Přejít na obsah

Epc + kontrolka motoru (nouzový režim)


Filislut

Doporučené příspěvky

Zdravím, dnes jsem po 2 týdnech nastartoval svojeho rapida, mam nalítané 37tis km, ted ma jit na pravidelný servis(přesně před 150km) , rosvítila se mě ihned po startu kontrolka EPC a byl v nouzovém režimu, zkusil jsem jet cca 3km ale nic se nezlepšilo, tudíž jsem zase zaparkoval. Teď jsem to byl znovu vyzkoušet a už mě navíc svítí i kontrolka motoru, netušíte někdo co to může být? Jsem v Německu, v pondělí stím půjdu tady do servisu, tak ať aspoň trochu vím co čekat, jelikož moc rozumět nebudu.. a mám ho ještě v záruce, ta by měla být uznána ne?

Moc Vám děkuji za rady ( zkušenosti)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za tipy, ta kuna je celkem pravděbodobná možná, jelikož bydlím na vesnici u lesa a pole, po obědě se půjdu podívat jestli to není vidět nějaký kabel poskozeny, jelikoz vcera jsem startoval poprvé uz za tmy, zitra snad stihnu zajet do servisu tak dam kdyztak vedet co to bylo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, v pondeli jsem auto předal v německém servisu, melo byt hotové dnes jelikoz maji plno, rano me volali ze auto uz nemam v záruce a ze zjištění závady stoji 200-250€ :D( v tu chvili me omrazilo) , přitom mam prodlouženou na 4 roky, neměli ji v systému, naštěstí byla i s razítkem v serv. Knížce, volali nekam na centrálu a tam jim to potvrdili. Závada je pry velká ale pro ně malá, vice mi to nespecifikovali. Snad během příštího tydne uz budu vedet co tomu bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, tak auto nastesti prošlo pres zaruku!! Trvalo to cca 2 tydny nez jsme se nejak dohodli a pak asi 2 dny to spravovali. Bohužel kdyz jsem pro auto přišel, tak to funguje tak ze se zeptali pouze na jméno a dali mi klice do ruky a nic neřekli, v cr hned po příjezdu pujdu na pravidelný servis a zkusim se zeptat jestli v systému nenajdou co stim bylo.. hlavne ze uz jezdi normalne a je to spravene :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, dnes sa mi stalo to iste ako Filislutovi. 

Diagnostika nasla neznámu chybu.

Tu je výpis:

Address 01: Engine (J623-CBZB)       Labels:. 03F-906-070-CBZ.clb
   Part No SW: 03F 906 070 FP    HW: 03F 907 309 AK
   Component: SIMOS10.22AH10 5463  
   Revision: --H10---    Serial number:               
   Coding: 001900D6202400080000
   Shop #: WSC 73430 031 00046
   ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01203F906070FP 004005
   ROD: N/A
   VCID: 75E0D948D4C137EEA9-8020

No ASAM data for: "EV_ECM12TFS01203F906070FP" (SK25) 
1 Fault Found:
10478 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [173]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 39843 km
                    Date: 2017.12.27
                    Time: 12:17:00

Readiness: 0000 0000

 

Nevie niekto aká je to chyba? Ďakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Aktuálně najeto 102tis. 63kW z roku 2013. Dnes start po 4 dnech odstávky. Zcela bez problémů, ujeto 18km a pak odstávka na 15 minut. Po dalším starz zůstala svítit kontrolka EPC. Tak jsem motor vyp/zap a kontrolka už nesvítila, auto jelo dál normálně. Takže jsem zvědavej, co z toho bude. Doufám, že nebude padat do nouzáku až pojedu z práce. Posledních 5-6 nádrží jsem bral jen vervu100. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To může být úplně všechno a to je ten problém. Není nad to, když něco totálně klekne a hned se ví co. Odpoledne kontrolka nesvítila, do servisu zatím nepojedu. Jen dotaz, něco mi říká, že na emisích nesmí být v paměti žádná závada, je to tak? Taky si říkám, jestli nemůže mít to rozsvícení souvislost s vichrem, co ráno byl. Zastavil jsem u marketu a měl jsem problém udržet vozík a dojít do obchodu. Potom jsem nasedl do auta se kterým to pěkně mávalo. Takže mě napadá možná blbost, ale co třeba nápor do sání při startu nebo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si myslím, že je nesmysl. V paměti závad nesmí být uložená žádné porucha emisně relevantních systémů. Ono se to časem vyvrbí - buď to byl zcela náhodný jev, anebo někde začíná být problém. Mně se u těchto motorů vždy potvrdila ta druhá varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně už třeba několikrát svítila kontrolka žárovky, myslím vždy po sešlápnutí brzdy a nikdy žádná žárovka praská nebyla. Potom mně zlobil palubní počítač, kdy se položky přepínaly v náhodném pořadí, ale zapnutí světel, to zase jelo normálně. Po pár týdnech to přestalo a funguje zase normálně, takže moje auto je SW náladové. Asi 300km zpět jsem měnil v autorizáku olej a svíčky, tak si zase říkám, třeba kabel, nebo kontakt na svíčce. Tohle fakt nemám rád, čekat až to přijde, preventivně do toho hrabat ale nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...