Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dnes jsem jel s Golfem, ktery mel funkci Auto Hold. Byl jsem z toho mile prekvapeny. Po zastaveni vozu nozni brzdou je udrzovan tlak v brzdach do doby, nez se auto rozjede - nez zacne zabirat motor. Funguje to i na mirnem kopci nebo na rovine, proste vzdy. Pokud je vypnuto zapalovani, zabrzdi se rucni brzda. Neslo by tuhle funkci aktivovat i u Octavie? Samozrejme bez automaticke rucni brzdy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nikomu nedoporučuju :kol-32: , já to měl v OII (předpokládám že v tomto to bude podobné) nastaveno stále na výhřev zrcátek, a to i v létě, protože se mě to nechtělo pořád přepínat...

 

.... a po pěti letech mě odešel ten výhřev téměř zároveň v obou zrcádkách, a protože mám ještě ty zatmavovací, tak oprava - jedno 5 tis Kč a druhé 7 tis Kč (originál Škoda servis), takže to raději nechávejte na R , za to drobné snížení komfortu to asi stojí... kol119  

 

Nevim, jak u O3, ale u O2 jsem nekde cetl, ze vyhrivani funguje jen pri teplote pod 10 stupnu, tzn. ze trvale zapnuti zvlaste v lete neznamena, ze ti neustale vyhriva...mel by tam byt nejaky seznzor anebo si to bere hodnotu z toho, co standardne meri venkovni teplotu... Kazdopadne moje O2 ma temer 4 roky, tak snad to neodejde, nez ji prodam a budu mit novou O3 :-D

Editováno: , autor: xkovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je mi známo, tak ta hodnota venkovní teploty pod +10°C platí pro automatické zapnutí výhřevu trysek ostřikovačů, ne pro výhřev zrcátek.

 

No nevim, ale ja rozhodne na svoji O2 vyhrivane trysky ostrikovacu nemam, to ad1, ad2 to s temi zrcatky mi rikal primo clovek z Klokocky, ktery mi tehdy predaval moje nove sluzebni auto...

Je taky mozne, ze tam je nejaky time-out, pokud neni splnena podminka teploty pod 10 stupnu, coz by resilo docasne zamlzeni pri desti, kdy clovek vjede napr. do podzemnich garazi a vse se mu zacne okamzite mlzit, ackoli je venku vice jak 10 stupnu nad nulou...na moji O2 z prosince 2010 teda totiz rozhodne zrcatka nezacnou "ihned" zahrivat resp. nevidim mizici zamlzeni, musim udelat vypnuti a zapnuti vyhrivani a okamzite vidim, jak zamlzeni ze zrcatek ustupuje...

 

Z toho usuzuji, ze ackoli mam vyhrivani nonstop celorocne zapnute, v lete rozhodne aspon u me nefunguje, dokud mu "nepomuzu"...ale je mozne, ze u jinych se to chova jinak...

 

EDIT: Dle navodu zde na strane 49 je doslova psano "Vyhřívání vnějších zrcátek je funkční pouze při běžícím motoru a do venkovní teploty

+20 °C." Takze to by vysvetlovalo prinejmensim, ze vyhrivani nutne nebezi furt za kazde teploty...
Editováno: , autor: xkovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...