Chyby 004759 a 000136 - Stránka 4 - Motor 1.8 TSI - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

No, stálo by za to zjistit, jak je to LPG na systém řízení motoru píchlý. Vypadá to, že jsi našel správný topic http://forum.skodahome.cz/topic/137419-točíale-nestartuje/

a ten problém, cos popisoval u sebe, že přívodní palivová hadice na připojení k vs. čerpadlu praskla, by tomu odpovidala.

 

LPG systémy neznám, ale pokud tady dochází k tomu, že vstřikovače benzínu maj při běhu motoru na LPG být odstavený (opravdu 0 nebo kolik%), tak vs. čerpalo tlačí do zavřenejch vstřikovačů a tím tedy může dojít k jeho předčasnému opotřebení. Jasně, systém by si měl regulovat tlak na railu, aby nepřekročil nastavenou mez, ale pokud přes to čerpadlo benzín neprotejká díky 0 odběru do vstřikovačů, tak ho ani nemaže a tak jeho opotřebení musí být větší. Toť asi teorie, jak je to v reálu, to by musel říci lpg technik.

 

No, asi tě nemine výměna čerpadla. Ale nezapomeň pro sichr ani na ten rozvod, ano, jezdi spoustu aut s mnoha km, skokanů je ale taky poměrně dost ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže mě měřili tlak paliva a ten je v pořádku, bez problému. No moc se na mě dnes netvářili když jsem jim tam auto dovezl :D nevidím se....

 

mě to LPG přivstřikuje v poměru asi 20% benzín a 80% plyn kvůli mazání a chlazení vstřiků. p2p mi napsal, že by to mohlo být i únikem tlaku okolo vstřikovačů. 

Zítra ráno mám dojet na 8 do škody a že půjdou na to měření a první start se mnou. Takže pak napíšu dál....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, ale máš klíčky od auta u sebe nebo ne? Víš sám, že vlastně skoro každý první start to blblo, ale servis to "nepozoroval" dle informací od nich. Pokud jim nestačili videa, tak aby náhodou klucí šikovný to nenahodili na pár sekund zítra před 8smou a pak zas všichni neuvidíte nic. Jasně, to už přeháním. ale kdo dnes ví, že? ...

 

Pak se jich prosím nezapomeň zeptat, co mysleli těma hadicema

  V 17. 3. 2017 na 11:12, Hanys.cz napsal:

Tak ještě auto nemám, podle telefonu včera naskočilo úplně normálně dnes tak na půl, tak prý něco dali na hadice (takto to řekli) a za hodinu budou startovat a měřit.

Rozšířit  

 

Pokud to LPG funguje těch 20/80, myslím, že i to provozování, kdy to na benzín jede jen 20%, se může na opotřebení čerpadla/regulačního ventilu projevit, railem protejká míň benzínu, takže čerpadlo/regulační ventil musí vracet do nízký větve systému víc paliva, který není railem odebráno - čerpadlo tlačí stále stejně díky pohonu vačkou. Leda by řízení LPG nechávalo regulační ventil déle otevřený, ale to je už jen úvaha.

 

viz SSP401

Ve větvi vysokého tlaku již není umístěn přetlakový ventil a nahrazuje ho regulační ventil tlaku paliva, který je umístěn ve vysokotlakém palivovém čerpadle. Tento ventil se otvírá při tlaku 20 MPa a odvádí palivo zpět do větve nízkého tlaku. Tím se zabrání, aby došlo k poškození dílů důsledkem vysokého tlaku, zejména ve fázi decelerace při zahřívání motoru na optiomální provozní teplotu.

Tlak ve větvi vysokého tlaku je řízen regulačním ventilem tlaku paliva N276, který se nachází ve vysokotlakém palivovém čerpadle. Tlak ve větvi vysokého tlaku je regulován v závislosti na zatížení motoru mezi 5 - 15 MPa.
Řídicí jednotka motoru zjišťuje prostřednictvím snímače tlaku paliva G247 tlak v rozdělovací palivové liště. Tlak je regulován ventilem N276. Snímač tlaku paliva G247 je dimenzován na tlak do 20 MPa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Během minulého měsíce se projevila i chyba railu, nevím teď přesně jaká, ale objevila se jen jednou když auto přepínalo benzín na LPG. Bylo to způsobeno škubnutím auta, protože auto přeplo zrovna v akceleraci a byla tam malá prodleva, takže to dostalo škubanec.

 

  Citovat

Přesně tak, ale máš klíčky od auta u sebe nebo ne? Víš sám, že vlastně skoro každý první start to blblo, ale servis to "nepozoroval" dle informací od nich. Pokud jim nestačili videa, tak aby náhodou klucí šikovný to nenahodili na pár sekund zítra před 8smou a pak zas všichni neuvidíte nic. Jasně, to už přeháním. ale kdo dnes ví, že? ...

Rozšířit  

 

V autě mám GPS a ukázala by mi kdyby auto startovali nebo s ním někam popojeli

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska odpoledne s ním popojížděli. Dokonce mi volali o pul 4, ale to jsem byl na poradě a oni dělají do půl 4 takže nevím co chtěli a paní na recepci jen zjistila že se chtěli zeptat na další projevy. Dneska už to bylo napíchnuté na diagnostice, to jediné vím. 

 

Zítra ráno kolem 8 tam mám být, tak jsem zvědav :D Upřímně doufám, že se to projeví v celé kráse. Bohužel na tento projev mají jen jeden pokus, protože pak už to neudělá.

 

Doufám, že to vyřeší ať se můžu objednat na rozvody. Protože jsem měl dnes p2p volat, ale vůbec jsem se k tomu nedostal. Hlavně ani nevím na kdy se objednat, když mám auto 3 týden v servisu :D

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 20. 3. 2017 na 17:45, Hanys.cz napsal:

paní na recepci jen zjistila že se chtěli zeptat na další projevy.

Rozšířit  

Ten servis to musí být kouzelníci, máš to tam u nich opakovaně pro stejný projev, věřím, žes jim ukázal videa se starty (naprosto jasný a dostatečný), popsal jim to osobně. Na co by se mohli ještě ptát ... Uvidíš zítra, opravdu mě to bude zajímat :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem tam byl a jsem doma. Auto samozřejmě chytlo na první otočení :-D

 

Průběh testu:

Náš příchod s technikem k autu

Zapojení diagnostiky do zásuvky

zapnutí klíčku zapalovaní

5 minut prodleva než načetl všechny systémy do diagnostiky, seklo se to musel restartovat pc

po pěti minutách start vozidla - chytlo hned

 

Ukazoval jsem znovu videa

 

1. varianta - baterie auta je špatná, nezvládá roztočit startér do požadovaných otáček ( baterii jsem asi 3x dobíjel za zimu protože se vybila používáním webasta) -

Zapůjčí mi novou baterii na týden a budu týden testovat, pokud se to neprojeví koupím si od nich baterii

 

2. varianta - ta dlouhá prodleva mezi zapalováním a nastartováním mohla něco způsobit, nevím, dám na ně a zkusím tu baterii, netvrdím že je dokonalá, bohužel jezdím spoustu krátkých tras.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divné ... zkus příště před prvním startem několikrát zapnout zapalování, aby čerpadlo v nádrži natlakovalo systém benzínem víc než při jednom zapnutí, jako jsi startoval doposud. A bude jasno. Tady jste to v servisu taky tak udělali, že? Minimálně 2x, jak to popisuješ.

Na baterku to vypadalo, ale po všech info, cos tu dal, se přikláním k tomu vs. čerpadlu. Když i dnes natočila poprvé bez problému, bude OK. problém bude benzín.

 

No a to nesvítící EPC, k tomu nic?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tu kontrolku se musí podívat. 

 

Nene zapnuli jsme zapalování jen jednou, takže čerpadlo natáhlo benzín jen jednou. Jen tam byla prodleva od zapnutí zapalování a startem asi 5 minut. Naskočilo vše v autě, nachystal diagnostiku, čekal asi 5 minut než se mi to rozjelo a pak hned nastartoval. Čerpadlo jelo jen jednou. Čerpadlo podle měření je ok. 2x nechat projet čerpadlo jsem nezkoušel ani jednou. Zítra ráno tam jedu zase to nastartovat ale s novou baterkou a tím stylem, že se nenapojí ani diagnostika prostě do toho sednem a hned to nakopnem. Nasimulujem prostě normální ranní start. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, tak to všechny moje teorie padaj. Jsem ale stále zvědav, co nakonec zjistíte, autí evidentně má ze servisu strach ale Tebe si vychutnává :t

 

Když už bych byl hodně paranoidní, GPS neohlídá, jestli se zapne zapalování bez startu, nebo ano?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem si práve taky myslel, ale Hanys napsal, že to jenom zapnuli, čekali a pak start. edit: ano, během 5 min mohlo čerpadlo v nádrži opět dotlakovat systém při ponechaném zapnutém zapalování anebo myslím i jen otevřených dveřích řidiče. No kdo viděl ten první start na videu, to je fakt jak diesel bez nafty, no a ta info, že prdla hadice na přívodu k vs. čerpadlu. Něco se tam stalo, a až budu vědět, tak vám řeknu ... :lol:

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kouknul jsem ještě jednou na videa, je pravda, že budíky znatelně pohasnou při startu, ale udělaj to jak při prvním problémovým, tak při druhým kterej je OK. A pak máš vždy celý den starty OK, že? Proč tedy kašpaři nezměřej, na kolik baterka padá při startu, normálním voltmetrem, anebo nějakým VAG speciálním přístrojem?

 

No, sice teď jezdíš jen na benzín, ale předchozí provoz na LPG si myslím oběma benzínovým čerpadlům, jak tomu v nádrži, tak vs. u motoru asi nepomohl. Koukal jsem, žes to trochu řešil i s Karlem.LPG, měl by k tomu něco? Motos si všimnul zvuku toho v nádrži, je pravda, že záznam zkresluje, ale do interieru je asi opravdu dost slyšet.

 

Říkáš, že čerpadlo testovali, nemáš k tomu víc detailů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volali ze servisu že s novou baterkou to točí jak za mlada, dostanu ji teď týden na test a budu sledovat jestli to udělá. Za chvíli si pro něj jedu, tak jsem zvědav. Samozřejmě bych byl rád, kdyby to byla jen taková banalita. 

 

A taky jsem zvědav na cenu baterie ve škodě. Nechtěl jsem originál, ale Banner. Tak uvidím.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně, ani jsem to nečekal ale stejně jako ty jsem rád počkal na výsledek ... Jak budeš postupovat dál, ještě jim to necháš na zkoumání? Myslím, že se můžou snažit, OK, ale na to, že měli auto několikrát k dispozici a baterku měli odzkoušet jako jednu z prvních věcí, moc se jim odhalit příčinu nedaří a tápou kolem

 

Máš info, jak tedy to čerpadlo měli otestovat? A co měli dát kam na jaké hadice?

 

Vše to směřuje na to vs. čerpadlo, ať už samotný nebo regulační ventil, který je jeho součástí. Prostě než vytvoří tlak v systému, nenastartuje to. Zítra zkus 2-3x zapnout zapalování před startem, jestli tomu čerpadlo v nádrži trochu pomůže a pak hned bez čekání start. Sice dává výrazně menší tlak než vs. čerpadlo, ale viz včera, 5 minutový čekání nejspíš pomohlo, aby se do railu něco natlačilo. Jen pro sichr, na videu tedy slyšet není, ale v reálu slyšíš, že běží, ať už po otevření dveří řidiče nebo po zapnutí zapalování?

 

Kdyby to bylo čistě rozvodem, byl by problém stále, takle to tomu může přihoršit, ale nebude to hlavní problém. Takže, zaměřit se na vs. čerpadlo.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...