Martas67 Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Dieselgate - odškodnění přes hromadné žaloby se už nejspíš nedočkáme (viz článek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Jak jsem napsal, odškodnění se český občan NIKDY nedočká. Je levnější zaplatit pár lidí v české justici než vyplácet odškodnění. Jestli chcete spravedlnost, tak nesmíte žít ve východní Evropě :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paranmax Vloženo 6. leden 2024 Sdílet Vloženo 6. leden 2024 Ahoj, zkoušel někdo vytáhnout u motoru CAYC tu plastovou průchodku v sání, co je u váhy vzduchu? Není to pro motor lepší když tam není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 6. leden 2024 Sdílet Vloženo 6. leden 2024 Ne, je tomu uzpůsobený soft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 6. leden 2024 Sdílet Vloženo 6. leden 2024 před 2 hodinami, paranmax napsal: Ahoj, zkoušel někdo vytáhnout u motoru CAYC tu plastovou průchodku v sání, co je u váhy vzduchu? Není to pro motor lepší když tam není? Ano, určitě. Vytáhni ten restriktor a vrať předdieselgatový soft. Motoru to hodně prospěje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paatrick Vloženo 19. Červenec 2024 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2024 Ahojte, Presiel som si kompletne celu temu a potreboval by som poradit. Vidim, ze to cele je individualne, no 99% z vas suhlasi s tym, ze ten SW je dobre si ho bud nedat, alebo dat prec. Ja som aktualne kupil Octaviu 2012 s motorom 1,6 TDI CR, najazd 210k s tym, ze malo ten DG SW uz nainstalovany, plus tu redukciu co sa dava do sania. Samozrejme uz bolo rano pocut, ze jeden vstrek neni ono, ale inak auto islo bez problemov. Samozrejme mi tyzden od kupy praskla pruzina na tlmici, ale tak hold stane sa to. Problem je, ze v servise po nahodeni na diagnostiku mi potvrdili problematiku vstrekov a rovnako dali radu, ze by dali ten DG SW prec, a auto by bolo ako v stave ked ho zakaznik kupil nove. Dal som na ich radu. Auto teraz po nastartovani ma plynuly chod, co je super, ale opacne sa mi zdvihla spotreba ( to pripisujem aj vstrekom a ich stavu) plus ma ten motor viac traktorovy zvuk. Ked idem stabilne 40-50km tak z motora sa ozyva nazvime to viac "rapotavy" zvuk. Ostatne veci su v pohode. Neviem, ci to bol spravny krok, kedze auto sice neviem aku dobu jazdilo s tym DG SW, tak ci si cele nastavenie auta od EGR, vstrekov po DPF nezvyklo na DG SW, a ci zmenou na povodny SW, nebude auto viac trpiet, kedze tam automaticky bude hnat viac paliva a bude mat tendenciu odist EGR. DPF mam na hodnote 60, co mi bolo povedane, ze je v poriadku k najazdenym kilometrom. Ak by mal niekto s tymto skusenost budem mu naozaj vdacny za nazor. Sam som z toho v prdeli, lebo som planoval auto mat nejaku dobu a hlavne sa hned vyhnut investiciam do motora. Samozrejme komponenty ako brzdy, pripadne vymena tlmicov a silentblokov pri takom najazde je v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 19. Červenec 2024 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2024 Kdyby sis přečetl diskuzi, tak bys se tu ani nemusel ptát na tyto věci protože jsou tu X krát popsané. SW bez DG méně využívá EGR ventil, méně zatěžuje vstřikovač ( menší vstřikovací tlak) méně regeneruje DPF a tudíž by měl mít i o něco nižší spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza M.T. Vloženo 26. Srpen 2024 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2024 Ahoj když mám u 2.0 TDI 125 KW verzi sw 9980. Mám ji přehrát nebo nechat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.