Akselhmansee Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Zdravím, pořídil jsem si Fabii II. 1.4 TDI, rok výroby 2008. Po tom, co jsem četl recenze, kde jí chválili ohledně spotřeby, musím konstatovat, že to není můj případ. Ať se snažím jezdit sebevíce šetrněji, tak na delší trase se pod 6 litrů nedostanu. Neřešil někdo obdobný problém a neví v čem by mohl být zakopaný pes? Žádná kontrolka na mě nesvítí, žádá závada na diagnostice není (nebyla diagnostikována motorová část, protože naše domado diagnostika to neumí načíst). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Kolik to má najeto? Obligátní výměna vzduchového a palivového filtru proběhla? Kde tankuješ naftu? Já s tímto traktorem svého času jezdil po Praze kolem 5,5 l a bylo celkem jedno, jak se s tím jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akselhmansee Vloženo 1. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 Najeto by mělo být 195 tis, rozvody ve 160 tis, já měnil olej a vzduchovej. Palivovej zatím ne. Naftu tankuju převážně u Eurooilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2016 Tam bude niečo zle, pretože ja mám benzínovú 1.4ku a pod 6l to mám skoro vždy. Ten palivový by som vymenil, čidlo teploty chladiacej kvapaliny je v poriadku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akselhmansee Vloženo 4. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2016 Jak poznám jestli je to čidlo v pořádku? Jak říkám, brácha má nějakou noname diagnostiku, která dokáže zkontrolovat všechno, kromě část motoru. Myslím si, že zrovna tohle čídlo a další budou v tý motorový sekci, do který se nedostanu. Zkusím se objednat někam na VAG, kde by se to podařilo načíst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Pokud je problém s motorem, tak je diagnostika motoru základ. Jestli nemáš nikoho, kdo ti to udělá, tak budeš prostě muset do servisu. Nevím, co čekáš za radu - z těch málo obecných údajů, které jsi napsal, se dá těžko něco vyvodit. Na spotřebu má vliv celá řada věcí... Jinak s F2C 2008 1.4 TDI 59 kW dlouhodobka podle PP 4,7 l/100 km, nejvíc okresky, ale i město a dálnice, občas ekojízda, občas kvalt, ale žádné extrémy. Za 6 to jezdilo snad jen v rychlém dálničním tempu nebo při poposkakování v koloně, takže jestli to jezdí za 6 nebo víc dlouhodobě, něco je opravdu špatně. Mimochodem, k tomu EuroOilu - Optimal Diesel bez biosložky má nižší mazivost (jako nafta z dob před biosložkou). Jestli chceš udělat motoru dobře, tak aditivuj nebo ber Optimal Diesel Plus, který je aditivovaný. Jestli vyjedeš obvykle nádrž do měsíce, je asi nejlepší nafta pro TDI PD Verva od Benziny - díky vysokému obsahu biosložky má vynikající mazivost, za což ti čerpadlo i vstřiky poděkují, ale je v maximální efektivní míře aditivovaná (nejen) pro odstranění negativních vlastností biosložky. Základem je nenechat takovou naftu hnít v nárži půl roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 Jen pro zajímavost moje reálná spotřeba za celý loňský rok. Je to spotřeba za normální svižnou jízdu se snahou o plynulost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaniiisek Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 Fabia 1.4 TDI 59KW BMS - spotřeba 4.9 litrů - město, mimo město ....podařilo se vám někomu zlomit magicvkou hranici 1000 km na jednu nádrž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 Ne, 1000 jsem ještě nenajel. Jsem ale posera a tankuju zavčasu, většinou mám dojezd ještě cca 150 - 200 km. Kdybych to chtěl ale vysát úplně, tak těch 1000 kilometrů bych dát mohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 V Monday, December 05, 2016 at 11:09, JayBee1 napsal: Mimochodem, k tomu EuroOilu - Optimal Diesel bez biosložky má nižší mazivost (jako nafta z dob před biosložkou). Jestli chceš udělat motoru dobře, tak aditivuj nebo ber Optimal Diesel Plus, který je aditivovaný. Jestli vyjedeš obvykle nádrž do měsíce, je asi nejlepší nafta pro TDI PD Verva od Benziny - díky vysokému obsahu biosložky má vynikající mazivost, za což ti čerpadlo i vstřiky poděkují, ale je v maximální efektivní míře aditivovaná (nejen) pro odstranění negativních vlastností biosložky. Základem je nenechat takovou naftu hnít v nárži půl roku. Já myslím že se pleteš s vervou. Má aditiva na čištění motoru. Ale hlavně má aditiva na zvyšeni cetanoveho čísla ktere ovlivňuje trochu spotřebu a kouřivost. Žádné bioslozky neobsahuje. Misto bioslozek je tam nějaka náhražka. Do takového traktoru je zbytečne vervu kupovat. Obyc naftu od Benziny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 Jistěže má aditiva na zvýšení cetanového čísla a čištění motoru - proto ono "nejen". Verva má dlouhodobě jeden z nejvyšších obsahů biosložky na trhu - bezmála 7 % metylesteru řepkového oleje. Viz např. http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013/ch-49476. MEŘO neobsahuje právě EuroOil Optimal Diesel (Plus) a potom OMV Maxx Motion, který má místo MEŘO hydrogenizovaný rostlinný olej a také má dost nízkou mazivost. Viz např. http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazsi-nafta-vykon-nezvysi-test-naft-2013/ch-49491. Nic naplat, MEŘO zkrátka maže skvěle. Ale to jsme dost mimo téma, tak už bych to víc nerozebíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 To já tankuju pouze Vervu. I když vím, že můj traktor by snesl i obyč. naftu. Ale spotřeba je nízká, tak proč mu nedopřát trochu kvalitnější palivo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akselhmansee Vloženo 12. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 Tak diagnostikou jsme zjistili problem na vstrikach,jeden hazi spatny hodnoty. Muze to mit vliv na tu spotrebu? Rady a typy k repasu? Beroun a Praha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš řezník Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 Mam 1.4 tdi 59kw 2008 dovoz německo a spotreba Praha 5,5l Praha-Karlovy Vary 4,6l dam i 4,2 ale to uz jedu na predpisy. Spotreba perfektni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 V 12/7/2016 na 6:25, Kaniiisek napsal: Fabia 1.4 TDI 59KW BMS - spotřeba 4.9 litrů - město, mimo město ....podařilo se vám někomu zlomit magicvkou hranici 1000 km na jednu nádrž? 1015,6 km a ešte niečo ostalo v nádrži. A ešte dodám, že to bolo s 1.2. TSI. Stačí vedieť, že ako na to. Teraz k veci. Už sa vie, že čo to presne spôsobovalo a ako problém odstrániť? Tieto témy majú totiž zmysel len vtedy, ak sa tu nájde aj riešenie na daný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.