Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Máte někdo jiné něž originální tažné zařízení, dost mě vadí že je oddělávací a pak ta nevzhledná krytka otvoru, kdyby ji dávali alespoň v barvě auta.

krytka je opravdu hrozná, teda pokud zrovna jení držák, ale mám jí nalakovanou do barvy auta!!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

to pada snad vsude. jeto jen na tom tesnicim tmelu a jak se vyndava tazny, tak se do toho praska a casem to upadne. Musel sem to prilepit mamutem a stejne mam spodni cast trochu odchliplou. Az to zase upadne, tak to prosroubuju nejakyma peknejm elox sroubama. :aggressive:

Editováno: , autor: Blacky
Vloženo (editace)

tak o těch zadních senzrech mi ani nemluvte. Když jsem auto objednával, prej musí být odnímatelný TZ- ok, chápu to. Ale pak když zapojím zástrčku, zařadím zpátečku, a ono to na mě řve, to mě fakt nasr**o. Prej asi chyba v zapojení. No nic, je to další zápis na papír. To budou hoši v salonu koukat, až jim to tam dovezu, a budu všechny ty věci chtít opravit...

Editováno: , autor: Milh@us
Vloženo

Blacky konečně někohos potěšils.Já sem to lepil lepidlem na autosklo.Nejhořší je kdy ho sundáš na slunku a dáváš zpět večer, kdy je už poměrně chladno.

Milh@us o tym potom napiš, já když mám tažný a couvám, tak to taky řve, protože ty čidla chytnou ten závěs, tohle moc neřeším, já když odpojím vozík, sundám i závěs.Mně zase blbne(blblo?) ASR. Zapojil jsem vozík a někdy se rozvítilo ASR, né za jizdy, ale po nastartování a třeba po chcípnutí a zase startu zhaslo.Na garančce nic nenašly a diagnostiku jsem musel zaplatit, záruka nezáruka.

Vloženo

hmmm., to piskani parkacu pri taznym, je chyba v nakodovani. Uz se to nekde psalo. Ma to fungovat tak, ze pri zapojeni vozejku to ma RJ poznat a parkace vypnout. Stejne jako se odpojej mlhovky. ;)

Vloženo

jo, o tym jsem kdesi četl a prej to musí být třinácti polová zástrčka s odpojovacím kontaktem(VW) Já tam mám taky tu německou a redukci, ale když se na to podívám, tak tych pinů tam není třináct, prostě nejsou tam všecky.

  • o 4 roky později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj.

Po dvou letech od koupi potřebuji využít tažné zařízení. Mohl by mi někdo poradit postup jak tažné zapojit a pak odpojit?

Mám originální odjímatelné. Klíček mám v zámku,který nejde otočit a s pákou ani nehnu. Nerad bych něco ulomil, či nasadil špatně.

Tak jestli by někdo nepopsal podrobný návod? :kol-32:

Předem díky :kol-47:

Vloženo

dát klíček,otočitklíčkem, zamáčknout ten červenej čuplík a páku zatlačit dolů´= připraveno na nasazení do auta. Nasadíš to tam, ono to cvakne a páka se vrátí zpátky. Otočíš klíčkem a je hotovo.

Vloženo

Píše, že s klíčkem nemůže otočit. To znamená, že má nataženo.

Takže odšpuntovat díru pod nárazníkem, vrazit do ní tažné, páka vystřelí nahoru - pozor na ní, a potom otočit klíčkem a vytáhnout. Zašpuntovat zámek krytkou.

 

Oddělání: zasunout a otočit klíčkem, zmáčknout čudl a páku silou stlačit dolů, až to cvakne. Tažné vypadne.

 

Kdyby ti páka vystřelila ještě mimo díru, při nasazování, tak musíš páku zatlačit dolů, jak píše Michal.

Vloženo

Zdravím všechny majitele škody Fabie II

 

Mám kombíka r.v. 2012 a situace mě nutí namontovat tažné zařízení a ve značkovém servise chtějí 15.000,-. No tolik nedám. V bazaru jsem viděl pěknou felicii s tažným za 14.000,- :kol-28:

 

 

Nevěděl by někdo kde na internetu a co přesně si koupit. Montáž si udělám sám. 

 

Děkuji za rady a odkazy.

Vloženo

Ahoj.

Po dvou letech od koupi potřebuji využít tažné zařízení. Mohl by mi někdo poradit postup jak tažné zapojit a pak odpojit?

Mám originální odjímatelné. Klíček mám v zámku,který nejde otočit a s pákou ani nehnu. Nerad bych něco ulomil, či nasadil špatně.

Tak jestli by někdo nepopsal podrobný návod? :kol-32:

Předem díky :kol-47:

Ahoj, mně se stalo na mém autě to samé, po několika letek nejde otočit klíčkem v zámku a po nasunutí se nezacvakne, dnes jsem byl ve Škodovce v HK a tam také nevěděli co s tím ... :-( Nemáte někdo nějaký nápad? Díky moc za radu. Mandy

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Montáž TZ asi není tak jednoduchá, jako u Felicie. Pokud vím, tak mechanicky to patrně zvládne každý trochu šikovný servis, problém ale odhaduji v elektrice - dnes to nejde jen tak jednoduše (i když budu vědět, který kabel je od čeho) napíchnout dráty k zadním světlům a z nich si vytáhnout elektriku do zásuvky. Současné Fabie II podle mne mají kontrolu okruhů a připojením další žárovky (na přívěsu) se zvýší odběr a myslím si, že to bude řvát. Před montáží TZ bych to určitě nejprve konzultoval s autoelektrikářem, který o elektrice Fabie II něco ví.

Já mám TZ orig. z výroby (objednáno na novém voze) a něco stojí mechanika a skoro to samé nějaká elektronika pod sedadlo spolujezdce, která umožní vytáhnout kabely do zásuvky tažného.

Já mám spíš problém s tím, že dnes se dodává automaticky zásuvka 13-pólová a koupil jsem si redukci na 7-pól, ale zatím tak v 90% použití mi ten středový váleček zůstane na zástrčce vleku, místo aby zůstal v zásuvce.

 

Pavel.

Vloženo

No jo, ale tohle (napojení zásuvky přímo na světla) udělat u funglovky, tak mi řeknou, že jsem udělal neautorizovaný zásah do elektriky a padne mi záruka.

 

Pavel.

Vloženo

Jsou tam redukce a vše se připojuje na konektory,žádný zásah do původní elektriky.Ovšem cokoli se přidá tak je se zárukou problém když to není udělané v servise.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Jsou tam redukce a vše se připojuje na konektory,žádný zásah do původní elektriky.Ovšem cokoli se přidá tak je se zárukou problém když to není udělané v servise.

A kde najdu konektory pro připojení elektroinstalace tažného?

Vloženo

U Fabie/jako u většiny aut/žádné konektory na připijení zásuvky nejsou,řeší se to  zářezovými svorkami,nebo typovou kabeláží/mezikus mezi

lampou a přívodem je odbočení do zásuvky/.Od modelového roku 2010 jde všechno přes datovou sběrnici a je nutné použít typovou/cca 4000,-/

nebo universální (cca 1300,.) kabeláž.Ty ceny jsou bez montáže.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

U Fabie/jako u většiny aut/žádné konektory na připijení zásuvky nejsou,řeší se to  zářezovými svorkami,nebo typovou kabeláží/mezikus mezi

lampou a přívodem je odbočení do zásuvky/.Od modelového roku 2010 jde všechno přes datovou sběrnici a je nutné použít typovou/cca 4000,-/

nebo universální (cca 1300,.) kabeláž.Ty ceny jsou bez montáže.

Takže když budu montovat TZ na Fábii II rv 2010 musím použít elektroinstalaci podporující datovou sběrnici? S tou univeržální se to řešit nedá?

Nějaký postup na připojení se tu někde nenachází?

Vloženo

Odpojování senzorů umí i univerzální přípojky,jsou o cca 300,- dražší než základní  provedení/přečtěte si pozorně odkaz od Pavla,je tam

uvedeno i objednací číslo přípojky s odpojováním/.

Univerzální přípojka odpojuje přeušením napájení nebo kostry modulu senzorů,typová přípojka odpojuje v datové sběrnici.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj. Mám Fabii 2, rv 2008, combi s couvacíma senzorama a chci si na auto svépomoc namontovat tažné zařízení včetně elektriky. Poprosím jestli by mi někdo neporadil jaké tažné a el. vybrat a postup montáže.

Editováno: , autor: stoupa1980
Vloženo (editace)

Ahoj tak obyčejné tažné s pevným uchycením na FII Combi tě vyjde cca 1600+ elektroinstalace 600 kč. Na netu je toho spousta. Doporučuji slovenského výrobce Galia. Je pozinkované a já osobně jej mám 5 let a nikde není rez. Otec má Staré 3 roky v černém laku-komaxitu a už se loupe a rezne. Postup montáže dostaneš z tažným. Nic složitého.

Editováno: , autor: Mirek 835
Vloženo (editace)

Jako tažný samotný si myslím že zvládnu lehce ale ta elektroinstalace, s tou potřebuji poradit. Jestli by mi někdo poslal něco co má odskoušenýho(nejlíp odkaz přímo na stránku).

Za těch 600kč je ta elektrika na nacvaknutí do světel?

Editováno: , autor: stoupa1980

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...