Sir_Jarek Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Originální kola z lehkých slitin - kde je lepší je nechat obout? V autorizovaném servisu Škody nebo v běžném pneuservisu? Jaké máte zkušenosti? Jde mi hlavně o pečlivost - obutí bez jediného škrábanečku - a to nejen na lemu patky, ale i na středu, v otvorech pro šrouby apod. (jsem nenapravitelnej punťa ;)) Pro autorizák mluví značkové postupy, vybavení přesně na míru (předpokládám), pro pneuservis zase specializace - každodenní rutina a zkušenost. Já vim, je to hlavně o konkrétních lidech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Znackove postupy, vybaveni na miru....? U pneuservisu? Sekaj to uplne stejne jak v pneuservisu a zaplatis zabto dvojnasobek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Pokud opravdu zkoumas skrabance v otvoru pro sroub, tak si to radeji snad prehod sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Z mé zkušenosti je úplně jedno, zda necháš přezout v pneuservisu nebo v servisu Škoda - přístup mi přišel stejný, žádnou pečlivost nečekej! Jak tu padlo, přezouvej jedině sám doma, chceš-li mít jistotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 11. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Dík za reakce Tak nějak jsem to čekal, že to tak bude... Mít na to fidlátka, tak fakt přezouvám sám - stejně jako všechny ostatní práce na autě (ale vyvažovačku fakt kupovat nebudu ). Tak jsem dnes při předání do pneuservisu alespoň majiteli předeslal, že jsem nenapravitelnej punťa, že jestli by to šlo bez škrábanečku... Ideální je pak mít kola obutá z prvovýroby resp. kupovat origo kola obutá - to jsem čuměl před lety i u zimních plecháčů - kompletů, které jsem kupoval na Fabču v autorizáku - naprosto perfektní práce bez jediného škrábance - a to byly - zdůrazňuju - plecháče. Nevim, kdo to pro ŠA obouvá, ale tam ta preciznost je stejná jako na autě z linky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferokulda Vloženo 12. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 (editace) Já když jsem chtěl nechat nazout ty liťáky, tak jsem volal prvně do Škoda servisu - tam by to prý šlo ale musel bych se objednat a sami mi řekli, že je to lepší v pneuservisu. Tam mi to nazuli bez problémů a mohl jsem u toho i být a "kontrolovat" je . Koupil si taky bílý Aurigy? Editováno: 12. Říjen 2016, autor: ferokulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 12. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 Jo, taky (nekup je za tu cenu a ještě jsou hezký). Obouvali je zrovna kolem zavíračky, když jsem tam přivezl pneu pro další auto v rodině. Takže zítra (vlastně už dnes ) budou k vyzvednutí. Dám pak foto až budou na autě... před 1 hodinou, ferokulda napsal: mohl jsem u toho i být a "kontrolovat" je Vidim, že jsme na tom podobně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 13. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2016 On 11/10/2016 at 10:09 PM, Sir_Jarek said: Ideální je pak mít kola obutá z prvovýroby resp. kupovat origo kola obutá - to jsem čuměl před lety i u zimních plecháčů - kompletů, které jsem kupoval na Fabču v autorizáku - naprosto perfektní práce bez jediného škrábance - a to byly - zdůrazňuju - plecháče. Nevim, kdo to pro ŠA obouvá, ale tam ta preciznost je stejná jako na autě z linky. Priznam sa, ze neviem ako to je v Skodovke, ale VW ma na to automaticku linku 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 15. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2016 Tak proto ta kvalita... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honek Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Dovolím si menší OT - o víkendu jsem přezouval na zimu, na autě byly origo litá kola, které jsem nasadil v březnu při nájezdu 1000 km. Všechny čtyři kola byli doslova přirostlý k náboji, přední ještě o něco víc. Povolily až po několika dobře mířených ranách. Na středu kola vrstva oxidace, přední náboje vypadají hůř než na 8 let starém Focusu ... Mám pocit, že se pod pokličky středů kol dostala vlhkost (ne při montáži) a kvůli tomu to tam rezne. Takže příště něčím namazat, i když tedy na žádném jiném autě se mi tohle nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferokulda Vloženo 31. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 (editace) Já náboje při montáži letních kol namazal keramickou pastou - jen velice malé množství a rozmazat prstem po náboji (jen tak "ušpinit"). Teď při přezouvání kola po odmontování posledního šroubu odpadla od náboje sama. Editováno: 31. Říjen 2016, autor: ferokulda 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 31. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Dosedové plochy a středy nábojů kol natírám Resistinem Car - náboje kol nerezaví a kolo "nepřiroste". U elektronů je potřeba dávat bacha, aby na dosedových plochách vrstva Resistinu nebyla silná a zaschlá, protože elektrony mají dosedové plochy poměrně velké a Resistin by se špatně vytlačoval z mezery mezi kolem a nábojem (což se mi přesně včera stalo, páč jsem byl línej starej Resistin z jara seškrábnout, takže mě čeká demontáž). Přímo na středu náboje, který vystředí kolo při montáži silnější vrstva tolik nevadí, tam se to vytlačí snadno. Nejlépe je Resistin si naředit technickým benzínem tak, aby při natírání tvořil jen tenkou prosvítající vrstvu. Pak štětečkem plochu na kole i náboji tenkou vrstvou "umazat", nasadit hned kolo a dotáhnout - jakýkoli přebytek barvy se vytlačí, kolo dosedne kov na kov a "umazání" Resistinem zabrání vniknutí vlhkosti a korozi (stejnou metodu používám léta při montáži kotoučů a bubnů brzd). U plechových disků může být vrstva Resistinu klidně silnější, klidně zaschlá a nevadí to, protože Resistin je měkkej a dosedové plošky plecháčů jsou malé a Resistin vytlačí do stran. Výhoda Resistinu je i v tom, že v případě potřeby ho lze snadno seškábat nebo umýt benzinem - a to i po letech. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.