ninko011 Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) Zdravím,Jedna sa o vozidlo Fabia 1.4 mpi 44kw r.v. 2000. Momentálne ma najazdených 76000 km.Problém je následovný :Auto má problém naštartovať po zahriatí na prevadzkovú teplotu. Napr. za studena naštartuje bez problému aj 5x po sebe, ale akonáhle prejdem na ňom 10 Km , vypnem motor alebo ho necham "zdochnúť" tak nenaštartuje za žiadnych okolností - Len točí a nenaskočí. Taktiež ak sa snažím naštartovať a pustím počas točenia štartéra spojku aby cuklo auto, tak na palubovke sa rozsvieti aj ABS a pod. čo auto nemá a aj ručicky palivometra,oleja trhajú.Včera som skúšal po príchode z práce znova naštartovať pri zahriatom motore, no nič. Dnes ráno mi nechcelo naskočiť už ani za studena + tá palubovka.Na aute sa skúšala druhá škrtiaca klapka, vymenil sa MAP sensor aj s tepelným čidlom a lambdou, rovnako palivový filtér a sviečky. No všetko bez úspechu. Na aute bol dorabaný centrál, no ten bez problémov fungoval aj predtým.Taktiež sa mi túto zimu zdá vyššia spotreba, na cca 42-3 litrov som presiel len nejakých 415 km pri normálnej jazde. Minulé leto aj 500-520 km. Ale tá spotreba nesúvisí s tým štartovaním, to len tak medzi rečou. Nejaké nápady? Editováno: 28. Březen 2016, autor: ninko011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Zapalovací cívku si zkoušel? Je možné že je poškozená takovým způsobem, že ve vyšších teplotách nefunguje tak jak by měla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) čerpadlo, filtr..... změřit tlak na liště pročpak to děláš? Se potom nediv , že to dělá co dělá , máš pokles palubního napětí. "Taktiež ak sa snažím naštartovať a pustím počas točenia štartéra spojku aby cuklo auto, tak na palubovke sa rozsvieti aj ABS a pod. čo auto nemá a aj ručicky palivometra,oleja trhajú." Editováno: 28. Březen 2016, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ninko011 Vloženo 28. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Zapalovací cívku si zkoušel? Je možné že je poškozená takovým způsobem, že ve vyšších teplotách nefunguje tak jak by měla... Zapaľovacia cievka ešte nebola skúšaná. Ďakujem za tip. čerpadlo, filtr..... změřit tlak na liště pročpak to děláš? Se potom nediv , že to dělá co dělá , máš pokles palubního napětí. "Taktiež ak sa snažím naštartovať a pustím počas točenia štartéra spojku aby cuklo auto, tak na palubovke sa rozsvieti aj ABS a pod. čo auto nemá a aj ručicky palivometra,oleja trhajú." Palivový filter bol menený a čerpadlo ťahá dobre - mechanik to už pozeral ako prvé len som to zabudol spomenúť. Ide o to, že keď som to urobil s tým cuknutím tak auto naskocilo 8x z 10 pokusov. A keď človek má niekam namierené a urobí mu to náhodou tak iná možnosť neostala ako to skúsiť cuknutím. Čiže to zasvietené ABS,atď. čo tam nemá čo robiť mám brať ako dôsledok palubného napätia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 1, necituj předchozí příspěvek-dostaneš zjebané... 2, čerpadlo tahá dobře, a to jste zjistili jak? Je třeba změřit tlak na palivové liště 3, při startování je pokles napětí značný i když je vše ok, a ty ještě přes startér rozjíždíš auto. takže ti napětí v autě skočí dost dolů, takže jednotka to vyhodnotí jako chybu. 4, co říká diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ninko011 Vloženo 28. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) 1. Ďakujem za radu som tu nový. 2. Teda teraz som písal mechanikovi a povedal, že čerpadlo len "počúvali" po odklopení zadných sedačiek, že či ťahá. Čerpadlo dám vymeniť po výplate teraz ako prevenciu radšej. 3-4. Na diagnostike bolo asi 2 týždne dozadu pri výmene spomínaných vecí a diagnostika nič nevypisovala. Editováno: 28. Březen 2016, autor: ninko011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Zbytečně měnit něco co funguje a pravděpodobně ještě dlouho fungovat bude. Pokud nemáš peníze na rozhazování tak postačí změřit tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 přesně tak. ono to čerpadlo není laciná sranda. udělat aktuální výpis závad, změřit napětí při startivání kontrola svíčky-zapalovací lišta kontrola snímače otáček- vyčištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ninko011 Vloženo 28. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) No šak práve, že čerpadlo 90-100 eur ak nechcem čínú. Snímač otáčok a aj sviečky boli vymenené tiež a žiadna zmena. Skúsim teraz tu zapaľ. cievku aj s káblami a lištou pozrieť + zmerať to čerpadlo a Diagnostiku znova. Ďakujem za rady. Potom dám vedieť ako to dopadlo. Človek si povie, že keď kúpi auto po starých rodičoch, kt. najazdilo za 14 rokov len 46 tisíc km bude úplne bez závad a nakoniec trpké sklamanie. Chytá hrdzu na prahoch. Už stihlo odísť tesnenie pod hlavami a zadrel sa valec. K tomu pokazený termostat a prasknuté vodné čerpadlo. Editováno: 28. Březen 2016, autor: ninko011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Neverim ze diagnostika nic nevypisala to je nemozne ......treba zacat s tym a nie menit veci od buka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 U F1 z roku 2000 nemůžeš čekat že Ti něco extra vypíše na diagnostice, když je tam čidel jen o něco málo víc než u staré felicie...ale souhlasím s Tebou že je blbost jen tak náhodně bez jakéhokoliv logického postupu měnit jeden díl za druhým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Děte do prdele s celou diagnostikou, máte jako první jít po čidle teploty chlazení, to odchází nejčastějc - pak oblbuje ŘJ a ta dává buď trvale málo, nebo moc. OHV jednačtyřka je na to háklivá, pokud se teplá přechlastá, nechce chytnout a můžeš točit jak blbej. Jednoduchá diagnostika je - po nepodařeným teplým startu po delším točení vyndat libovolnou svíčku. Pokud je mokrá od benálu, rozhodně to není čerpadlem - ale je to uchlastaný a na vině je čidlo teploty ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 V prvním příspěvku je právě napsáno, že čidlo teploty už vyměnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Zdravím, Jedna sa o vozidlo Fabia 1.4 mpi 44kw r.v. 2000. Momentálne ma najazdených 76000 km. Problém je následovný : Auto má problém naštartovať po zahriatí na prevadzkovú teplotu. Napr. za studena naštartuje bez problému aj 5x po sebe, ale akonáhle prejdem na ňom 10 Km , vypnem motor alebo ho necham "zdochnúť" tak nenaštartuje za žiadnych okolností - Len točí a nenaskočí. .... Na aute sa skúšala druhá škrtiaca klapka, vymenil sa MAP sensor aj s tepelným čidlom a lambdou, rovnako palivový filtér a sviečky. No všetko bez úspechu. ... Tohle chápu jako výměnu čidel v sání, kde se měří teplota a objem nasávanýho vzduchu, ne čidlo v chlazení, který měří teplotu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ninko011 Vloženo 29. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Včera som stihol večer ešte diagnostiku a znova nič. Ak mám pravdu povedať nemám šajnu , kt. tepelné čidlo sa menilo či to v sáni alebo v chladení. Skúsim po robote vytiahnúť tu sviečku a potom napíšem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Jasne ze vypis diagnostiky nie je vsemohuci ale dosledok niecoho a nad tym sa treba zamysliet. D dalsia vec ked ju vies aj pouzivat a nie len vypisat pamat zavad dost si pomozes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Jinak na F1 odchazel rad nejaky kabelovy svazek. Nechtelo to startovat a blbla ruzne elektrika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 31. Březen 2016 Sdílet Vloženo 31. Březen 2016 Ta rada od Ekkara je relevantní.Zkus vyměnit to čidlo teploty chladící kapaliny,které dává údaje pro ŘJ motoru.Velmi častá závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ninko011 Vloženo 4. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 (editace) Ahojte , tepelné čidlo je ok (som si to pomylil na začiatku , nemenilo sa tepelné ale snímač otáčok) Sviečky boli taktiež OK po vytiahnutí po neúšpešnom pokuse štartovania. Ale stála sa mi taká vec, že auto nechcelo už vôbec naštartovať ani za studena. Po dvoch dňoch som skúsil batériu vymeniť a naskočilo, Lenže večer keď som sa vracal domov od priateľky auto pri brzdení na križovatke začalo totálne blbnúť. Vyzeralo asi tak nejak , že som dobrzdieval z 50 km/h postupním podraďovaním až na 2. stupeň a vtedy z ničoho nič pri rýchlosti asi 15 km/h a vyradení na neutral začali padať otačky na 500 a s tým aj slabnúť budíky,svetlá a následne späť na normálne - to sa opakovalo dookola . V tom ale zasvietila zelená a ako som sa chcel pohnúť pri tomto jave, tak vôbec auto nereagovalo a na plyn reagovalo len škubaním na mieste a nedalo sa vôbec rozbehnúť. Tak som vypol motor a potom nemohol 15 minúť naštartovať kým nevychladol v strede najväčšej križovatky v meste. Auto pojde v najbližšiom možnom čase ku elektrikárovi. A dúfam, že sa najde už ten problém Editováno: 4. Duben 2016, autor: ninko011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Ahojte , tepelné čidlo je ok (som si to pomylil na začiatku , nemenilo sa tepelné ale snímač otáčok) .... .... Auto pojde v najbližšiom možnom čase ku elektrikárovi. A dúfam, že sa najde už ten problém A jak víš, že to čidlo který se neměnilo, je OK? Až bude u toho elektrikáře, tak ať ho na zkoušku vymění taky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.