pmultimix Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 mam stejnou fabii, a je to uplne normalni, ikdyz je pravda ze jsem si nechal vymenit pred mesicem svicky, klasicky Bosch, a trochu se to zmirnilo... Tady jsou tuším Champion, orig. z výroby. A tuším, že se tam taky dávaly ještě brisk. Tyto dva typy mi potvrdili i ve škodě Citovat
pmultimix Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 I správné rozvody udělají divy. hele, jak jsi tam dal ten obrázek? Citovat
karel.lpg Vloženo 31. Březen 2007 Vloženo 31. Březen 2007 Tak jak psal Tomáš, vyčistit klapku, když to nepomůže, tak vyčistit trysky, ale ultrazvukem, ale ne hodináři, existuje INSU přístroj, který dokáže zároveň pohybovat vstřikovači, takže se vyčistí i uvnitř, vstřikovače na Fabii mají strašně jemné trysky/3/, a znám případy, že i po 40 00 km už motor blbne, pořád je to o palivu...TAK JAK SE DAJÍ VYČISTIT VSTŘIKOVAČE NAFTOVÉ, TAK JDOU I BENZÍNOVÉ, NĚKTERÉ SERVISY MAJÍ TYTO PŘÍSTROJE OD FA BOSCH, ALE RADŠI VYMĚNÍ ZA NOVÉ, PROČ ČISTIT VSTŘIK ZA CCA 500 kČ, KDYŽ TAM DAJÍ JEDEN ZA 2500 KČ Citovat
moody Vloženo 1. Duben 2007 Vloženo 1. Duben 2007 Podobný problém jsem popsal v příspěvku ze dne 5.1.2007 "Škubání motoru 1,4 16V 74kW". Závada byla skutečně v oxidaci. Od této primitivní opravy jsem najel už přes 3tis.km v úplné pohodě. Předtím jsem se doslova trápil a objížděl servisy a platil a platil! Později jsem na základě poznatků některých diskutujících přešel na trvalé tankování benzínu Shell. Jízda se zdá klidnější, spotřeba nižší. Citovat
per Vloženo 1. Duben 2007 Vloženo 1. Duben 2007 (editace) Pomohla výměna rozvodů a taky palivového čerpadla. Viz foto : čerpadlo po 6 až 7 letech provozu. Např. spodní sítko bylo plné drobného bordílku a povrch je zanesen mazlavým sajrajtem. Po výměně čerpadla startuje na teplej motor výborně. Editováno: 15. Květen 2008, autor: per Citovat
per Vloženo 1. Květen 2007 Vloženo 1. Květen 2007 Ahoj, měl jsem přesně to samé, och ty nechutné vibrace. A jak píšou pánové je určitě dobré tankovat u Shellu. Ale ještě jsem vyměnil nebo "doladil" tímto : vyčištění klapky (40%) dotáhnutí a doplnění 2x matic na výfukovém potrubí (20%) rozvody (cca zlepšení 10-15%) svíčky DOR15LGS (cca do 5%) palivo (max do 5%) olej + filtry (max do 5 %) úprava SW řj (na volnoběh nevidím moc rozdíl) Doufám že to trochu pomůže....., ale ještě něco malinkýho k dokonalosti by to chtělo ...... Citovat
Milhouse Vloženo 5. Květen 2007 Vloženo 5. Květen 2007 Píšu sem, protože to sedí k nadpisu. U fabie 1,4/50kW se mi projevuje poškubávání (vynechávání) motoru při zatížení v nižších otáčkách (kolem 2000). S postupem času se to objevuje častěji. Nejvíc je to při razantnějším sešlápnutí plynu po předchozím brzdění motorem. Když je auto studené, nedělá to. Zdá se mi, že přechodová oblast z nízkých otáček taky už není co bývala :-). Kde byste hledali problém? Doporučili byste mi navštívit Cimbu v Sukoradech - dělá i takovéhle opravy? Škrtící klapku jsem čistil - stylem stříkání spreje (Wurth) přímo na klapku. Nijak výrazně se to nezlepšilo. Dík za názory. Citovat
per Vloženo 28. Květen 2007 Vloženo 28. Květen 2007 Jak to dopadlo s tím čidlem ? Mám podobnej problém. Díky moc Citovat
Tomas.cz Vloženo 28. Květen 2007 Vloženo 28. Květen 2007 OHVčka maj za škrtící klapkou čidlo tlaku a teploty v sacím potrubím. Citovat
AlesK Vloženo 28. Květen 2007 Vloženo 28. Květen 2007 Taky mám podobný problém. Elektronika motoru žádnou chybu nehlásí, ale auto vůbec nechce zrychlovat a je to takový udušený. Je to motor 1,4 MPi 50kW, najeto 120 tis. km. Mohl by to být palivový filtr? Škrtící klapku jsem už vyčistil, je tam řj od sportmotoru se kterou to v jiným autě jezdilo bezvadně. Čidlo teploty to nejspíš nebude, problémy se startováním nejsou. Poradíte mi čím by to mohlo být? Dík Citovat
Benik Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 nikdo jste nenapsal jestli mate vymenene svicky a vzduchovy filtr. Ja osobne menim svicky kazdych 15tis. a jel jsem s toutez fabii 50kw mpi co mela najeto od vymeny svicek 50tis a po vymene to bylo uplne neco jineho. Original svicka stoji cca 60kč tak bych zacal tim. Nez hledat chybu nekde jinde... vetsinou i dira v pedale zmizi pouhyma svickama... Nezapomenout na ten vzduch filtr... Citovat
fabka2004 Vloženo 31. Květen 2007 Vloženo 31. Květen 2007 nikdo jste nenapsal jestli mate vymenene svicky a vzduchovy filtr. Ja osobne menim svicky kazdych 15tis. a jel jsem s toutez fabii 50kw mpi co mela najeto od vymeny svicek 50tis a po vymene to bylo uplne neco jineho. Original svicka stoji cca 60kč tak bych zacal tim. Nez hledat chybu nekde jinde... vetsinou i dira v pedale zmizi pouhyma svickama... Nezapomenout na ten vzduch filtr... neviem ake presne sviecky idu do 50kW verzie, ale do 47kW verzie idu sviecky za 250 Sk/kus, NGK (specku neviem), a ma ich tam vyse 55tkm a nepozorujem ziadny rozdiel mediz novou fabiou s tisickou na konte a mojou fabiou (obe rovnake motorizacie) Citovat
Benik Vloženo 1. Červen 2007 Vloženo 1. Červen 2007 tak jsem se malinko spletl, pac jsem to vzdy kupoval za nakup... do 50kw k. motoru AME, ATZ, AQW jsou 101 000 049AC za cca 120,-Kč no myslim, ze kdyz je vymenis ze to poznas dost... Citovat
AlesK Vloženo 4. Červen 2007 Vloženo 4. Červen 2007 Tak už jsem na to přišel, závada odstraněna. Motor měl chip od sportmotoru a slícované sací potrubí a pořád to byla líná mrcha. Zkontroloval jsem čidla teploty vody, teploty a tlaku vzduchu, zapalovací lištu a čidlo klepání, všechno ok. V dílenské příručce jsem objevil větičku, že pokud se po elektrické stránce zdají všechna čidla ovivňující zapalování a vstřikování vpořádku, má se povolit a znovu utahnout předepsaným momentem (20Nm) čidlo klepání. Já jem to udělal a ejhle, motor jde jak víno!! Doporučuju to všem co maj podobný problém i když se k tomu čidlu blbě může, efekt je značný, alespoň u mě teda byl. Citovat
Leonin Vloženo 4. Červen 2007 Vloženo 4. Červen 2007 Zdarec a kde to čidlo najdu a dotahovals jsi ho fakt momentakem nebo jen tak s citem? Citovat
luckyluck Vloženo 4. Červen 2007 Vloženo 4. Červen 2007 už jsem to jednou řešil.. Než se motor ohřeje, tak mi moje 1.4 mpi pocukává.. když se motor zahřeje, šlape jako hodinky. Tenkrát jsem měnil hodně věcí.. olej, svíčky, vzduch. filt a problém byl fuč, ale už je to tu zase (po roce), a tak nevím, čm by to mohlo být.. Jo, tankuju dobrej benzín, tím to není,ani bych neřekl, že někdy bylo.. děkuju za rady Citovat
Tomas.cz Vloženo 5. Červen 2007 Vloženo 5. Červen 2007 Co rozvoďák? Mě to škubalo taky a bylo to tím že měl cca 1cm průvěs... Citovat
Tomas.cz Vloženo 5. Červen 2007 Vloženo 5. Červen 2007 je na bloku motoru jako v zadní části u dělící roviny motor/ převodovka. Citovat
kozlustechnykus Vloženo 6. Červen 2007 Vloženo 6. Červen 2007 U me to delala skrtici klapka, stacilo vycistit a zmizelo to. Svicky jsou druha moznost. Oboje by se nemelo moc zanedbavat, jak sem se tady na foru docetl. Citovat
Tomas.cz Vloženo 7. Červen 2007 Vloženo 7. Červen 2007 Tyhle motory jsou na to háklivé. Klapku vyčistit a udělat základní nastavení a svíce vyměnit. Citovat
Leonin Vloženo 10. Červen 2007 Vloženo 10. Červen 2007 Tak už jsem na to přišel, závada odstraněna. Motor měl chip od sportmotoru a slícované sací potrubí a pořád to byla líná mrcha. Zkontroloval jsem čidla teploty vody, teploty a tlaku vzduchu, zapalovací lištu a čidlo klepání, všechno ok. V dílenské příručce jsem objevil větičku, že pokud se po elektrické stránce zdají všechna čidla ovivňující zapalování a vstřikování vpořádku, má se povolit a znovu utahnout předepsaným momentem (20Nm) čidlo klepání. Já jem to udělal a ejhle, motor jde jak víno!! Doporučuju to všem co maj podobný problém i když se k tomu čidlu blbě může, efekt je značný, alespoň u mě teda byl. Zdarec a kde to čidlo najdu a dotahovals jsi ho fakt momentakem nebo jen tak s citem? Prosim te mohl bych te poprosit o foto jak to čidlo klepani vypada?diky moc. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.