Publikováno Srpen 11, 20169 r Cau Hátépéčkaři , Nemáte někdo stejný problém při startu jako já . Stává se to nejčasteji při raních startech, docela by mě zajimalo čím to může být , klapka je vyčištěná a nastavena, auto ma 40000 km a po výměně komplet rozvodů a bez jinych problemů ,diag. bez chyb, spotřeba perfektní . nemohlo by to třeba způsobovat teplotní čidlo motoru?Motor 51kw . Našel sem stejné video na YT. https://www.youtube.com/watch?v=Mqs6It3SEt8 Upraveno Srpen 11, 20169 r od atta
Srpen 15, 20169 r 40 tisic a vymena rozvodu? :-O .. detekce validnosti cidla je kupodivu jednoducha ... proste ho odpoj a sleduj zmeny.
Srpen 16, 20169 r Autor No rozvody sem delal při 35000 , řetaz při startování chrastil jak blazen . Škoda zavedla longlife po 35000 se mení olej a rovnou celej motor
Srpen 17, 20169 r Autor Díky za info , soft by to taky mohl bejt, zkoušel sem před startem odpojit čidlo teploty a auto nenastartovalo vubec , po zapojení chytlo pekně že si to přidalo a hned otačky spadly. Zkusím najit navod na čtení dat čidla k jednotce po ranu za studena přes VCDS. Nemám tam budík s teplotou , jen ty zkur. dvě kontrolky, po delším stání se vždy rožne modrá. Přítelkyni to taky občas udělá na A3 1.6FSI ale tak jednou za měsíc.
Listopad 22, 20168 r Autor Tak po dlouhém zkoušení závada odstraněna , pokud startuju se zmáčklou spojkou startuje normálně. Asi má převodovka velký odpor za studena při startu tak se to zakucká Kdyby se někomu hodilo
Listopad 23, 20168 r No, dle mého neodstraněna, protože já tento motor i tohle auto mám také a nic takového mi to nyní nedělá.. To zakuckání na začátku mohou být svíčky - kdy byly měněné? Mění se každých 30tkm.. :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.