Sniper_2003 Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 (editace) inak všetky tie motory majú pre aj proti , aj nesmrtelne 1,9TDI potrebujú zo začiatku poriešiť spodok - ojničné ložiská inak je to riziko , a na krátke jazdenie proste nie sú ... Moc to globalizuješ. A mimochodem se nejednalo o ložiška, ale ojniční šrouby. Každý motor má své problémy jak jsi napsal. I stará FSI 2 Jirka Brno Tudíž já bych ti za sebe doporučil 1.2 TSi. I když v testech je jako nežádoucí. Navíc za cca 170tis. můžeš mít kus, který bude vyroben po datu 6/2011 a tudíž největší strašák je tím zažehnán. Editováno: 12. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 Za me 2.0TFSI sice to je nenasytna mrcha ale jede a po mechanicke strance velmi odolny motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 Sniper - či ložiská alebo šrouby na tom sa nikto nezhodol , kedže boli na horných šálach náhrady a veľa ludí tvrdilo že sa najprv vydrela šála a potom odtrhlo skrutky tak sa tomu dá celkom aj veriť ... Osobne som to riešil zatiaľ len raz 2007 BXE , nové prevedenie šál , 240tkm a bolo na nich už poznať opotrebenie , samozrejme neboli chytené do medi a ani zo skrutkami nebol problém ... Ale vieš , ak na dedine vyletí niekomu ojnica tak všetky ostatné Octavie majú zrazu nové šály a skrutky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 (editace) Za me 2.0TFSI sice to je nenasytna mrcha ale jede a po mechanicke strance velmi odolny motor Vozítko s tímto motorem se bude pohybovat celkem v jiné finanční laťce než psal tazatel. Editováno: 13. Prosinec 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Ahoj kluci potřebuji znát váš názor. Loni v září mi umřela moje 81kw kůli blbečkovi kterej musel nutně psát sms a nedal mi přednost. Nyní chci koupit O2 a nevím jaký motor zda 1,9 (BLS,BJB,BXE) nebo 2,0 (BKD,nebo BMM) Auto si chci nechat a postupně si ho dávat do cajku-vždyť to znáte. Moje otázka zní: 1) do jakého motoru jít-který má předpoklad největší výdrže(je mi jasný že záleží jak bylo pečováno o motor předchozím majitelem) 2)Pokud to bude dovoz tak z jakého státu raději ne Málem bych zapomněl můj rozpočet je celkem 150tKč tak auto chci koupit do 130tkč a 20tkč chci nechat na počáteční servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 o vyběhlých ojnicích 1,9 BXE je tady někde celé vlákno. 2,0 naftu za 130 tis. osobně považuji za riskantní - za ty peníze to bude mít hodně najeto (problém filtr pevných částic u BMM) a bude to starší ročník (praskající hlavy u ranných sérií BKD) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Ja mam BJB, takze nejstarsi 1.9 v OII a co se tyka motoru, tak zatim vsechno v pohode. U EGR nemam chladic, takze to je celkem fajn. Jede to pomerne pekne a s celkem solidni spotrebou. Koupil bych to klidne znovu. (Horsi je to s vibracema, ale to je u PD klasika...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Nu tak do 130 tis. Kč bych viděl nějakou 1.9 TDI PD rok výroby kolem 2004 v dobrém stavu. Výhodou je absence DPF. Osobně se mi potvrdilo že je lepší koupit 1.9TDI a nechat ji chipnout profi firmou a máš z toho silnější 2.0. Spolehlivost 1.9 TDI PD je také v každém časopise o ojetinách známá, takže asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 ja si to zase nemyslím , čipnuté 1,9 často kľaknú na spodok , rýchlo sa ničí spojka a celkove sa to nedá porovnať s 2,0 BKD - tam moc problémov nie je , prvé kusy mali hlavy ktoré brali vodu , ale to sa dnes už ťažko objaví , za tie roky je to vymenené a vychytané ... jediné čo ma napadá je debilne riešený šteft rozvodovej kladky ktorý sa vie vytrhnúť zo závitu a spôsobiť KO motoru BMM je 8V s DPF , tiež poznám kopec bezproblémových kusov ... výhody 2,0 oproti 1,9 sú hlavne v 6Qte , veľkých brzdách a celkovom výkone ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) bmm je dobrej motor, 1.9 TDI radši ne. 5 kvalt(na dálnicí totálně hlučný a výkon ubohej... Editováno: 3. Březen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 BMM je nej volba mezi 2.0 tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Je ale otazkou v jakem stavu je dpf a jaky rezim bude uzivatel provozovat. BKD ma radsi vyssi otacky. Kazdy motor ma svoje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Kluci díky,za vaše názory je mi jasné,že do motoru nikdo nevidí-něco řekne diagnostika ostatní jako náprava zda teče turbo ,stav karoserie a podvozku,řekne oko a měřák laku. Osobně jsem vás požádal o radu a názory abych zminimalizoval rizika a udělal si vlastní názor. Mám výhodu v tom,že nemusím pospíchat na koupi,protože na podzim když se nehoda stala jsem si koupil favorita abych přežil zimu a mohl v klidu dořešit dopravní nehodu a pak koupit s klidem a rozvahou. Proto všem moc děkuji za vaše názory. Také mi prolétla hlavou jedna myšlenka a chtěl bych se o ni s vámi podělit. Na tomhle fóru je nás dost bláznů kteří o své auta nadmíru pečují a já se k nim také řadím. Otázka zní ve svém okolí jsem našel 02 1,9 tdi z roku 2004 po prvním majiteli. Auto má jasnou historii a majitel se o auto staral jako běžnej člověk-podle peněz. Auto není vyloženě zanedbané,ale pár investic se najde-turbo,náprava tlumiče+základní servis(olej,filtry,rozvody) Auto má najeto 310tkm cena je 105tkč a výbava 4x el okna,manuál klima,výhřev sedaček,asr. Stav laku=rozleštit+nastříkat přední kapotu-osekaná od kamínku. Auto jezdilo pouze v ČR a tak mám ověřené km od známého z stk. a teď sypte názory-bude mi stačit 160tkč udělat toto všechno a věřit že jsem udělal dobře nebo hledat dále? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 (editace) Ideálně 2.0 TDI CR cfhc, to je nejlepší 2 litr... Popřípadě u RSA cega. Ale to bude dražší o něco. Editováno: 4. Březen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 ja bych 11let stare auto , s najetymi 300t km a investici dalsich 60tisic domu nechtel ani nahodou.. pokud to neni auto z rodiny, kde vis, co tomu bylo, s patricnou cenou, patricnym servisem a jasnym stavem, tj hele fando, udelas olej, rozvody a muzes jezdit, brzdy jsem delal loni, turbo predloni, vsak vis jak jezdim... takove to -asi olej, asi filtry, asi turbo, asi tlumice, asi brzdy, asi naprava asi asi.. to bych radsi hledal v te cenove hladine 160t +-, i kdyz je mi jasny, ze octavky rok 2005+-, TDi budou vymlaceny jedna jak druha+kazda bude stocena aspon o 150000km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 ..tak co vim tak nekupovat z ITALIE.. tam je ato spotrebak a vetsinou do pul roku si zada investice.. tak ale je to kus od kusu, kupovat 10-11 let stare auto, jeste k tomu Tdi a jeste k tomu oktavku, to je jako vyhrat v loterii.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 310 tis. je hodně. Záleží kolik s tím chceš ještě najet. Pokud si na tom všechno budeš dělat sám, tak to může být přijatelné. Ale osobně bych do toho nešel - stav nic moc, výbava nic moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Taky bych do toho nešel přesně z těch důvodů popsaných výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 No já právě myslel,když mám hranici 160tkč že koupím levnější a co zbyde dám do servisu.Auto kupuju na dlouho a pak po koupi už nebude kam šáhnout-jen na drobnosti. Určitě to znáte pokud máte rodinu,hypotéku atd-proto se svámi radím,ale taky dobře vím,že kupovat auto je velká loterie.Vždycky se najde něco. Ale i přesto díky za vaše postřehy asi budu muset ještě chvilku počkat než trh o něco zlevní-to bude asi to nejlepší co udělat. Jinak kolik jste viděli nejvíce najeto na 02 1,9tdi-já u taxikáře který má,ale auto od nova 756tkm myslím že na taxika dobrý ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 jestli chceš auto na dlouho a máš omezený rozpočet, tak nekupuj 10 let starou Octavii s nájezdem 300 tisíc. Přesněji řečeno nekupuj ojetinu na spodní hranici cenového rozpětí. Podle mě je optimální za jetou O2, která má ještě několik let spolehlivě fungovat, dát akespoň 200 tis. (+ rezerva). V tvé situaci (hypotéka, rodina...) bych zvolil spíš nižší kategorii, třeba Fabii (samozřejmě combi). Případně ještě starší O1 - za ty prachy pořídíš dvě pěkný a nebudeš kupovat to nejlevnější na trhu. Myslím, že O2 s nájezdem přes půl mega nějak extra moc nebude. Těch 300 je taková hranice, kdy se další investice do oprav mohou rychle přestat vyplácet. A je dost aut, které se této mety nedožily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanux Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Tak teď tomu nerozumím, někdo tvrdí, že 1.9 žere prostě míň. Dneska jsem to zkoumal snad celé odpoledne. Rozdíly v síle, spotřebě, předelání na 6ti kvalt, atd. Všude bylo víceméně psáno, že ta 1.9 žere míň a v průměru tak o litr. Konkrétně, že 2.0 jede tak za 6,5 v průměru a 1.9 za 5,5. A tím myslím dlouhodobý průměr. Né, že někdo jel jako robot a podařilo se mu udělat jednou vyjímečnou spotřebu. Proto mi pořád nejde do hlavy, jak může mít 5ti kvalt menší spotřebu. Však když tam při 130km/h hodim 6ku, tak mi to přeci nemůže žrát víc, jak 1.9 na 5ku, ne? Ano, souhlasím, že se dá spekulovat o spotřebě, při rychlosti 90km/h. Tohle je pro mě zásadní parametr. Ten dvoulitr bych bral hlavně z důvodu, že budu jezdit dálky, kolem 130 - 140 km/h, ale pokud žere víc, jak 1.9, tak se spojením s údajnou větší poruchovostí se mi to teda nevyplatí a budu radši koukat po 1.9 očkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Budeš jezdit hodně dálky? Ber 2.0TDI. průměr 5.5L u 1.9 je opravdu možný, ale určitě ne na dalnici. Mám 2.0 TDI BKD, jezdí stejnou trasu už víc jak rok, 80-100-140km/h, průměr 6.0l, co jsem vyměnil olej tak 5.8l. 6ti kvalt je na dálnici super. 1.9 nekoupíš levně, protože jsou 2.0 brány jako poruchovější, tak je cena vyšroubovaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 (editace) Ono je to celkem zavádějící. Nejlepší variantou je koupit 1.9 a pak to nechat od dobrých firem nechat nachipovat. Výkon to má pak stejný nebo vyšší jak 2.0 a klesne spotřeba. Co se týká 5q absence 6-tky tam je, ale není to nic na čem by stál svět. Rozdíl 5q od 6q je v převodových poměrech. Editováno: 9. Březen 2015, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 v tvojem pripade bych asi neresil jestli 1.9 nebo 2.0 ale spis bych se po stavu protoze najit slusny kousek je docela problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanux Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 No, tak to bych asi potřeboval srovnat dlouhodobou spotřebu obou motorů na dálnicích při cca 130 km/h. Pokud budou stejné nebo se budou lišit o max 0,5l / 100km, tak asi nemá cenu řešit motorizaci, jak uvedl Fox, ale spíš ten stav. A jako lajk určitě narazim na nějakýho zajíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.