Publikováno Červenec 28, 20169 r Na diagnostice servisu mi bylo zděleno, že mám slabou účinnost katalyzátoru. Po sešlápnutí plynu je cítit slabší výkon. Jediný katalyzátor za rozumnou cenu jsem našel u Automediku za 3360,- a potom kolem cca 2000,- universální http://www.aaavyfuky.cz/index.php?skp1=katalyzatory-univerzalni - jaký je rozdíl mezi universálním katalyzátorem a tím od JMJ ( předpokládám že universální je konstrukčně stejný jen se liší vnitřním průměrem trubky na vstupu a výstupu ) - kat z vrakoviště jsem zavrhnul, protože jsou povětšinou braný z aut s nájezdem 100-120t km tak si nedělám iluze o jejich kvalitě - potom jsem ještě narazil na rezonátor, který může kat nahradit měl by někdo video kde je rezonátor slyšet ? ( čiste jen on bez sportovních koncovek tlumiču a jinejch tunningu ) - vyřezání katu po přečténí téhle informace taky : druhá funkce katalizátoru o které málokdo ví a tou je srovnání toku výfukových plynů, bez katalizátoru a rezonátoru dochází k víření plynu v trubkách a tím k horšímu vyplachování, větší teplotě ve spalovacím prostoru a následným poškozováním ventilů a celkově většímu opotřebení motoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.