Březen 29, 20178 r No já bych nejdříve prověřil konektory, tohle by měl každej autoelektrikář zvládnout. Na tu sadu se vykašli, vsadím se, že bude stačit kontrola, nebo přeletování a napružení pinů v přívodu. U klapky nevím, tu jsem zatím nemusel nikdy rozebírat, ani u MPI, ani TSI. Kdo se bojí, nesmí do lesa
Březen 29, 20178 r Autor Ještě že tě tu mám, měli by jsme zajít někdy na pivo, protože ti jich dlužím tak na bečku Pořád to beru sportovně, před rokem jsem auto koupil za 265tis, takže to pořád beru jako malou investici.... aspoň že ten motor nežere olej Za to můžu spolehlivě říct, že vše ostatní co se mohlo posrat se posralo.... No zítra dojde čerpadlo, ale nemám čas, takže v pátek půjde namontovat. A Rovnou kouknu na ty kontakty....
Březen 29, 20178 r Autor Ještě k té klapce, objevovala se tam předtím někdy chyba - nevěrohodný signál od klapky Upraveno Březen 30, 20178 r od Hanys.cz
Březen 30, 20178 r Jasný, bude to ten konektor/jeho piny na přívodu ke klapce, klapka bude OK. Tipuju ale, žes nikdy podobnej konektor nerozebíral, nevypichoval piny z něj, že? Pokud ne a pustíš se do toho sám, můžeš si přidělat starosti. Zvlášť když bude chybět klid ...
Březen 30, 20178 r Autor Prislo mi to cerpadlo a moc se mi to nezda. Takto zabalene ve folii a jeste verze N
Březen 30, 20178 r To je bohužel ta dnešní solidnost některých prodejců ... Proto jsem psal, nejdřív s prodejcem ověřit čísla na výrobku, že na to čekali týden ukazuje, že to není standardní prodejní kanál ... Není to poslední revize, tento Bosch přestal vyrábět v 7/2014, balení ukazuje na to, že jsou to nějaký zůstatky přímo z výroby z konce výroby N, kdy to nedostalo standardní obal, ani nemá ucpávku na přívodu ... Fungovat bude, máš ho za nejnižší cenu, co na netu je. Jistě bys poznal, pokud by bylo použitý a jetý, ne? Z tý fotky to nepoznám ... Jen mě zaráží ten černej flek na zúžení mezi ventilem a pumpou, co to je? Upraveno Březen 30, 20178 r od rayx
Březen 30, 20178 r Autor Ano ten flek tam je, jako by to bylo špinavé. Já jsem se ho na to ale ptal, tak teď nevím, jestli ho nemám poslat zpět. a koupit dražší ale jistotu
Březen 30, 20178 r No pokud potvrdil, že to bude poslední číslo, ať už 0 261 520 347 nebo 06H 127 025 Q, tak to by mě teda pěkně nasral ... No a ten flek, pokud to není zbarvení materiálu díky výrobě (sváření atd.), tak jestli je to špína, divné, ale jestli koroze, tak bych vracel ... Ano, na funčnost to vliv mít nebude ale mě by šlo o princip, od toho ty díly maj čísla, to nejsou rohlíky ... Proto holt maj takovou cenu jakou maj ... Zajímalo by mě, co poslali tedy Ortovi, jestli taky N nebo novější. Co tak vidím v jiných nabídkách, tak to zbarvení je docela častý, tak to asi nebude chyba ... Takže jde jen o to provedení, jakou verzi přislíbili/potvrdili. Upraveno Březen 30, 20178 r od rayx
Březen 30, 20178 r Autor Ještě jedna v lepší kvalitě. Už jsem napsal na cc-autodily aby se mi k tomu vyjádřili, nějak nemám už chuť mluvit s nikým po telefonu Chtěl jsem zodpovědět jen 2 dotazy, proč jsem dostal 2 generace starší díl, když jsem byl domluvený na nejnovějším a dokonce na webu ho mají zvýrazněný, že dojde nejnovější Jestli je můj díl vážně nový, protože mi tak nepřijde. Uvidím.... Pořád se na auto dívám pozitivně...... za chvíli napíšu servisní příčku pro škoda superb 1.8 Upraveno Březen 30, 20178 r od Hanys.cz
Březen 30, 20178 r No to je hezký, ono to má na sobě i znaky koncernu včetně VAG čísla ... Já myslel žes typ N dekodoval z Bosch čísla . Takže ne Bosch prvovýroba ale přímo Bosch OEM díl pro koncern. No, datum výroby má 18.6.2014, nechápu, co kdo dělal s originálním obalem, že si CC lajzne dodat díl jen ve strečovce ... Někdo asi má přístup ke starým zásobám ... Když se koukneš po netu, obrázků je všude dost, ty fleky se prostě vyskytujou ... Záruku na to máš, tak bych ho asi namontil ale předtím bych si s CC ještě prověřil, jestli si takto představují dodávky originálních dílů, ať už jako OEM od automobilky nebo přímo prvovýrobců. Je snad jasný všem, že takto dodávka vypadat nemá ... Pokud dodávaj N, nesmí uvádět v porovnávacích číslech následující revizi Q, to je prostě ten dnešní bordel ... Jen pro info, máš předposlední revizi, ono to číslování VAGu taky nemá logiku, bylo P, N a nyní Q ... Ta poslední fotka myslím dokazuje, že to nebylo nikdy namontovaný a je to nový, jen to holt někde dlouho leželo. To ale neznamená, že by CC mohlo tvrdit, že jde o Q, když ne lež, tak jistě uvedení v omyl ... Nevěřím, že by se neozvali, pokud ne, maj "reklamu" zadarmo ... Autí za to nemůže aspoň Tě nic nepřekvapí. Upraveno Březen 30, 20178 r od rayx
Březen 30, 20178 r Autor Už došla odpověď Dotaz: Citovat Dobrý den, v první řadě děkuji za doručení objednávky. Měl bych 2 dotazy. 1. Na internetu máte u položky že to je číslo dílu : CERPADLO PALIVA OCTAVIA 2-1.8 118KW,SUPERB 2 1.8 118KW, - 06H127025Q Ale došel 06H127025N což je o pár generací starší, rok výroby 2014, pokud se nepletu 2. Dotaz - přijde mi, podle balení, že není čerpadlo úplně nové, ale nějaké repasované nebo použité podle zašpinění dílu nebo co to přesně je Můžete se mi k tomu vyjádřit, děkuji Za 10 minut odpověď: Citovat Dobry den, ano mate pravdu ale v tom by nemel byt zadny problem dil by mel byt naprosto stejny. Q je oficilani nahrada za N tzn. ze dil musi byt totozny. Bohuzel nam takhle cerpadla dodavatel dodava. Prodavame je bezne. Nebyl s nima zadny problem. Ale pochopim pokud se Vam dil nezda klidne poslete zpet na nasi adresu a my Vam vratime penize.
Březen 30, 20178 r Standardní vyjádření prodejce ... Smutný je, že opravdu posílaj, co jim kdo dodá, jednomu Q, druhýmu N, balení makový nebo takový ... Teď babo raď. Za mně, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Takže beru raději cenový střed, stalo se mi párkrát, že opravdu nízká cena byla na úkor něčeho. Tady podle mě nelze nic repasovat, jen je to pravděpodobně stará skladová zásoba, kterou ale CC nezvládlo ani normálně zabalit ... Psals, že bylo ve strečovce. Co bylo další obal, karton, obálka? Mělo to nějakou etiketu? Pokud je to bez etikety, v klidu říkám, že je to "čorka a nebo jinak vyšetřenej kus" a vrátil bych to, nemusím mít vše ... Jsme sice OT, ale vše souvisí se vším ...
Březen 30, 20178 r Mě to přišlo zabalené v bublinkoové fólii, která byla v kartonové krabici, toť vše. Moje čerpadlo má číslo 06H 127 025 Q.
Březen 30, 20178 r Autor Doslo to v normalni folli ale hodne velke aby to bylo mekke. V pevne kartonove krabici oznacene krehke. Bylo to zalepeno nejakou paskou ale nevim jakou presne, ale nebyl na tom napis obchodu ale neceho jineho. Rano zkusim zjistit, nechce se me do auta
Březen 30, 20178 r Autor Udelam to asi tak ze si to zitra namontuji zkusim a uvidim, pokud to nepujde normalne to poslu zpet a bude.
Březen 30, 20178 r Autor Jinak jak jsi mi poslal tu technickou produktovou informaci, tam u te chyby je napsan nejaky potenciometr. Dival jsem se na net a to je taky nejaka soucast klapky nebo se to kupuje zvlast? Uz pomale premyslim ze se zkusim u skody zeptat na kulanci nebo jak se tomu rika pokud se tam bude toho jeste vic menit.
Březen 30, 20178 r Je to součást klapky, na tom nic jinýho nevymyslíš, buď klapka samotná jako celek, ale před tím prověřit ten přívod, respektive jeho piny v konektoru. No nevím, tady s kulancí asi neuspěješ ... Jinak s těma čerpadlama, tady maj N za ještě lepší cenu, jestli ono to nebude to samý? Ort i dlaší kolega potvrzují, že dostali od CC díl značený Q, holt na Tebe vyšel starší kousek ... http://www.apbkladno.cz/?page_id=14 06H-127025N čerp.paliva O,S,Y-II.1.8/118kW** číslo 125-945028 bez DPH 1755 s DPH 2123,6 Asi bych to udělal taky tak, záruka na čerpadlo běží, však jestli začneš zas jezdit na LPG, ono ho to prověří. Upraveno Březen 30, 20178 r od rayx
Březen 31, 20178 r Autor Takžeeee auto je v servisu, budou měnit to čerpadlo, dal jsem ji vytisknutou i ten návod na opravu kabelu, aby se to taky udělalo, protože né že bych nebyl úplně technický tip, ale nemám na to čas, mám toho teď na firmě moc a zítra musím do Vídně, tak ať vše funguje.
Březen 31, 20178 r Myslíš tím bráchu a nebo autorizák, či snad ještě někoho jinýho? To TPI bylo z jinýho typu, tak aby nepřemisťovali klapku ...
Březen 31, 20178 r Autor Autorizák, bratr nemá čas.... stejně mi teď volali ze servisu že k tomu čerpadlu potřebují díl 06E127065G (adaptér), protože původní čerpadlo (starší) to nepotřebuje, ale tyhle novější ano. Jenže ho nemají, auto je rozdělané. buď ho nechají rozložené a složí v pondělí až dojde díl nebo si to musím dnes někde sehnat.....
Březen 31, 20178 r Bože, ten servis je dobrej ... adaptér potřebujou všechny, víš, jaký čerpadlo bylo na autě? Pokud taky N, stačí přehodit ... 06E127065G pro P, N a Q čerpadla 03C127065C tam jistě nemáš ...
Březen 31, 20178 r Autor Díl jsem sehnal ve Škodě v Brně, poslal jsem tam řidiče tak bude do hoďky zpět.... Takže auto se poskládá... Kontakty jsou myslím už hotové na škrtící klapce
Březen 31, 20178 r No vidíš, ČR je malá, autorizák na každým rohu. No a ten adaptér, to je pech, díky pumpě K tam máš opravdu ten druhý C ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.