Srpen 1, 20196 r MIB3 nebyl nasazen v rámci face S3 ani u Amundsenu. MIB3 je zatím pouze u Scaly a dle reakcí je hodně problematický.
Srpen 9, 20196 r Včera předváděcí jízda s faceliftem.Motorizace 2.0 TDI 140 KW 4x4 7DSG a ve výbavě L&K s karosérií Combi. Režim Komfort u DCC už je použitelný jak na okresce,tak na dálnici.Už drží a nepohupuje se. Jezdil jsem tímto superbem: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBLJ9NP6L7007728
Srpen 9, 20196 r Mi rekni, co presne chces do infotainmentu dokodovat? A na zbytek opakuji to co uz jsem psal nekolikrat, zaloz si konecne vlastni tema :)) Kazdopadne jsem rad ze jsi spokojen a jsem zvedav na postupne reference na "matrix" led.. snad to nebude stejne spatne serizene jako u O3 FL kde to svitilo u vsech aut co jsem ridil do zeme
Srpen 10, 20196 r Moje rec, srovnani s jinym autem patri jinam. Kazdopadne rada zmen uz prisla v mezidobi. Davam si tedy u tech mene viditelnych casti (napr. podvozek) zavazek vyroby mensiho prehledu modifikaci zavislych na FL a na predchozich MR.
Srpen 10, 20196 r Tady ukázka technologie “matrix” světel ve videu. Lze tam hezky vidět práci světel.
Srpen 10, 20196 r Doporucuju se project s poslednim S3 tesne pred FL a tam porovnavat DCC s O3 FL Kazdopadne je fajn ze ty svetla funguji, jen skoda toho nataceni.. to mne zamrzelo i u O3 FL Upraveno Srpen 10, 20196 r od M_ike
Srpen 10, 20196 r Ještě je dobré projet SIII předFL a FL a porovnat DCC. Je to rozdíl.Oboje jsem zkoušel na Komfort.
Srpen 10, 20196 r před 23 minutami, Dixik2 napsal: Ještě je dobré projet SIII předFL a FL a porovnat DCC. Je to rozdíl.Oboje jsem zkoušel na Komfort. Předpokládám, že oboje proběhlo za jinak stejných okolností a vzápětí po sobě. Například po HW stránce je jedinou změnou od začátku produkce u DCC podvozku změna předního tlumiče pro okruh pérování G04. Jinak jsou dle ETKY totožné tlumiče i pružiny, stabilizátory. Spodni zadni rameno se menilo sice s MR2020, ovsem to byla letos uz druha zmena. Dalsi zmeny probehly nezavisle na MR. Po elektricke strance se zmenila hned nekolikrat ridici jednotka DCC. Ovšem ne s FL, ale v letech 2015 a 2016. Co se mohlo změnit (a laik nemá šanci odhalit) je buď přiřazení váhových tříd nebo SW úpravy ŘJ u DCC. A právě ty SW úpravy by mohly být docela zajímavým bodem. Zatím jsem slyšel jen o rozšíření počtu režimů. Aktualizaci parametrů ŘJ pro jednotlivé režimy jsem nezachytil, prosím o případné nasměrování. Dokud tedy někdo nedá jasnou a konkrétní odpověď na případnou aktualizaci SW s MR2020, já osobně se dívám na rozdíly se značným podezřením. U mě například velký rozdíl v chování podvozku dělá tlak v pneu..
Srpen 12, 20196 r V 9. 8. 2019 na 19:33, Aleš_BX napsal: tak jsem dojel domů, no jsem unešen, ještě se půjdu projet v noci, co mne u výbavy zatím zklamalo, že v přihrádce u spolujezdce (lidově v torpédu) je žlutavá žárovička, přitom jsou jinak všude v autě ledky.... asi na ledku zapomněli... po otevření motoru stále chybí kus těsnění víka motoru uprostřed, chybí i hadrový dekl baterky, jsou kolem jen boky.. řídící jednotka není opechovaná jako u O III FL, když má auto alarm z výroby.... nálevka stále ta stará... nikoli ala Scala úspora, ta sufidka tam může svítit celou životnost vozu, LED prostě může mechanicky prasknout atd. Je otázkou, jak moc těstně dosedá kapota nad baterii, kvůli bezpečnosti chodců tam musí být určitá vzdálenost pevných částí a kapoty. Tak to bych si asi i dodělal, sicher je sicher... Tak to je korunová položka, ale zase = úspory :)
Srpen 14, 20196 r Ma niekto skusenost s Driving mode selection ? Na superbe po facelifte ked prepnem na Individual alebo Comfort po dalsom nastartovani tam vzdy je Normal. Starsie superby si pamatali zvoleny Driving mode selection ?
Srpen 14, 20196 r Ja myslim ze pokud mas personalizaci tak se to uklada do profilu. Aspon u me to tak funguje..
Srpen 14, 20196 r Ano, nastaveni individual se ulozi do profilu, ale po znovunastartovani je tam opet normal. Duvod? Predpokladam nove emisni testy. Doufal jsem ze to S3 FL vyresi a bude si to pamatovat jako do MR 2018.. jak se zda tak nikoliv. Skoda.
Srpen 14, 20196 r A čo vrátenie stieračov po vypnutí motora ak prší ? Na Audi sa vždy vrátili dole. Tu ostávajú hore ak som predtým nevypol manuálne.
Srpen 15, 20196 r @Xdpesek@gmail.com Zvladne, u mne to uspesne nastavil do pozadovaneho (predchoziho) stavu, takze si to pamatuje posledni zvoleny profil
Srpen 15, 20196 r Při uvedení zaznělo, že verzi Active kupovalo celkově jen asi 5% zákazníků a že proto nebude nabízena. U nás ne, jinde ano. S faceliftem mimojiné nebyla stažena z nabídky např. mechanická klimatizace a na některých ("vyspělých") trzích nejsou v základu ani zadní parkovací senzory. "Redukce komplexity" nedošla tak daleko, aby byla sedadla tvarově shodná pro všechny výbavové stupně - Active dostalo novou verzi čalounění. Plyne z toho ještě jedna věc - komu se nelíbí přemíra chromu kolem mlhovek, je k dispozici díl bez této linky. Na fotce vidíte speciální edici pro hudebníky. Pod platem v kufru je přihrádka na noty. Upraveno Srpen 15, 20196 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.