Hanys.cz Vloženo 30. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Pojistky od lpg vytahnu. Hned zitra. Jsou u ridici jednotky lpg. Myslim si ze v nadrzi je bordel. Bracha mi rikal ze uz videl takovy sliz jako by nekolikrat. Jeste sme nerozrizli ten stary filtr. Az tak udelame dam foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 1. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2017 Tak jsem to napsal spatne, byli tam 2 chyby zaroven. P0121 a P0221 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 1. Květen 2017 Sdílet Vloženo 1. Květen 2017 (editace) No, jestli tam zůstával benzín delší dobu a nevyjížděl se do rezervy díky provozu na LPG, nějaký usazeniny se mohly vytvořit, ale že by to bylo až tak hrozný? Vyndat čerpadlo z nádrže zas není takovej problém a uvidíte hned. To autí začíná hlásit kdeco ... P0121 už tu myslím byla, ta patří ke klapce, ale divné, má to být G69 a ta tu myslím není ... A tak to má být G187 ... Ale P0221 asi ne, a ta ukazuje na pedál plynu tak ne, má to být taky klapka G188 ... Takže oba senzory símající pozici klapky. Ale z principu fungování, nic mechanického ale vše na magnetické/indukční bázi bych prostě nejdřív zkontroloval to vedení k ní včetně konektoru. Sundal jsi aspoň ten konektor a mrknul na to? Buď je problém ve vedení a nebo v tom napojení LPG na systém. Tipuju, že díly samotné budou OK, snad se nepletu. Bude to radost to vyřešit, nejprve ale bez toho LPG Editováno: 1. Květen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 1. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2017 Já se prostě nenudím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 2. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 Včera jsem zavrtěl kabelama u škrtící klapky a vyskočilo na mě chybové hlášení plus motor zažal poskakovat. Tak jsem s tím trošku pokroutil a teď klid, takže jsem se objednal k autoelektrikáři a výměnu konektoru a propájení kontaktů. Až za týden má čas a druhý to prej dělat nebude. No musím zase čekat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 2. Květen 2017 Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 No vidíš. Pokud to vydží do opravy, OK, pokud ne, konektor z klapky sundej, má pojistku ale to snad zvládneš, nejlepší je ho lehce přitlačit ve směru jako při nasazování, tím odlehčíš pojistku, tu lehce zmačknout/odjistit a konektor sundat. Nejsem si jist materiálem, ale jak klapka tak vnitřek pinů v konektoru má asi zlacené kontakty. Posuď jestli se tam nedostala voda a konektor 2-3x sundej/nandej. Pokud by byly piny v konektoru "vymačkané", každej solidní autoelektrikář si s tím musí poradit, včetně případnýho přeletování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 3. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2017 Auto je u elektrikare uvolnil se termin. Po 5 si ho mam vyzvednout. Vymena konektoru, procinovani, vymena kabelu a hlavne kontrola celejo kabeloveho vedeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 5. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 Starty porad stejne, cerpadlo jeste nemam, vibec nic nestiham. Dneska jsem startoval s otevrenou kapotou a vsiml jsem si, motor mi zacal dost cukat posledni dobou pri startu. Ze nez se ustali otacky na 800 a tak mi to jakoby strili do sani. Nekde jsem cetl ze to byva nedostatecnou dodavkou paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 Start vyřešíš jen dáním palivovýho systému do pořádku. Zahřívací fázi katalyzátoru po studeném startu a cukání cca 20sec než to padne ze zvýšených 1200ot/min na normálních 800ot/min se tu řešilo mockrát nejen u 1.8, je to HSP/HOSP fáze, dvojité vstřikování při zpožděném zapalování směsi, aby se více horkých plynů dostalo ke katu. Když navíc klapka dávala nesmyslnou zpětnou info o poloze, tak to nyní bude potřebovat ujet pár km, než se to naučí/adaptuje na OK stav. Jak to dopadlo s konektorem a vedením ke klapce? Info k HSP/HOSP od Bosch http://forum.skodahome.cz/topic/94334-vibrace-při-studeném-motoru/?do=findComment&comment=2167647 strana 64 v SSP132 přímo na tyhle motory http://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=2239115 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 5. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 (editace) Ty vibrace trvaji par dni a to i pres den kdyz dele stojim. A motor skace jak prase pod kapotou. To nejsou vibrace jako tu vsude pisou to je v pohode. Me to skace [emoji3][emoji3] a hrozne v tom prdi. Klapka zatim ok. Uz se to neprojevilo. Jak to bylo u elektrikare. Udelali co jsem chtel, aji ty kabely prichytili aby se netrepali, respektivne trepali mene. Je pravda ze nebyla udelana adaptace klapky potom a ja to taky nedelal. Ale trepali i pred tim. Ale mohl bych ji udelat po tech chybach. Jeste jsem zjistil ze mi to ted lepe jezdi na plny. Kdyz jedu na benzin vyhodi to sem tam chybu s tlakem paliva. Nejvic se to deje kdyz zaradim zpatecku a zacnu couvat nebo kdyz rychle uabrzdim a pak hned rychle zrychluji. Editováno: 5. Květen 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Help Help jsem u rodicu na zahrade a rekl jsem si ze udelam zakladni nastaveni klapky a mam tam ted chybu P2014 a P2015. adaptace chyba co ted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Při nastavování klapky nesmí být v řj žádná závada, pak neuděláš základní nastavení. Takže je vymaž, a potom - [Vybrat] [01 -Motor] [Základní nastavení - 04] Skupina 060 [Jdi!] Aktivování základního nastavení: [ON/OFF/Next] Počkej, dokud v poli 4 nebude "ADP. O.K.". Vyjet z jednotky a ukončit diagnostiku. Dělá se to u vypnutýho motoru. Editováno: 6. Květen 2017, autor: Ort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Skrtici klapka je v pohode. Tam adaptace probehla. Ale ja delal adaptaci klapky v sacim potrubi. Debil.... sem si to neuvedomil a udelal tehle klapky jako prvni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Kdyz na ni zatlacim skaci hodnoty k 80, nevim jestli ma jit jeste vic povysunout? Takto to hlasi 30% a mela by mit 100. Prijde mi že to ovlada nejak podtlak, jako by to neslo vic vytahnout. Da se nejak upustit tlak, nebo bude to stacit treba jen poradne projet? Editováno: 6. Květen 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) No nevím, tohle fakt neznám, ale vířivý klapky v sání myslím nijak adaptovat nejdou, buď jsou uzařený nebo cca od 3000ot otevřený. Cos přesně prováděl a v čem? Tohle nevypadá na VCDS ale nějakou obecnou OBD diag, že? Chyby vymaž a ber na to jen VCDS. nevcuslo to něco, že to hlásí i tu P2004? Ten senzor G336 je přístupný jen po sundání sání z motoru, nedělali jste s elektrikářem něco kolem něj a jeho konektoru? Nevyskočilo táhlo od podtlaku ke klapkám? Je to pod vs. čerpadlem na sání. tyhle info jsou obecný a ne přímo k EA888 P2004 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18436.html&edit-text=&act=url P2014 https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=nl&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18446.html P2015 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213 https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18447.html&edit-text= u starších provedení, nevím zda i u Tvýho 2009 praskaly klapky, takže na ovládací straně klapek podlak fungoval, ale točil jen částí klapek v sání a proto senzor na druhým konci stál a tím odhalil systém chybu. Možná se G366 rozloučil ale to je snad až ta poslední možnost, snad je to jen vedení, konektor, táhlo, blbá diag... Podle VINka se koukni, co bys měl mít do 3T-9B301 360 3T-99038 036 06J998386 sada opravárenská pro potenciometr od 3T-9B301 361 3T-99038 037 07L907386A čidlo uhlu nahrazeno za 07L907386B čidlo uhlu Editováno: 6. Květen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Vse bylo ok nez jsem misto adaptace bloku 60 ve vcds dal adaptaci techto klapek v bloku 142. Spatne jsem si precetl manual a adaptoval klapky sani misto skrtici...... adaptace hodila chybu a ted se tam drzi. Na volnobeh to nic nedela..... ZAcalo to ted az pri adaptaci, jinak vse ok. Jen jsem dal proste adaptaci spatnych klapek Jinak adaptace skrtici klapky bal v poradku. Kdyz se dela adaptace klapky saciho potrubi tak pri pozadavku 0 to jde max na 30 a pri pozadavku 99 to jde na 91 co jsme se dival.... Editováno: 6. Květen 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Tak doufej, že nikde nic neprdlo ... Tohle ale opravdu neznám, takže jediný info k tomu teď mám tady, jestli to tak platí i tady, kdo ví. Takže tady musí být motor nastartován, aby byl podtlak k dispozici pro ovládání. Tys to tedy asi spustil při stojícím motoru, že, jen na zapnuté zapalování? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_(AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA)#Intake_Manifold_Runner Editováno: 6. Květen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Jinak táhlo vyskocene není, normálně s ním podtlak protoci kdyz nastartuji. TVL že sem se v tom hrabal .... za chvíli si budu muset nají druhou práci abych to uživil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Pustil jsem to pri nastartovanem motoru. Cetl jsem pokyny. Skrtici pri vypnutem a u tehle bylo napsano nastartovano. Ani by me to nepustilo pri vypnutem. Vcds psalo asaptave zablokovama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Pustil jsem to pri nastartovanem motoru. Cetl jsem pokyny. Skrtici pri vypnutem a u tehle bylo napsano nastartovano. Ani by me to nepustilo pri vypnutem. Vcds psalo asaptave zablokovama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) No, tohle tedy vypadá, že buď prdly klapky a nebo se rozloučilo čidlo... To abys sehnal někoho s endoskopem abyste zkoukli, jestli se hejbou všechy 4 klapky, pokud ano, bude to čidlo, ta lepší varianta ... Víc fakt nevím, p2p si měnil čidlo na svým bejvalým BZB, tak ho oslov, třeba bude vědět víc. Ale teď vidím v upraveným příspěvku, že po zatlačení na ovládání čidlo pohyb registruje jak otvírání tak zavírání? Žeby jen špatně provedená adaptace? Fakt nevím, do tohodle jsem zatím nikdy nerýpal. Editováno: 6. Květen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 No prave. Pre prijde ze to jenotevrene ale hlasi to jem 30% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Ni zkusim dojet dom. 30km a pak znova orovedu adaptaci. Treba to pri plne zahratem motoru pujde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Květen 2017 Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 Radši bych to netočil přes ty 3000ot, z opatrnosti a neznalosti, pak se pochlub, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 6. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2017 (editace) Jedu a zatim nic. Ani nad 3000 zadny rozdil. Lpg benzin zadny rozdil. Sice jsem nic nepoznal ale pořád to tam je a nejde to smazat. I když to smažu a zase popojedu, nastartuju... je to zpět. Adaptace nejde píše error. Jediné co jsme pozoroval, že se teplota oleje držela max 92° kolikrát bývá 95. Na to že je dost teplo. Editováno: 6. Květen 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.