Publikováno Prosinec 9, 20168 r Ahojte, potřebuji poradit. Po ujetí 500m auto padá do nouze, bliká žhavení (občas se rozsvítí i kontrolka motoru). 2.0Tdi, 125kw, CEGA 2008, 160tis km chyba P0403 EGR Contol Circut Procedury: EGR vyčištěn Klapka vyčištěna EGR vyměnen Klapka vyměněna ŘJ přeučena na nové díly Bohužel stále stejný problém. Vím, že už to tady kolega s podobným motorem řešil, ale u mě se jedná o CR vyrobený v létě 08, ale ještě všechno - interiér, čumák... předfacelift. EGR není dole pod motorem (tam je asi pouze chladič), ale nahoře mezi klapkou a sáním. Nějaké nápady? Díky moc, už nevím co s tím. Upraveno Prosinec 9, 20168 r od fag
Prosinec 11, 20168 r Autor 03L 131 501 E , nicméně myslím, že původní EGR byl v pořádku. Po výměně se absolutně nic nezměnilo a před vyčištěním nebyl v nijak zapraseném stavu...
Prosinec 11, 20168 r no ten pôvodný EGR už prešiel dvoma náhradami,takže aktuálne tam patrí s koncovkou K
Prosinec 11, 20168 r Autor prosím trochu vysvětlit. to se ty EGRy musí měnit v přesném pořadí? proč se mi o tom nezmínil technik ve škodováckym servisu?
Prosinec 11, 20168 r takmer všetky ND prebiehajú počas svojej výroby jednotlivými inováciami a tým pádom sa menia ich obj.čísla ...takže skladník si vždy zadá do systému ETKA VIN číslo daného auta a tá mu vyhodí aktuálny diel
Prosinec 11, 20168 r Autor takže jsem pořídil špatný EGR? ani v jednom servisu se mi o ničem takovém nezmínili navíc během "přeučení" řj. se na displayi normálně procentuálně otevíral a zavíral. Dneska už jsem se pomalu těšil, že je problém pryč, ale po ujetí 10km zase nouzák bohužel
Prosinec 11, 20168 r Nemá se jen procentuálně zavírat, či otvírat musí se mu udělat zákl nastavení, dále bývá vadná kabeláž.
Prosinec 11, 20168 r Autor je tedy vyložené problém, že jsem nekoupil díl "K" na konci ? nevím, zda shánět rovnou nový nebo zkoušet kabeláž, nový SW ř.j ...
Prosinec 11, 20168 r 03L131501E je naprosto v pořádku. Tam problém nehledej. Pokud Ti to píše co zde uvádíš za chybu, je nutné zkontrolovat dráty a nejlépe nově natáhnout.
Březen 4, 20178 r Autor Hoši tak už je to zoufalé. Kabeláž vyměněna, stále stejný problém. Po nastartování naprosto stejná chyba. Prý je tam ještě krátký kabel mezi klapkou a egrem, pokud jsem to správně pochopil, ale to už dost nepravděpodobné. Napadá ještě někoho něco?
Duben 21, 20178 r potřebuji sehnat nějakou "kapacitu" v okolí kolína nebo poděbrad, asi mám taky KO EGR- nebo něco..... bliká kontrolka žhavení svítí kuře a motor v nouzáku.
Březen 24, 20241 r V 4. 3. 2017 na 13:16, fag napsal: Ano, včera jsem za to nechal 3 litry. Výměna svazku kabelů. Ahoj, vím že je to už dlouho, ale mám stejný problém. Jak si to nakonec celé vyřešil?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.