Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím pánové,

 měl bych dotaz ohledně volnoběžky alternátoru u motoru AGU 1.8T. Řeším zvýšený volnoběh u svého auta (má furt cca. 1000-1100 otáček; čištění klapky, podtlaky, hadice atd. nepomohly). Takže mě napadla už jen volnoběžka na alternátoru. Když jsem na něho koukal, tak to vypadá, že je tam jen obyčejná řemenice viz. obrázek níže, přitáhnutá 16tkou matkou. Tak se ptám, má tam být plnohodnotná volnoběžka nebo ne ? A nebo to nějaký chytrák přede mnou vytunil aby s tím neměl problémy ?

4b1d692d7aab0_t.jpg

 

Díky za odpovědi.

Vloženo
před 35 minutami, brunda napsal:

a co udelat zakladni nastaveni skrtici klapky nepomuze?

Bohužel. Děláno několikrát, vždy po cca. 500-600 km. Všechno bylo v pohodě, dokud se nevyčistila, pak se jí přestalo chtít. Spíš to vypadá, že už si odchází. Uvidíme.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...