Říjen 30, 201410 r V servu(44) lze nastavit přímo charakteristika serva($1920): možnosti: volba módu pomocí tlačítka - hodnota: $00 komfortní - hodnota: $01 automatická - hodnota: $02 dynamická - hodnota: $03 základní - hodnota: $04
Listopad 1, 201410 r poradí niekto ako nakódovať aby svietili zadné led svetlá s predným denným led svietením ? ked to nastavím podľa návodu čo je tu alebo aj na stemei.de, tak mi zo zadnými svetlami svieti podsvietenie v interiéri, osvetlenie čísla aj predné "doplnkové" obrysovky
Listopad 2, 201410 r Dnes jsem si chtel vymenit zarovky v osvetleni prostoru nohou za LED. Dioda ale prestala po chvilce svitit. Predpokladam, ze je potreba nakodovat BCM tak, aby ocekavala nizsi odber. Nedelal to nahodou uz nekdo?
Listopad 3, 201410 r Lze jen občas se Ti pak stane, že nikde není žádná chyba a blink stejně nebliká.
Listopad 3, 201410 r Ja bych radeji pouzil led bez odporu. Preci nejak musi jit nakodovat LED misto zarovek nebo ne? Takovy G7 LED bezne pouziva pro osvetleni prostoru nohou.
Listopad 3, 201410 r Mýlíš se i LED se kóduje pro osvětlení nohou. (1)-Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30,36 - LED Kleinleistung(6)-Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30,89
Listopad 4, 201410 r U správně postaveného typu již není třeba kódovat, jen je nutné počítat, že odpor se hřeje a může kolem sebe působit destruktivně.
Listopad 4, 201410 r Super Ferdo, presne to jsem potreboval. Kdyz uz tam davam ledky, prijde mi blbost mit tam i zatezovy odpor, kdyz to neni potreba. Jen se zeptam, to kodovani, je pro predni i zadni osvetleni? Proc se vzdy meni i dimmvert?
Listopad 7, 201410 r Dnes jsem jel s Golfem, ktery mel funkci Auto Hold. Byl jsem z toho mile prekvapeny. Po zastaveni vozu nozni brzdou je udrzovan tlak v brzdach do doby, nez se auto rozjede - nez zacne zabirat motor. Funguje to i na mirnem kopci nebo na rovine, proste vzdy. Pokud je vypnuto zapalovani, zabrzdi se rucni brzda. Neslo by tuhle funkci aktivovat i u Octavie? Samozrejme bez automaticke rucni brzdy...
Listopad 12, 201410 r Tak to nikomu nedoporučuju , já to měl v OII (předpokládám že v tomto to bude podobné) nastaveno stále na výhřev zrcátek, a to i v létě, protože se mě to nechtělo pořád přepínat... .... a po pěti letech mě odešel ten výhřev téměř zároveň v obou zrcádkách, a protože mám ještě ty zatmavovací, tak oprava - jedno 5 tis Kč a druhé 7 tis Kč (originál Škoda servis), takže to raději nechávejte na R , za to drobné snížení komfortu to asi stojí... Nevim, jak u O3, ale u O2 jsem nekde cetl, ze vyhrivani funguje jen pri teplote pod 10 stupnu, tzn. ze trvale zapnuti zvlaste v lete neznamena, ze ti neustale vyhriva...mel by tam byt nejaky seznzor anebo si to bere hodnotu z toho, co standardne meri venkovni teplotu... Kazdopadne moje O2 ma temer 4 roky, tak snad to neodejde, nez ji prodam a budu mit novou O3 :-D Upraveno Listopad 12, 201410 r od xkovi
Listopad 13, 201410 r Autor Pokud je mi známo, tak ta hodnota venkovní teploty pod +10°C platí pro automatické zapnutí výhřevu trysek ostřikovačů, ne pro výhřev zrcátek.
Listopad 13, 201410 r tiez si myslim, ze vyhrievanie zrkadiel funguje bez ohladu na vonkajsiu teplotu. staci, ze vonku prsi - zaparkovane auto ma zrkadla mokre a tych ich potrebujes vysusit - zapnes vyhrievanie a susis... bez ohladu na rocne obdobie.
Listopad 13, 201410 r Zrcátka nemají hlídání teploty, vyhřívají kdykoli. Prodejce mě upozornil, abych je nezapomínal vypnout, což se mi samozřejmě již stalo. Tak si teď nastavuji na maxiku "Komf. spotřebiče" abych to měl na očích.
Listopad 13, 201410 r Ano to je výhododa, že ti to napíše co je zapnuté... to u OII nebylo.... člověk přece jenom zapomíná....
Listopad 13, 201410 r Pokud je mi známo, tak ta hodnota venkovní teploty pod +10°C platí pro automatické zapnutí výhřevu trysek ostřikovačů, ne pro výhřev zrcátek. No nevim, ale ja rozhodne na svoji O2 vyhrivane trysky ostrikovacu nemam, to ad1, ad2 to s temi zrcatky mi rikal primo clovek z Klokocky, ktery mi tehdy predaval moje nove sluzebni auto... Je taky mozne, ze tam je nejaky time-out, pokud neni splnena podminka teploty pod 10 stupnu, coz by resilo docasne zamlzeni pri desti, kdy clovek vjede napr. do podzemnich garazi a vse se mu zacne okamzite mlzit, ackoli je venku vice jak 10 stupnu nad nulou...na moji O2 z prosince 2010 teda totiz rozhodne zrcatka nezacnou "ihned" zahrivat resp. nevidim mizici zamlzeni, musim udelat vypnuti a zapnuti vyhrivani a okamzite vidim, jak zamlzeni ze zrcatek ustupuje... Z toho usuzuji, ze ackoli mam vyhrivani nonstop celorocne zapnute, v lete rozhodne aspon u me nefunguje, dokud mu "nepomuzu"...ale je mozne, ze u jinych se to chova jinak... EDIT: Dle navodu zde na strane 49 je doslova psano "Vyhřívání vnějších zrcátek je funkční pouze při běžícím motoru a do venkovní teploty +20 °C." Takze to by vysvetlovalo prinejmensim, ze vyhrivani nutne nebezi furt za kazde teploty... Upraveno Listopad 13, 201410 r od xkovi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.