Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj kluci mám dotaz, příští týden budu přebírat vůz Škoda Fabia III TSI 1.2 66kw výbava STYLE, ale chtěl bych se připravit dopředu a pořídit zimní pneu a kola. Šli by tam dát 165/70 R14 81T na plechových diskách 5Jx14 ET35? Děkuji za případnou pomoc ;-)

Vloženo

Aha už jsem tady na fóru našla toto
29959619_fabia-kola.png
 

Takže ty plecháče 5JX14ET35 bych tam ale teoreticky dostat měla že? Jen je problém v rozměru pneu. Mě totiž kamarád co dělá ve škodovce říkal že 14" na fabii nedám kvůli brzdičům že prý nejméně 15"

Vloženo (editace)

Dal jsem na tyto plecháče pneu 175/70 R14 - tyto jsou  přímo uvedeny  jako výchozí rozměr v TP u  mé krátké Fabie III. Nasadit šli bez problémů.

Editováno: , autor: LubošC
Vloženo

Jj, 17" ideal, nicmene Rock jsou podle me nejhezci v 16" rozmeru :palec2:

BTW, hybridni kola jsou dobra myslenka, jen to provedeni jeste jaksi pokulhava. Za soucasneho stavu bych rozhodne uprednostnil klasicky plech + origo kryty kol.

Vloženo (editace)

Rock jsou nejhezčí nejen v nabídce 16" rozměru, ale i v 17". Ze 17" jsou snesitelné pouze stříbrné Ray, vše ostatní je už nic moc. Tady se holt nikdy neshodneme.  :kol-45:

 

Plech s poklicemi vs. alu si musí rozhodnout každý sám. Když vycházím z originálního příslušenství, tak pro FIII tam vychází 15" plech + poklice + Pirelli na 12200 a 15" alu Carme + Pirelli na 17500. Takže rozdíl je jenom cca 1300 na kolo. Když připočítám, že poklice ti někdo švihne, ztratíš je, zničíš, plechy oreznou a musí se brousit, lakovat či vyměnit a alu kolo vydrží "věčnost", tak je to myslím úplně jasné.

Editováno: , autor: mp390
Vloženo

Aha už jsem tady na fóru našla toto

29959619_fabia-kola.png

 

Takže ty plecháče 5JX14ET35 bych tam ale teoreticky dostat měla že? Jen je problém v rozměru pneu. Mě totiž kamarád co dělá ve škodovce říkal že 14" na fabii nedám kvůli brzdičům že prý nejméně 15"

Takže aby bylo vše v pořádku musím vybírat pneu pouze z těchto rozměrů?

Vloženo

Z OI máme doma kola už 16 let, která na různých autech plnila funkci letních/zimních a pořád vypadají lépe než plechy po 4 zimách.

V prípade poškodenia disku by to už také lacné nebolo. Myslím oprava. Trošku som si študoval túto problematiku (kvôli výberu AL/plechy), dočítal som sa, že plechy síce povrchovo korodujú, ide však len o vzhľad, kým AL korodujú po poškodení tak isto, ale nejak vnútorne, čo je zároveň nebezpečnejšie.

 

Vloženo

Ke krytkám - jak už jsem psal výše 2x tak shrnutí.

4x Krytka Škoda z OB

4x Krytka z Enzo B

Fén, nůž a trpělivost na sundání znaku Škoda

Pak vzít lepidlo (já mám Würth -Lepí těsní) a nalepit přímo na krytku Enzo

Nechat zaschnout

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...