Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

On třeba výsledný výkon bude +- stejný, ale změní se křivka toho výkonu. Třeba to má při 3k ot. o 5kW vic, ale v oblasti max výkonu už ten rozdíl není... A série nemá 85kW, já měl 77kW a 238Nm myslím...

papírově má serie 77 kW 250nm ale reálně se to u 1.6 pohybuje většinou nad 80 kW.

DG SW rozhodně bere dobře od nízkých otáček, motor je má stabilnější, je takový.. tvrdší. Jezdím do práce kde odobočuji z hlavní do prudkého kopce. Bez DG SW jsem musel dávat za jedna protože dvojka to při 1400 nevzala u DG celkem na pohodu. Pak přichází mezi 1900 a 2300  menší útlum a pak se to znovu nakopnes (původním SW byl průběh výkonu tařka lineární bez kopanců).

při 160+ to točí 3k+ tj. rozhodně to má výrazně vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Nicméně každému se ten motor s DG chová jinak. Je možné že mě to jede lépe jen proto že mi to asi pálí trochu olej. Jelikož při DG SW má údajně olej přibývat kvůli častějším regeneracím, no ale od nahrátí SW mám spotřebu oleje 1l na 15K km před předhrátím jsem nedolíval nic, prostě někde jsou větší tlaky a netěsní mi to jak by mělo, počítám že to teče přes turbo, protože ho slyším pracovat na vyšší výkon mnohem dřív než když nebyl DG SW...

 

Ale jak jsem už psal, každému se DG Sw chová jinak...

Upraveno od 15degren

Mal som DG asi len 4000km ale olej nebralo ani so starým sw.
Samozrejme ty jazdíš veľa diaľnice môže to byť aj tým..

Tak už mám auto u doktora ve ŠA. Co sem jim řekl, jaké požadavky mám vůči tomu sw. Vše kladne vyrizeno. Žádný sw kvůli egr měnit nebudou a DG prý nepřipadá v úvahu. Kdyz sem se jich ptal jestli ten egr s tou koncovkou DQ půjde na ten starý sw, tak se usmál a nemám se bat. Žádný DG se tam vracet nebude a mám normálně záruku na ten egr 

No. Ale máš posledny sw pred DG ci?

Jo? Teď nevím co tam je. Ale říkali ze to bez problemu udělají. Tak snad se jim to povede a nebude tam DG.

Neměl by být problém 9972 zná DQ egr, problém býval se starším SW protože u DQ egru došlo k úpravě elektroniky a adaptace se starším SW nemuseli vždy dobře fungovat, ale někdo tu psal že nakonec má DQ i se SW verzí 8xxx ale moc tomu nevěřím.

Podla mna ma novsi SW 9*** a ten by mal s DQ ist.

Ja som mal 8890 s DQ EGR a 500km islo vsetko v poriadku.

A po 500 km přišlo co?

 

DG

Nechápu proč sis nahrával DG když sis platil opravi emisního systému a vstřikovačů sám, nevidím důvod si snižovat životnost vozu zadarmo

Lebo v škodovke mi dali nový sw zadarmo a chcel som to vyskúšať.

však za nový SW by ti měli zaplatit cca 140 tisíc a ne ti to dávat zadarmo :-D

Každopádne som zvedavý ci vedia zistiť, že po DG tam bol starý SW a keď sa niečo pokazí tak sa nahodí DG nazad.

Což zjistit to zjisti, ale řekl sem jim ze v žádném případě nechci DG zpět a ať ten egr rozchodi na tom sw co je teď momentálně nahraný. Nebyl s tím žádný problém.  V úterý či ve středu si jdu auto vyzvednout. 

No ale keby si tam dal nazad DG mohol by si mat egr zdarma.
Neverím ze v rj je dátum kedy bol sw nahraný lebo auto na diagnostike konkrétne octavia 2 nevie zapísať dátum chýb.
Maxidot nemá datum.
Ale možno sa mýlim.

Při flashování softu EGR se všechno zapisuje, viděl jsem to jasně na vlastní oči při a to dokonce dvarkát, kdy a co bylo nahráno a jakým softem a kabelem. Zřetelně zapsán čas, datum, verze softu, verze softu na flash, kabeláž, atd ... já měl pouze jeden zásah a to bylo první nahrání a druhé až DG a třetí zpět na 9972, s dia co má každý druhý doma, zjistíš velký prd ale profíci co tomu rozumí, to zjistí takřka ihned.

A je to dôvod na neuznanie reklamácie predpokladám.

Budu mít normálně záruku na ten egr. Kdybych přinesl vlastní tak ne, ale bral sem si náhradní díl od nich, tak se na to normálně vztahuje.

Zaruku neries, ono 2 roky ten EGR urcite vydrzi.

 

Zdravím, minulý měsíc mi kleklo auto za cesty, přičemž mi byl vyměněn 1 vstřikovač v autorizovaném servisu zdarma díky DG. Když jsem se týden po výměně mrknul na hodnoty vstřikovačů, byly všechny hodnoty +- stejné jako před výměnou. Chci se zeptat, je to normální? Někde jsem myslím četl, že hodnota zcela nového vstřikovače by měla mít odchylku max v setinách. Dá se nějak poznat přes VAG že vstřikovač byl Vážně vyměněn? Nebo případně přečíst nějaké jejich identifikátory? Nechci být paranoidní, jen mne Vážně ty hodnoty překvapily.

 

Předem díky za odpověď.

Ja som mal problém so vstrekmi a len ich nastavovali, nevymenili nič.

6 minutes ago, tomxass said:

Ja som mal problém so vstrekmi a len ich nastavovali, nevymenili nič.

 

No, co mi říkali, tak na 1. vstřikovači odešla elektronika a na papíru, co za servisní úkon bylo provedeno zdarma bylo napsáno, výměna vstřikovače + faktura na 25k

Upraveno od JIRIK87

Tak možno si mal vstrek ok a preto je hodnota nového skoro rovnaká.
Len na ňom odišla elektronika.

Pokud ti neměnily všechno vstřiky tak tam odchylky bude vždy vyšší, oni se kompenzují navzájem. A proč se v tom vlastně šťouráš když ti to jezdí ?

Nový vstřik poznáš velmi dobře, bude se podstatně víc lesknout než ty tři staré.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.