Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

dobrý den mam takový malý dotaz...

Je 5stup. převodovka záměná za 6stup. převodovku?

Co já vim tak se 6stup. dávaly do 1,9TDI. Je možno je dát i do jinné motoráže?Budou pasovat? :unsure:

Poraďte prosím...

zatim dík

Upraveno od Vrby

Zaujímavá otázka, no odpoveď prenechám na odborníkov.

A presuniem do to sekcie Motor, keďže sa to týka prevodového ústrojenstva...

Nejsem si jistý, ale podle mne ne. Myslel jsem si, že každý motor má svou převodovku, ale možná se pletu.

Podle mě by bloky měly být stejné. Takže chasis převodovky by mohlo být taky stejné. Namontovat by měla jít, otázkou je, jestli tam nebude něco vadit.

Počítej ještě s výměnnou tyčí a kulisy řazení.

Jo, a taky, jsem zvědavý, jak moc bude/nebude znát ten rozdíl 15-20 kW - protože natuty počítej s tím, že je jinak odstupňovaná.

Tech rozdilu bude bych rekl vic...

no neviem 6-ti kvalt ma jedine RS 1,9TDI 96kW. neviem to porovnat sprevodovanie rozvodovka ci ma 1,9 TDI 74kW ronakke ako 96kW ale asi nie. ak vies ake ma 96kW tak mozme porovnat.

Myslíš ten šestikvalt narvat zase do TDi nebo do jiného motoru, třeba 1.4 MPi?

Tak predpokladam, ze bylo mysleno namontovat 6° prevodovku na TDi 74kW.

Na ostatni je to utopie.

  • Autor

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

u 1.4MPi musis mit vytocenej motor, jinak nemas vykon a pak ti to nepojede. Na 6ti kvalt urcite zapomen s timdle motorem a bud rad ze ti to aspon trochu jede.

jakej mas ted vykon a jakej kroutak?

pokud nemas kroutak tak kolem 300 tak urcite to tam nedas :smich:

myslím si že na benziňáka to nepůjde. Na tdi 74kw musíš měnit i spojku, myslím a startér+ ty věci okolo. Ale do benzínu bych se ani nepokoušel to dávat, ten výkon tam fakt není.

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI :o zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine :D

p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil :D:p

ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to.

Upraveno od houmr

Tak to nepůjde (:

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI :o zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine :D

p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil :D:p

ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to.

proč by to mělo byt na Rs těžký převod? A passata, octu, leona atd těžký není????

nemyslim vsetky prevody ale myslim 6-tu rychlost ta uz nie je na akceleraciu to je skor udrzovacia.

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

Jako chceš vyměnit i rozvodovku ? Nechat si ji dělat speciálně na zakázku kvůli šestce ? Protože počítej, že ten 6-kvalt je dieselovej a přes 5000 ot./min se mu nechce.

Nebo to roztoč na 6500 a čekej, kdy tě vyopustí nějaká hřítel B)

Fakt dávat dieselovou převodovku do benzína a ještě na jinej blok....

P.S.: Kus si řadovýho šestihrnka od BMW - má sice jen 5 kvaltů, ale na těch dlouhých rovinkách ho rozhejbejš na vyšší rychlost :) (v sérii má jen 150k a jak by řekl klasik, potenciál ke zvyšování výkonu tam je)

Veškeré úpravy spojené s osazením toho 6-kvaltu do Fábie vyjdou dráž, než pořízení podobného víkendového vozítka.

No,s tim že je jinak odstupňovaná o to mi právě jde.Mam 1,4Mpi po chiptuningu a uvítal bych další stupeň....Takhle poměrně často jezdim na rovinkách se zbytečně vytočenou pětkou.

tos si si mal kupit RS a nie prerabat na to MPI :o zabudni ten 6-ti kvalt je uz aj na RS dost tazky prevod a nie na MPI to by ti ledva tahalo po rovine :D

p.s.: ked mas uz s toho taku strelu tak pouzivaj ako 6 kvalt R(raketu) to bude supa co si este nezazil :D:p

ak to ma byt na MPI tak je to zbytocne diskutovat, nepojde to.

proč by to mělo byt na Rs těžký převod? A passata, octu, leona atd těžký není????

anry: asi to řikali v telce :D;)

No taky mě to zajímá, protože ta 6tka by se na jízdy po dálnici hodila.

Tak jsem zjistil alespoň nějaké údaje ze Škodovky:

Převodové poměry ve vozech Fabia jsou následující:

1,4 16V/74 kW - převodové poměry:

I. – 3,455 stálý převod: 3,882

II. – 2,095

III. – 1,433

IV. – 1,079

V. – 0,891

Z – 3,182

1,9 TDI PD/96 kW (RS) - převodové poměry:

I. – 3,769 (I) stálý převod: I - 3,238

II. – 2,087 (I)

III. – 1,324 (I)

IV. – 0,977 (I)

V. – 0,975 (II) stálý převod: II – 2,615

VI. – 0,814 (II)

Z – 4,549

6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl.

6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl.

OK a co tak nějaká jiná 5-ti stupňová převodovka s těžšími převody? Máte někdo kompletní přehled Škodováckých převodovek?

6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl.

Co to zase kecas za kraviny??=)) :smich::smich:

Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS -_-

6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl.

Co to zase kecas za kraviny??=)) :smich::smich:

Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS -_-

teorie :D;)

6ka je i v RS tak nekde na hranici vyuzitelnosti/zbytecnosti. Davat to do cehokoliv slabsiho je ciry nesmysl.

Co to zase kecas za kraviny??=)) :smich::smich:

Jinak do 1.9TDi 74kw jde sestka dat v poho, nedavno jsem ji prodal znamemu a ten ji tam narval.Ale je toho spousta veci kolem, treba i vymena budiku za FRS -_-

teorie :D;)

Jojo, zase to nekdo nekomu rekl, ze 6 je ve FRS vlastne fakt naprd.Vlastne by nebylo spatne, vratit se za jen ke 4stupnovym =)))) :D-_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.