptej se v odpovídající sekci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radgast Vloženo 26. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2022 Mně šlo hlavně o to, jestli se ten problém skutečně v dlouhodobém měřítku vyřešil, protože se nevyskytoval pořád, třeba to nakonec bylo něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.