Přejít na obsah

Škoda KAROQ


Zdeneek

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 15. 1. 2018 na 11:05, Jojo91 napsal:

BirK: 2. bod: Alcantara se uz nema vratit, ale ma prijit nejaka nova nahrada do budoucna ...

Vracím se zpět k otázce potahů sedadel. Dnes jsem dostal od prodejce zprávu, že bude možné do KAROQu objednat potah sedadel Suedia (syntetická broušená kůže), která je údajně velmi podobná Alcantaře. Pro mě to v překladu znamená, že Alcantaře definitivně odzvonilo.

 

Stojím před rozhodnutím, zdali zvolit tento nový potah, který jsem ale zatím nikde neviděl naživo (aktuálně mám zadaný v konfiguraci potah látka/kůže). Údajně byl teď někdy k vidění na nové Fabii se sportovními sedadly. Viděl jste ho někdy někdo už naživo, jak na vás působil a je skutečně podobný Alcantaře?

 

Kromě toho z informací od prodejce vyznělo, že by se snad brzy měli upravovat specifikace na nový modelový rok, takže je možné, že některé prvky z konfigurace zmizí a naopak se objeví nějaké nové vychytávky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

 

píšu pár zkušeností, třeba to někoho bude zajímat, Skoda Karoq 1,5 TSi Ambition manual, vyměněn za Rapid 1,2 TSi 81KW Style Plus. Vyšší posez super, komfort a naladění podvozku super. Motor vypadá dobře, 2 válcovej režim tam skáže mnohem častěji než jsem čekal, i když kolem 1500 otáček se mu moc nechce, sedadla vzadu docela málo místa, když si dám sedadlo na sebe, tak za sebou mám míň místa než v Rapidu, mám 188cm, šířka je samozřejmě lepší a vepředu je prostoru hodně. Pokud nemusíte, určitě neberte Vario Flex, sedadla jsou užší a opěrka tak o 8 cm nižží, nejsou moc pohodlná, pro dospělého na delší cesty vzadu nic moc, nechtěl bych sedět za sebou a jet třeba do Chorvatska, ale pokud máte kolem 180cm tak to bude ok. Potah sedadel ve verzi Ambition taky nic moc. Vrzající madla dveří hrůza děs, jak tam něco takového můžou dát, to nechápu, v Rapidu nevrzaly, ale v Kodiaku vržou taky. Nemám navigaci, ale Smartlink + Android Auto s aplikací Waze funguje naprosto bez problému, stahoval jsem z apkmirror a hodně mile mě to překvapilo, je super vyladěná, v Rapidu jsem měl Amundsen a není potřeba připlácet za navigaci, spojení s Waze je 100%, to spíš jedině kdybyste chtěli digitální přístrojovku. Rozhodně doporučuju Full Led světla, rozdíl oproti světlum klasickým halogenům obrovský.

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dzarin díky za postřehy. Je to už poněkolkáté co čtu, že Varioflex sedadla jsou spíš na škodu, než k užitku. Začínám docela vážně uvažovat o tom, že je z konfigurace svého auta nechám odstranit. Domníval jsem se (zřejmě mylně),  že když budou zadní sedadla rozdělená na tři, že každý ze sedících bude mít pro sebe více místa, že ten uprostřed nebude moct nadávat, že si ti krajní pro sebe uzurpují více místa apod. Zatím se ale setkávám s názory, že Varioflexy jsou užší, nižší a celkově že je na zadních sedadlech méně místa, což mě udivuje.

 

Porovnával jsi reálně Varioflexy s normální lavicí anebo to máš jen z doslechu?

 

Kromě toho v konfigurátoru Škoda u paketu Style Plus stále visí, že je dočasně dostupný právě pouze s Varioflexy. To už ale třeba nemusí být pravda, protože když ho zkusím přidat k vozu teď, tak mi to Varioflexy nenutí jako nutnou součást.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že Varoflexy  jsou v porovnání s normální lavicí paradoxně méně praktické. Tchán je má v Yeti, tak vím co je to za šmejd. Malé, úzké, nízké a středový pás jde ze stropu. Navíc jsou to ty samé jako v Roomstru, takže jsou v Yeti úzké tak, že po stranách je mezi sedačkou a dveřmi neuvěřitelně místa a pak zákonitě prostřední sezení je děsně úzké.

To jsem trochu odbočil, ale záměrně. Protože jestli do Zaroqu dali rozměrově ty samé krámy jako do Roomstru a Yeti, tak ať s tím jdou na dětský autodrom. Jestli dali alespoň tu prostřední stejně širokou jako krajní, je situace lepší, ale ne o moc. Každopádně jestli je zde někdo znalý a může potvrdit, zdali jsou ty varia stejná jako v Yeti, resp. v Roomu, bude to užitečná informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo porovnával, v autosalonu jsem si sedal do obou verzí, Vario jsem z toho důvodu místa nechtěl, ale prodejce mi nabídl již nakonfigurovaný vůz, tak to změnit nešlo, jediný plus bylo, že šel sklopit prostředek na loketku, což jinak nešlo, ale teď od Mr2019 už bude průchod, takže netřeba. Když si hodíš do konfigurátou verzi s a bez Vario vedle sebe, tak jde vidět, že krajní jsou užší u Vario na úkor širšího prostředku, ten žlábek na zadek a záda je užší, takže když máš širší záda, tak u Vario vážně nic moc, ale jako pro děcka, ženy, menší postavy to bude v pohodě, pro chlapa 90kg ne. Jako pokud se nechystáš každej týden stěhovat, tak bych Vario 100% nechtěl, v pohodě budou tak do těch 180cm, 75kg...

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je pro jednoho špatné tak může pro druhého bejt dobré. Tchán má Yetiho a nevadí mu varioflex (jezdí většinou ve dvouch). Já mám Roomstra a nemůžu si varioflex vynachválit. Do karoqa jsem si dal varioflex bez rezervy a pro velké místo velká spokojenost oproti původní Octavii3 pro nemožnost vyndat sedačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...