Přejít na obsah

Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.


Lokutus7323

Doporučené příspěvky

Presne tak jak pise LIBERO........ hnedka bych zmenil servis, popripade zavolej na zakaznickou linku ze udany servis nechce uznat reklamace. Oni jim zavolaji ze skodovky a pak uz by to melo byt lepsi,... Kazdopadne za zmenu servisu nic nedas, je jich tui v CR celkem dost a jsou na kazdem rohu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani to nemusí stačiť,servis si zadá VIN do systému,pozrie TPI a ak to tam na dané auto nebude,tak môže ukazovať čo chce ....i keď daný problém on na svojom aute bude mať ...vtedy záleží fakt na ochote servisu sa s tým popasovať,preto to odporučenie zmeny servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Závady které se tu popisují se vyskytly i u mne.

1) roletka v kufru se špatně navíjí

2) občas zlobí tlačítko startování, nastartuje třeba až na třetí pokus

3) špatně odstřikují přední ostřikovače

4) při spuštění nezávislého topení...hláška nelze spustit slabá baterie

5) příliš hlučné stahování oken

6) občas zlobí přední parkovací senzory...nefunkční akustická signalizace a to 20cm od překážky

7) stalo se pouze jednou...nešel zapnout ACC objevila se i hláška na infotainmentu  po vypnutí motoru vše ok

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Po pul roce pouzivani:

Prestalo mi svitit leve svetlo ve dverich kufru. Kdyz na nej klepnu, nekdy se rozsviti, takze asi kontakt.

Pri popojizdeni a mirnem pridani plynu z volnobehu, je slysel "lupani". U minuleho vozu jsem to mel take a byly to povolene poloosy.

Editováno: , autor: Aerosa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To: Aerosa

 

Může být prasklé vlákno normální té malé žárovečky a občas se chytne, spojí a zase to pak chvíli svítí, než Ti to poskočí a přeruší se to. Mě to svítilo na obou stranách v pohodě ( jakože funkčně ), ale vyměnil jsem je obě dvě za LED-kové ty světýlka komplet a je to teď veliký rozdíl. Teďkom to svítí krásně bíle a daleko větší intenzitou, než před tím to "slabé žluté" -->světýlko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já u MR2017 už toho mám po týdnu provozu nějak více... nejsou to vše závady jako takové, ale i tak:

- občas jde těžko zařadit zpátečka resp. někdy nejde ani zařadit **vyřešeno seřízením lanovodů**
- měl jsem kamínky na brzd.destičkách (2 kola,ale již zdá se ok, nechalo to škrábnutý kotouč)- divné je že téměř od novoty
- ostřik zadního skla je prazvláštní (cca 8cm široký pás kapaliny teče přímo od trysky místo ostřiku skla, možná normální, nevím) **prý normální, možné řešení **
- zadní stěrač resp. guma na něm se uprostřed nějak prohlá a nechává to pás na skle **spíše způsobeno špatným ostřikem **
- senzor mrtvého úhlu vpravo ve spojení se systémem adaptivního vedení v pruzích nějak blbne (párkrát se stalo, že mne nechtěl pustit ani s blinkrem a signalizoval překážku, která tam nebyla) ** po čase se to zdá být OK, jako by se to zkalibrovalo **
- blikala mi kontrolka žhavení při jízdě, opětovné nastartování a již bylo ok (bylo -2 stupně) ** na diagnostice údajně nic **
- pravé zadní dveře pískaní (vzduch, větrání...jako meluzína, dělá i při 0km/hod) ** řeším zde **
- asistent parkování někdy nevidí díru k parkování (zřejmě nedokonalost celého systému jako takového)
- špinění motorového prostoru **vyřešeno správným nalepením D profilu, řešeno zde / odkaz **

*nové* - vypadává rSAP připojení, mobil se připojí pod Handsfree - testováno na dvou telefonech

*nové* - Wifi hotspot je chybně aktivní, i když vypadne rSAP popř. je aktivní i bez telefonu a bez datové SIM v Columbu

*nové* - Mirrorlink způsobuje soft restart telefonu (S7 Egde)

To je zatím vše po cca 3500km.

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

nevím zda se s tím někdo setkal, ale pokud mi nyní v mrazech auto stojí např. půl dne, tak při rozjezdu citím ránu, jako když se u škody 120 kousnou pakny a rozjetím se to odpojí.. máte s tím někdo zkušenost?

Za 2000 km jdu na druhý servis (30t km), první byl olej ve 20t km, tak at jsem nachytřený.

 

Jinak mouchy jsem měl ale vše jsem odstranil, špinění motoru vyřeším po servise, hned co si nechám umýt motor:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

"Solanka, vlhko, mraz" - souhlasim. Ale co by se nemelo dit, ze behem velmi kratke chvile, to jest treba do doruheho dne celkem silne oreznou kotouce:-(  Pak se pri rozjezdu to jakoby utrhnou desticky od kotoucu. Tot muj podobny pocit. Myslim, ze horsi je, ze to muze byt znamka dost nekvalitniho materialu kotoucu. To se, ale potvrdi nebo vyvrati az podle toho kolik na ne pujde najet. Dale jeste pozoruji to, ze pri prvnich peti brzdenich rano jsou kotouce dost hlucne. To jak se z nich asi odira ten rez. Poznamenavam, ze je to ted pri jezdeni v tom marastu. V lete sem nic podobneho nepozoroval. Kazdopadne se mi to moc nelibi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 26. 2. 2017 na 20:01, Martin Bednář napsal:

homy dej pak vedet, co ti na ty orezly naboje rekli, dik

 

 

 

 

náš technik v práci na to zapomněl, ale dovedu si představit, že vezmou rejžák a je hotovo... dám jim to za dalších 10k až půjdu na druhý olej.

Jinak jsem chtěl přehrát navigaci na novou verzi a mám si to dle VIN udělat na webu - je tam nějaká lhůta a v té si to lze stáhnout dvakrát tuším

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...