Publikováno Březen 24, 20169 r Ahoj, pročetl jsem si fórum a objevil jsem sice pár témat, ale né zřejmě úplně ty, které bych zde očekával a potřeboval. Doufám, že jsem nic nepřehlédl (koukal jsem na fórum v práci ). Moje otázka zní vcelku jednoduše. Bavil jsem se s několika lidmi včetně mého technika, i několika taxikáři. Nevím jak moc je to směrodatné a proto bych se rád zeptal i Vás tady. Jak moc jsou poruchové nové Superby III? Bylo mi řečeno, že poměrně velká část těchto aut jde na reklamaci už během prvních 15.000 km. Upřímě řečeno, nejsem až tak bohatý, abych si mohl na jednu stranu dovolit až takhle poruchové vozidlo, protože pokud to tak opravdu je, tak nechci superba vidět při nájezdu 150.000km. Ale znáte to, žena sice moje nadšení nesdílí, ale mě to auto prostě líbí. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Poruchy, závady, reklamace? Rozhoduji se o 2.0TDi 110kW, L&K, sedan Děkuji
Březen 24, 20169 r Ahoj, mám najeto 4000km, je to bez reklamací a bez nějakého pocitu, že jsem si nekoupil 100% auto. Nicméně vím že 4000km není žádná míra :-)
Březen 24, 20169 r Najeto 10000km za poslední dva a půl měsíce. Bez jakýchkoli závad a reklamací. Když už, tak tu a tam se něco zřejmě objevilo na vozech dodaných opravdu zkraje produkce loni v létě (svolávačka na kameru ve zpětném zrcátku, překalibrování senzorů pro virtuální pedál, pár lidí z fóra si tu stěžuje na hluk od zadní nápravy u DCC, tu a tam se někomu mlží přední bixenon), ale o nějaké poruchovosti jsem nikde nijak výrazně neslyšel.
Březen 24, 20169 r Najeto 5tkm. V servise auto sice uz bylo, ale spis na vychytani "detskych bolistek". Nebylo to nic zasadniho a verim, ze to co jsem reklamoval by rada lidi vubec neresila. Poruchou ani zavadou bych to nenazyval. Po vychytani much uz naprosta spokojenost. A podobne záležitosti u novych aut resi i u jinych znacek.
Březen 24, 20169 r 5000km a spokojenost. Do odpovědníku z německa jsem napsal jedinou nepříjemnost a to bouchání na příčných nerovnostech (příčné prahy). Nicméně už bych dnes auto nakonfiguroval trošku jinak a ani nevím zda by taková spokojenost byla i s dieslem který se mi zdál slabý (140kW)
Březen 24, 20169 r Dobrý den, pokud uvažujete o koupi Superb III ve výbavě LK, tak bohužel budete mít potíže s adaptivním podvozkem. Tedy alespoň je to velmi pravděpodobné, jelikož Škoda stále vyrábí vozy s vědomím, že zákazník obdrží s velkou pravděpodobností automobil, který bude klepat a bouchat při jízdě na všech i malých nerovnostech. Automobilka dala servisům pokyny, že závadu nemají opravovat, jelikož nemají stále ještě řešení tohoto problému. Pokyny jsou v tomto dokumentu, který Vám posílám. Také přečtěte zkušenosti na téma podvozku u ostatních zákazníků z různých částí Evropy: https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.briskoda.net/forums/topic/384277-noise-in-rear-suspension/page-2&prev=search Líbí se my tam jeden příspěvek, kde zákazník píše, že ho prodejce před objednání upozornil, že pokud si auto objedná, tak ho obdrží pravděpodobně s vadným podvozkem. Zákazník tedy naspal, že již auto obdržel a podvozek klepe a tluče, ale že to pro něj není žádné překvapení, jelikož ho na to prodejce předem upozornil. Tomu říkám seriózní přístup, když prodejce zákazníka upozorní a riskuje třeba někdo takové auto nebude chtít vůbec koupit. Naše stanovisko k Vašemu dotazu na Superb III je, že je to sice dobré auto, ale má spoustu nedostatků (alespoň náš konkrétní vůz) a od prvních kilometrů bylo více dnů v servise než na silnici. Nyní máme najeto 3600 Km. Auto je velice pěkné a má dobré jízdní vlastnosti. Kdybychom ale věděli, že bude vydávat takové zvuky, tak bychom ho určitě znovu nekoupily a vybírali bychom jinou značku. Mluvím o těchto zvucích: https://www.youtube.com/watch?v=fFNwa8p4ocw
Březen 24, 20169 r Ten překladač je kouzelný: "Škoda továrna vyrobil nové keře, které by snad vyřešení problému s chrastítkem v zavěšení zadních kol."
Březen 24, 20169 r Ńo tenhle problém nemám a nesouvisí tím ode mne popsaným. Nicméně takové hluky od podvozku bych taky reklamoval. V testech hovoří o pohodlném autě (až létajícím koberci) což zřejmě na třídu a obouvané pneu +/- je. Nicméně řekl bych že jakékoliv SUV s velkou vrstvou pneu jsou pohodlnější i bez sofistikovaného podvozku.
Březen 24, 20169 r Mám najeto zatím asi jen 1500 km. Všiml jsem si hlučného ventilátoru odvětrávání sedadla spolujezdce (budu reklamovat). Jinak vše ok. DCC podvozek mi přijde v pohodě - nějaké zvuky jsem sice zezadu zaslechl, ale nic z čeho bych byl zklamán. Motor má sice trochu nepřesvědčivý projev, ale rozhodně 140 kW nafty nelituji. Jen mě asi bude svrbět, až představí variantu s Bi-TDI.
Březen 25, 20169 r Najeto 10000 km, v provozu od srpna 2015, žádné problémy jsem doposud řešit nemusel...
Březen 25, 20169 r Autor Ahoj, děkuji Vám všem za odpovědi. Vlastně to dopadlo přesně jak jsem předpokládal, polovina lidí problémy má a už by nekoupila a ta druhá polovina naopak bez problému Ty zvuky co jsem slyšel na tom videu opravdu nejsou pěkné, je samozřejmě otázka jak moc intenzivní jsou. Ono přes mobil to lze jen těžko zachytit. Už několikrát v životě jsem se setkal s tím, že spoustě lidem vadil například právě nějaký zvuk, který já jsem považoval za naprosto bez problému, v rámci tolerance. Pochopil jsem, že DCC je poměrně problematické právě tím, že u některých vozidel "nějak tluče". Asi jediná možnost je, abych se někdy dostal do Superba s DCC, který údajně tluče, a mohl to slyšet na vlastní uši a pak posoudit. Jinak samozřejmě nevím. Bohužel jsem si všiml, že na showroomech se moc takové Superby nevyskytují. Samozřejmě všechny kousky, které jsem po Praze viděl(určitě to nebyli všechny z celé Prahy) byli ve výbavě Style, měli přikoupen Columbus 8'', DSG a "hovadiny", které jsou vidět. Protože co je vidět, to prodává. Žádný jsem neviděl s DCC, protože ten vidět není, tudíš asi není potřeba. Takže nevím, asi budu muset stopovat Superby na ulici a zkoušet, nebo já fakt nevím. 800.000 je dost peněz na to, abych do toho šel tzv. na slepo. Co jsou prosím ty další "drobné" problémy o kterých jste mluvili? Ještě jednou děkuji za přínostné odpovědi minulé, i budoucí !
Březen 25, 20169 r Ja mam najeto 32000km. Mam LK a mam DCC, zadne hluky od podvozku nemam a to jsem opravdu velky detailista co se tyce divnych hluku. Ja jsem reklamoval vrzajici zrcatko - vyreseno. Vrzajici stresni okno - vyreseno az na podruhe, cinkani v palubovce - dela to uchyceni okrasnych list - vyreseno, jeste mi trosku ustavovali dvere spolujezdce a upevnovali plast co je u ridicoveho sedadla a jsou v nem tlacitka .. to jsou dle meho ty drobnosti. Jinak jsem nemusel "zatim" resit zadne velke problemy a nemyslim si, ze by me neco cekalo...motor je super a diky tomu jsem schopen takoveto drobnosti prejit ... hlavne ze to dokazou odstranit. Upraveno Březen 25, 20169 r od Bladik
Březen 26, 20169 r najeto 18 tisic a vse bezproblemu i DCC v pohode......mlzilo se jen svetlo a ted uz ok....
Březen 28, 20169 r Davidek, svetlo sa prestalo mlžiť samo od seba po určitom čase? snáď to prechádza poriadnym prevetraním svetla a nieje to len tým že už nieje taká zima
Březen 29, 20169 r lukas474:svetla se mlzila cca max 3 cm dole.....potom zniceho nic prestalo...bylo vlhko,mlha,prselo a vse ok a to jezdim porad stejnou trasu tak jako predtim kdyz se svetla zamlzovala.....ja jsem s autem hodne spokojeny.....nerikam ze je bez chyby,ale na kazdem aute se casem neco objevi...
Březen 30, 20169 r Ahoj vespolek, Superb Style 140kW najeto 29000 km, zatim bez poruchy jako takove abych musel do servisu. Ale par veci se najde - hluk od dveri spolujezdce pri 160+ km/h, lupani nekde v palubovce na ruznych mistech (ne casto, ale prece), ACC dost casto reaguje zmatene (hlavne uz nekolikrat ve meste za stojicim autem prede mnou vubec nebrzdil z ca. 50km/h), dolival jsem pri 17tis. km litr oleje (vubec prvni auto co mam, kde jsem vubec musel neco dolivat pred garanci), uz 4 x falesny poplach kvuli ztrate tlaku v pneu. Auto jezdi ca. 80% na dalnicich v DE. V patek mam prvni garancku tak si trochu se servismany pohovorime.
Březen 30, 20169 r K tomu ACC - v návodu je napsáno, že vozidlo udržuje odstup od vozidel jedoucích před Vámi, nikoliv stojících před Vámi. Také mě to několikrát vylekalo, než jsem to pochopil.
Březen 31, 20169 r Tak tak, na to pozor. ACC sa vie chytiť idúceho auta (ako som vyskúšal tak aj cyklistu) a držať sa do zastavenia a potom rozbeh. Ak už prekážka stojí, tak sa toho nechytí. Na to je tam stále vodič. Trochu je to nepríjemné, keď som to skúšal pri vjazde do križovatky, bol som chytený auta predo mnou, to spomalovalo, už malo nejakých 30 ale odbočilo do iného pruhu. Moje auto nie len, že nebrzdilo pred autami, ktoré už stáli v mojom pruhu, ale začalo zrýchlovať na stanovenú rýchlosť. Hustá chvílka
Březen 31, 20169 r není nad to si nehodu pořádně užít a přidat před ní plyn...:-)) Ale vážně, také na to dávám pozor, i když si myslím, že občas chytne i to stojící. Nedá se na ale spolehnout. Je dobré, že to brzda vypíná, prostě přibrzdíš a víš, že se bude auto chovat normálně. Jinak se to také chytá vpravo vepředu jedoucích aut, pokud jedeš v levém úzkém pracovním pruhu. To je docela opruz, když před tebou volno a auto dupne na brzdu, protože si najednou všimne něčeho, co dosud ignorovalo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.