Publikováno Září 18, 20168 r Motor 1.6 TDI 88 kW vyřazen z ceníku (a tím pádem i z nabídky) od 16.9.2016.
Září 19, 20168 r Nemáte info kolik se jich prodalo? Při zkušenosti s 2 TDI 103 kw pd vs. 110 kw cr, můžu konstatovat, že 110 je pocitově slabší než 103, jakoby udušený v jakékoli rychlosti, nejvýrazněji od 150 km/h výš. 1,6 tdi byla kvůli spotřebě v mých úvahách, ale nakonec jsem rád, že jsem se nenechal zlákat.
Září 30, 20168 r Nevím sice kolik se jich prodalo, ale já jsem si ho s radostí koupil. Není mi 20 a nepotřebuji trhat asfalt na každé křižovatce. 99 procent jízd jezdím sám ve vozidle a po zkušeností s nedávné jízdy do zahraničí ve 4 dospělých a plným báglem jsem se přesvědčil, že jsem udělal dobře. A teď do mně dvoulitráci... Upraveno Září 30, 20168 r od dressi
Září 30, 20168 r Měl si štěstí, já ho chtěl za měsíc objednat a mám smolíčka. Tak nevím co mám dělat, asi se na Supa vybodnu. Dvoulitr je cenově někde jinde. Chtěl jsem ho jako soukromé vozidlo, ne na podnikání. Co se týká motoru, mám (starší provedení typ188) pět let v Touranu 77kW a jsem velice spokojený, a že bych byl brzdou provozu, to určitě nejsem. Věřím, že to dělá šestikvalt, na rozdíl od Octy, kde je pětikvalt. Tak ať Ti slouží.
Říjen 11, 20168 r Je ten motor nějak výrazně jiný než starší verze 77 Kw ? Mám taky 77 Kw jestli ten motor není zásadně rozdílný tak si hraju s myšlenkou nechám se tam z 88 KW přehrát graf, přece jen když to škodovka provozuje má to určitě otestované lépe než nějaký chiptuning fans boys.
Listopad 22, 20168 r Díval jsem se do konfigurátoru a celkem ve mně hrklo, že již motor nejde objednat. Znáte někdo důvod tohoto vyřazení?Nezbývá, než se kouknout po ojetinách...škoda.
Listopad 22, 20168 r diesel gate aféra. U žádný verze 1.6 TDi nešlo bezpečně emisních limitů dosáhnout, proto jsou kompletně vyřazeny a budou nahrazeny novým modelem 1.5 TDI... kdy ? To je ve hvězdách. Všechny tyhle nízko litrážní motory budou nahrazeny 1.2, 1.4, 1.8 TSI už byl i představený 1.5 TSI motor bude pouze tento a bude se upravovat pro danou třídu pouze SW výkon. 1.6 a 1.4 TDI nahradí 1.5 TDI ten zatím představen nebyl. Výkonnostní ekvivalenty budou opět řešené v SW. Podle všeho už se má nabízet 1.5 TDI v golfu a nejspíš bude i v nové FL octavii výkon 81 KW 250nm, ale věřím že se oběví slabší i silnější verze např. ve fabii slabší a silnější v superbu. Takže v nabídce by to mělo vypadat následovně: Benzín : 2.0 TSI a 1.5 TSI a disel 2.0 TDI a 1.5 TDi. Asi už konečně padlo dogma o downsize.... Upraveno Listopad 22, 20168 r od 15degren
Únor 19, 20187 r Musim rict, ze jsem byl tim motorem prijemne prekvapeny. Je to u nas fakticky rarita. Nedostal jsem se na dalnici, ale v ramci mestskych rychlosti pro bezne jezdeni velmi prijemna motorizace. Krom hluku, ten je dost velky.
Únor 20, 20187 r S tymto motorom v Supe som niekolkokrat cestoval ako pasazier a musim povedat, ze v kludnom rezime jazdy tomu motoru nebolo az tak co vytknut. Akonahle bolo treba slapnut, uz to vodic musel hodne tocit... Ak by niekto mal predsalen zaujem, v slovenskom cenniku tato motorizacia je stale dostupna
Červen 8, 20187 r Pred mesicem js3m koupil S3 s 1.6 88 kw 7st dsg rv.2016 najeto 33000 z operaku z belgie pred tim jsem mel octavii II 1.6 77kw a za me po mesici apsolutni spokojenost vykon me staci jezdim v poklidu spotreba 5.2 min nez v octavii tam 5.5
Prosinec 19, 20186 r pokukujem po tomto modely, takže 1.6 TDI 88kw je do tohto auta dobrá voľba? neplače v kopcoch, prípadne na dialniciach? Momentálne VW G+ 77kW a niekedy by som prijal vyšší výkon Upraveno Prosinec 19, 20186 r od Vlado Cifruľák
Prosinec 19, 20186 r Na beznou jizdu me 1.6 staci spotreba 5.3 mam tam automat kdyz potrebuje tak si podradi sused si kupil L&K 2.0 280k ta jede jak cert ale kdyz to da na adaptivni tempomat a jede po dalnici auto srovna rychlost z pomalym a prejede do rychleho pruhu tak to prida tak rychle ze je to az neprijemne ....
Prosinec 19, 20186 r do 280k by som nešiel, rozmýšľam medzi 88kw a 2.0TDI 110kw, len sa bojím či nebude 88kw málo, najmä ak sa rozhodnem (žena) pre combi
Prosinec 19, 20186 r Tak sa stym nekde svez ja mel pred tim octav.1.6 77kw a ted 1.6 88kw a v pohode...
Prosinec 19, 20186 r jestli neresis cenovy rozdil tak bez rovnou do 2.0TDI at mas nejakou vykonovou rezervu
Říjen 12, 20195 r Ahoj klucí, poraďte mi, 1.6 88kw nedostal ani ba závěr SCR s močovinou? Tedy krom greenlinu, tam SCR byl... Jinak se prodával i po termínu 16.9.2016 v rámci většího odběru do flotily. Nedostal třeba tam SCR? Dík C.
Říjen 14, 20195 r V 12. 10. 2019 na 21:55, Clerfayt napsal: Ahoj klucí, poraďte mi, 1.6 88kw nedostal ani ba závěr SCR s močovinou? Tedy krom greenlinu, tam SCR byl... On jeste zaveru par mesicu nedosahne, porad se vyrabi, udajne s manualem i DSG. A ma SCR. Ja mam z leta 2016 a tehdy byl jeste bez nutnosti mocit do nadrze. Podle ceniku to tak bylo jeste v breznu 2018. Upraveno Říjen 14, 20195 r od bojler
Říjen 15, 20195 r Jeste doplneni - podle vseho existuji jen dva typy motoru pro SIII - DCXA (mam ja) a DCZA. Zrejme tedy byl po zavedeni SCR jen vyuzit puvodni motor z Greenline a nebyla vytvorena nova varianta. Ale nemam to podlozeno.
Červen 27, 20214 r Zdravím vás, mám malý problém se ztrátou chladící kapaliny. Asi po ujetí 600 - 800km musím doplňovat. V servise provedli tlakovou zkoušku a nic se nezjistilo. V garáži na podlaze taky není nic vidět. Mám S III 1.6 88kw 2015 bez močoviny. Někdy to kontroluji i při jízdě. Začne signalizovat úbytek chladící kapaliny. Zastavím a nádržka je prázdná. Tak povolím víko, ujde tlak a voda se vrátí do nádržky. Nemáte s tímto problémem nějakou zkušenost?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.