Publikováno Září 17, 20168 r Ahoj, mám Fabii 1,4 16v 55kw, pokud je auto v pohybu je volnoběh normální cca 800 ot/min , po zastavení auta se zvedne na 1000-1100, při vypnutí světel, popř. klimy na 1200-1400. Je to závislé na čidlech ABS, stačí zvednout jedno kolo a roztočit na jedničku a je volnoběh OK. Při odpojení čidla ABS je volnoběh trvale zvýšený i když se kolo točí. Jedno čidlo ABS jsem nedávno měnil a čidlo otáček na klice, taky jsem spojil nějaký uklepaný dráty na konektoru zespodu motoru, (konektor s dvěma dráty) vedly ze svazku do svazku, takže nevím co to bylo. Výpis závad bez záznamu. Je nějaká závislost mezi ABS a motorem?
Září 17, 20168 r A jak poznáš při zařazený rychlosti jakej máš volnoběh? Zkoušel si auto rozjet a pak dát neutrál-plachtit? Kolik to má při tom otáček?
Září 17, 20168 r Autor Když zvednu kolo a dám jedničku bez plynu, protáčí se jen jedno kolo, pak motor drží 800 ot/min, vyšlápnu spojku, kolo se zastaví, volnoběh vyleze na 1100 ot. Při jízdě na neutrál drží spolehlivě 800 ot. po zastavení se zase zvedne. Je to nějak propojený s ABS jen nevím proč a jak.
Září 17, 20168 r Mrkni Vagem na měřené hodnoty na ty otáčky,ale na volnoběh bez zapnutých spotřebičů 1200-1400 je šíleně moc! To jedině při studeném motoru.
Září 17, 20168 r Autor Těsně po nastartování to má tendenci chcípnout, po druhém nastartování to většinou udrží. Dokud se točí aspoň jedno kolo, tak je volnoběh v pořádku, zvedne se vždycky po zastavení auta. VAG nemám, jen jsem to nechal připojit na diagnostiku, závada žádná. Mám v tom LPG, ale dělá to na plyn i benzin.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.