ferokulda Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Zdravim, chtěl bych si na up!u nějak ošetřit podvozek. Koroze tam zatím nikde žádná není (kromě náprav, tu je povrchová), plastizol taky nikde není porušený, takže to ošetření bude spíše preventivní. Nevím ale, jestli má právě smysl stříkat na ten plastizol ještě nějaký gumoasfalt (nebo ty podobný černý srajdy (bitumen)) - ten bych nastříkal jen na ty nápravy. Že bych (po pořádném umytí samozřejmě) podvozek stříknul jen nějakým voskem, např. tento nebo tento. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 A jaky je ucel tohoto snazeni? Neco takoveho melo smysl naposled tak u 120ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferokulda Vloženo 21. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Účelem je oddálení nástupu koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 To je u modernich aut opravdu zbytecne resit. I kdyby sis Citigo nechal 15 let, coz je dost nerealne, tak koroze podvozku je to posledni, co te po te dobe bude trapit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 4. Září 2016 Sdílet Vloženo 4. Září 2016 Tak tak, dodelat zadni podbehy, tim krapet zvednes ochranu zadku, hlavne to ztisis od zadni napravy ... na nejaky nastrik se v..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 (editace) V 21. 8. 2016 at 23:01, ferokulda napsal: Účelem je oddálení nástupu koroze. Já jsem celej spodek natřel Tlumexem Special - původně jsem měl zálusk jen na ty místa, kde neni plastizol - těch moc neni, je to z výroby nastříkaný docela dobře (na rozdíl od Fabie I, kterou jsem měl před tím, tam byly v základovce celé plochy, hlavně na podlaze kufru). Nakonec jsem to vzal celý, včetně prahů zespodu, ale na plastizolu je to spíše věc estetická - na tom stříbrném Tlumexu Special (NE černý Tlumex Plast) velmi špatně drží špína, bláto a to málo, čím se to pochopitelně umaže a zapráší, neni na stříbrné barvě vidět - takže je to furt takový "čistý". Taky mi ten tlumex vyplnil ty póry v plastizolu. Nejhorší na celé práci je spodek očistit - proto jsem to natřel sotva jsem přijel s novým z prodejny (viz odkaz v podpisu), na špinavym bych se na to možná už vyprd (už mě taky začíná všechno bolet, ale před pár lety...), natřel bych jen ty plochy bez plastizolu (nosníky předních podběhů zespodu, kolem šroubů u náprav, něco kolem nádrže, moc toho neni). Tlumex Special je dobrej i na nápravy, ale na nový - na zrezlej povrch to neni - to je lepší nějakej bitumen - třeba Resistin Car lze natírat i na rez. Edit: Pak je dobrý pod to občas vlézt (někdy stačí lehnout vedle auta) a podívat se, jestli nějakej kámen či jinej bordel ze silnice neodprejskl plastizol až na základ nebo na kov, a takový místo opravit - na to bych já použil 1) opět Tlumex Special (má mj, celkem dobrou schopnost zalít - přilepit okraj plastizolu v místě poškození) 2) vyplnil bych "kráterek" bitumenem (Gumoasfalt, černý bitumenový tmel na střechy apod.) a 3) navrch (vše po zaschnutí) opět Tlum.Spec. - brání vysychání bitumenu. Možností je ale víc, kdo spěchá, může si vystačit s bitumenem nebo samotným tlumexem, nebo "bobkem" silikonu - lepší něco, než nic. Pokud to ale už začlo reznout - což u pozinkovaných karoserií nezačne hned - tak rez oškrábat a před tím vším nanést základovku. Editováno: 31. Říjen 2016, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 teda to muselo dát práci. Tohle jsem naposledy dělal před 18 lety na starým žigulovi, nejhorší u toho je, jak ti ta barva stejká do rukávu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 Wittmann : Stačí mať upravený štetec s " golierom". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 jj, ale člověk má tendenci si do poslední chvíle nalhávat, že to tentokrát nebude třeba :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 Jj, práci to dalo (dokonce jsem při tom dočasně maličko zhubnul ), ale nedalo mi to To "schovávání se" barvy do rukávu znám i ten prvopočáteční pocit, že "dneska to nějak nestéká" ...jen než se nacucá štětec... ale kupodivu po létech (když už to lezení pod a vylázání zpod auta začíná bolet ) jsem ho obvazoval děravou ponožkou už preventivně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.