Přejít na obsah

Tažné zařízení FII


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Pokud nemáš papíry na těžký vleky, to je skupina E tak máš stejným Smolíka a můžeš táhnout vlek do 750kg CELKOVÝ hmotnosti. To znamená vozejk včetně nákladu. Počítám že vlek bude mět celkovou psanou minimálně 1600 kg, tak máš smůlu.

Jinak tažný maj "nosnost" 1000 až 1600 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.) Nechápu, proč zakládáš nové téma, navíc ve špatné sekci. Věci okolo tažného se dávno řeší zde: http://forum.skodahome.cz/topic/19516-ta%C5%BEn%C3%A9-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/

 

2.) V odkazovaném již existujícím tématu je sken patřičné šásti VTP Roomsteru 1.6 TDI, kde je jasně uveden nebrzděný max. 450 kg, takže typovat netřeba, HTP nemá 900 kg nebrzděný 100%.

 

3.) Podle právní úpravy od 2015 s řidičským oprávněním skupiny B můžeš táhnout za vozidlem do 3,5 t i přípojné vozidlo nad 750 kg, pokud celková hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3,5 t.

 

4.) Pawouk -> LOCK!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, to možná nebyl nejlepší nápad a svůj díl viny na tom nesu já, protože Doctor psal o F2 a já dal odkaz na tažné v podsekci Zadní část Roomster. :kol-44:

Nebo jsou tažná pro F2 a R naprosto shodná (nevím, mohu jedině pohledat techničáky a porovnat tam uváděné parametry, ale co se týká třeba montáže...)? Pokud ne, nebylo by to lepší nechat v exteriéru, kde mají F2 a R vlastní oddělenou podsekci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Aha, takže je to, zdá se, podle nějaké kombinace výkonu, možná i krouťáku a hmotnosti auta - 1.2 TSI 77kW F2hatch 1200, F2com 1000, Room 900 kg - 1.4 63kW F2hatch 1000, F2com 1000, Room 900 kg - 1.2 HTP 51kW F2hatch 900, F2com 800, Room 700 kg... Jediná jistota je 1.6 TDI od 66 kW výš, kde je to vždy 1200 kg.

Kolik může mít takový podval na auto? Cca 200 kg?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože můj, to dělají z litiny? ;):lol:

Takže 900kg auto na podvalu bude cca 1400 kg, ergo za F2/R ani náhodou bez ohledu na motorizaci. Do 3500 kg a tím pádem do řidičáku na B by se to sice vešlo, ale za malým autem to prostě nemá co dělat. Tím je to definitivně vyřešeno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Ahoj, snad píšu do správného téma. Konkrétně mě zajímají hmotnosti přívěsů (brzděný i nebrzděný) pro Fabii II Fl. combi 1.2 TSi 63kw/77kw s manuálem. Na netu jsem našel hmotnost brzděného pro 63kw 1000kg a pro 77kw 1200kg, jak píše JayBee1 výše, ale někde třeba také 1000kg i pro 77kw. Ideálně pokud někdo může kouknout přímo do velkého techničáku. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V katalogu je uvedeno 1100kg brzděných u 1.2 TSI 63kW a 1200kg u 1.2 TSI 77kW... Pro krátkou TSI 63kW potvrzuji v TP 1100kg, btw můj kombík 1.4 16V má 1000kg... Jinak lze to nechat i navýšit - sám jsem to absolvoval u naší TSI 63kW - z 1100kg na 1200kg a úměrně tomu i o 100kg zvýšení hmotnosti soupravy (potřeboval jsem to kvůli tahání karavanu). Podmínkou je absolvování individuálního schválení vč. zkoušky rozjezdu do kopce... Dostanete protokol, na úřadě to zapíšou do TP a na pravý B-sloupek si nalepíte obdržený dodatečný štítek s navýšenou hmotností přívěs + souprava...

Editováno: , autor: Miro F.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za zajímavé informace, hlavně mě zaujala možnost navýšení hmotnosti. Předpokládám že třeba přes Dekru? Jinak ještě jsem také trochu pátral a v jednom bazaru přímo ve velkém TP pro Fabii combi 1.2TSi 77kw byla hmotnost brzděného přívěsu 1000kg a manželky Ibiza ST 6J 1.2 TSi 77kw má také v TP 1000kg pro brzděný přívěs. Tak se to nějak stále liší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navýšení hmotnosti jsem nechával dělat přes TZV (Technická zkušebna vozidel). Jinak pokud je auto např. z Německa, mohly být hmotnosti jiné, než pro český trh - německý katalog uvádí pro TSI 63kw i 77kW hmotnost 1000kg/1200kg a těch 1200kg je s poznámkou, že je třeba úprava chladícího systému... Což si interpretuji tak, že pokud máte auto objednané s tažným z fabriky (nebo možná alespoň s přípravou pro tažné), asi jste dostal odlišné chlazení a do papírů plných 1200kg, pokud budete mít auto bez tažného, budete si ho sice moci dodělat později, ale jen na 1000kg.
Btw. např. Rapid 1.2 TSI 77kW měl v české specifikaci stejně jako Roomster jen 1100kg...

 

https://www.yumpu.com/de/document/read/7454374/fabia-katalogpdf-skoda

Editováno: , autor: Miro F.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To je zajímavém děkuji za dodatečné info, může se to hodit. Nějaké důvody to mít bude, proč se hmotnosti přívěsu u stejné motorizace liší, jak píšete výše. Ještě jednou děkuji, nad možností navýšit hmotnost vleku popřemýšlím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...