Říjen 17, 20159 r Ahoj kluci mám dotaz, příští týden budu přebírat vůz Škoda Fabia III TSI 1.2 66kw výbava STYLE, ale chtěl bych se připravit dopředu a pořídit zimní pneu a kola. Šli by tam dát 165/70 R14 81T na plechových diskách 5Jx14 ET35? Děkuji za případnou pomoc ;-)
Říjen 17, 20159 r U Combi tento rozměr není v TP tedy není povolen. Divil bych se, kdyby to bylo povoleno u krátké.
Říjen 17, 20159 r Aha už jsem tady na fóru našla toto Takže ty plecháče 5JX14ET35 bych tam ale teoreticky dostat měla že? Jen je problém v rozměru pneu. Mě totiž kamarád co dělá ve škodovce říkal že 14" na fabii nedám kvůli brzdičům že prý nejméně 15"
Říjen 17, 20159 r Dal jsem na tyto plecháče pneu 175/70 R14 - tyto jsou přímo uvedeny jako výchozí rozměr v TP u mé krátké Fabie III. Nasadit šli bez problémů. Upraveno Říjen 17, 20159 r od LubošC
Říjen 17, 20159 r Verunka.. kamarát má pravdu, ak by islo o 81kw verziu, tá má väčšie kotúče (myslím). U 66kw by problém byť nemal. Sám mám 66kw a v TP 14" mám.
Říjen 17, 20159 r Snad to na 16 přežiju . . ;-) Rock nejsou nejhorší. nejraději bych nechal 17 i na zimu.
Říjen 18, 20159 r Jj, 17" ideal, nicmene Rock jsou podle me nejhezci v 16" rozmeru BTW, hybridni kola jsou dobra myslenka, jen to provedeni jeste jaksi pokulhava. Za soucasneho stavu bych rozhodne uprednostnil klasicky plech + origo kryty kol.
Říjen 18, 20159 r Rock jsou nejhezčí nejen v nabídce 16" rozměru, ale i v 17". Ze 17" jsou snesitelné pouze stříbrné Ray, vše ostatní je už nic moc. Tady se holt nikdy neshodneme. Plech s poklicemi vs. alu si musí rozhodnout každý sám. Když vycházím z originálního příslušenství, tak pro FIII tam vychází 15" plech + poklice + Pirelli na 12200 a 15" alu Carme + Pirelli na 17500. Takže rozdíl je jenom cca 1300 na kolo. Když připočítám, že poklice ti někdo švihne, ztratíš je, zničíš, plechy oreznou a musí se brousit, lakovat či vyměnit a alu kolo vydrží "věčnost", tak je to myslím úplně jasné. Upraveno Říjen 18, 20159 r od mp390
Říjen 18, 20159 r Nebo koupit jen nove pneu a alu sehnat jete. Internet jich je plnej za pěkný penize a potom to vyjde na stejno jak plechy.
Říjen 18, 20159 r Zaujímavá úvaha.. že plechy je potrebné určite prebrusit a alu vydržia zimnú prevádzku bez opráv.
Říjen 18, 20159 r Z OI máme doma kola už 16 let, která na různých autech plnila funkci letních/zimních a pořád vypadají lépe než plechy po 4 zimách.
Říjen 18, 20159 r Aha už jsem tady na fóru našla toto Takže ty plecháče 5JX14ET35 bych tam ale teoreticky dostat měla že? Jen je problém v rozměru pneu. Mě totiž kamarád co dělá ve škodovce říkal že 14" na fabii nedám kvůli brzdičům že prý nejméně 15" Takže aby bylo vše v pořádku musím vybírat pneu pouze z těchto rozměrů?
Říjen 18, 20159 r Z OI máme doma kola už 16 let, která na různých autech plnila funkci letních/zimních a pořád vypadají lépe než plechy po 4 zimách. V prípade poškodenia disku by to už také lacné nebolo. Myslím oprava. Trošku som si študoval túto problematiku (kvôli výberu AL/plechy), dočítal som sa, že plechy síce povrchovo korodujú, ide však len o vzhľad, kým AL korodujú po poškodení tak isto, ale nejak vnútorne, čo je zároveň nebezpečnejšie.
Říjen 19, 20159 r Ke krytkám - jak už jsem psal výše 2x tak shrnutí. 4x Krytka Škoda z OB 4x Krytka z Enzo B Fén, nůž a trpělivost na sundání znaku Škoda Pak vzít lepidlo (já mám Würth -Lepí těsní) a nalepit přímo na krytku Enzo Nechat zaschnout
Říjen 19, 20159 r tak ještě další dotaz doufám že to nikomu nevadí že mám pro vás asi tak "hloupé" otázkyhttp://plechova-kola.heureka.cz/kfz-6jx15-5x100-et38/ jaký je rozdíl mezi variantou na fabii/rapid a octavii? Upraveno Říjen 19, 20159 r od verunka1990
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.