cosby Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Co píšete je tak trošku zavádějící.Sledování můžete být i když máte "chytrý telefon",ta krabička s tím nemusí souviset.Hlavně že se už tady někdo ptá,kdy bude mít superb infotaiment propojený On-line.Za chvíli to bude v autech automaticky,takže nějaká krabička bude k smíchu. Myslím,že o tomhle to vůbec není . EET bych také se sledováním nespojoval,ale to tady nepatří a EET mi nevadí.Vadí těm,co dělají něco načerno,bokem. 2 Citovat
ferda25 Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 (editace) Doufám, že nikdy nebude fungovat online spojení bez souhlasu uživatele vozu, který ho musí umožnit. Pokud by si někdo koupil auto, které si bude posílat data jak ho napadne při současném úrovni zabezpečení, může si být jist, že to auto mu opravdu z té garáže jednou samo odjede. EET nevadí jen lidem, kteří nevidí jeho hlavní důvod a to je mapování trhu a toků peněz. To se to podniká, když víš kde co a jak a ještě se najdou takoví co Ti zatleskají. Editováno: 18. Prosinec 2016, autor: ferda25 Citovat
dressi Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 pořád mi nikdo z vás neodpověděl na můj dotaz..!!!! Citovat
havrosh Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Rekne ti: 1) kde auto je (pokud je v pohybu, tak realtime odesila data a da se sledovat na telefonu/webu) 2) kolik ma cca v nadrzi 3) jaky je stav baterky 4) melo by umet cist DTC kody (nemuzu potvrdit ani vyvratit) 5) dela statistiku jizd 6) muze byt pouzito v 10 autech (sice nepraktice, ale je tu ta moznost) 7) daji se nastavit alerty - kdyz se auto pohne, nastartuje, prijede/odjede z definovane zony 8) provoz 75 kc/mes ale je v tom datovy roaming po EU, po 2letech smlouvy by mela byt moznost vlozit jinou (zatim TM, kvuli VPN spojeni) kartu Kde je problem: 1) StartStop - kdo pouziva, tak mu to cestu rozkouskuje 2) k mereni spotreby pouziva kristalovou kouli hodnotu nasobi rumunskou konstantou => hodnoty jako 500 L/100km 3) servisni intervaly ma nastaveno na 15t nebo 1rok (nepocita s variabilnim intervalem) Mam v F3 i SmartGate, ale prestal jsem ho pouzivat, protoze spolehlivost = 0. Na iOS musi bezet aplikace na popredi, jinak data nesbira, na Android se stale odpojuje (Nexus 5 - Android 5/6, vyjimka v battery optimalizaci nepomuze, telefon/auto spojeni po nahodne dobe ukonci, podobne chovani jsem mel i na S7) Citovat
Kolicek Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Je k tomu aplikace tak to chodi jako data, jinak cenik se jim taky povedl : Datový limit (měsíčně) 50 MB 50 MB Volání na všechna čísla 7,26 (6,–) /min 7,26 (6,–) /min SMS 3,03 (2,05) 3,03 (2,05) MMS 5,45 (4,50) 5,45 (4,50 Citovat
MilanHos Vloženo 18. Prosinec 2016 Autor Vloženo 18. Prosinec 2016 Když si to nechám dovést domů tak musím k aktivaci navštívit operátora nebo to zvládnu sám? Citovat
milanxx Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Když to doveze kurýr tak by měl mít u sebe smlouvu a v krabičce aktivovaná sim. Nebo už bude smlouva v mejlu. Teorie. Ti co šli k operátorovi si to tam nechali poslat nebo jako já nevydrželi. Ke kurýrovi jsem se nedostal páč mi zrušili objednávku. Citovat
dressi Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 možná by kolegové nebylo od věci, kdyby tady nějaký dlouhodobý uživatel aplikaci Motion popsal, jak to všechno funguje v praxi, jak to správně nastavit, co všechno mít zapnuté. Pořád si nejsem jistý, jestli apku správně používám. Citovat
Pawouk Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 před 1 hodinou, cosby napsal: proč jsou tu dvě témata???Slučte to sakra Sloučeno... Citovat
dressi Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 (editace) témata sloučena ale informace spíše o koupi produktu a problémech s T-Mobile. Já osobně jsem s koupi neměl vůbec žádný problém. Vše aktivovala prodavačka, vložila SIMku. Já už jen zastrčil do portu a hotovo. Přesto se opět jako "hlupák" ptám...? Jak správně v praxi používat tuto krabičku s aplikaci Motion. Editováno: 18. Prosinec 2016, autor: dressi Citovat
cosby Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Na stránkách T-Mobilu jsou v PDF různé odpovědi,tam to nenajdeš? Citovat
dressi Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 ne, tam nic konkrétního není...jen odpovědi na časté dotazy... Citovat
cosby Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Bavil jsem se a prý přímo né ale dá se to vyexportovat do excelu a udělat knihu jízd tam. Citovat
MilanHos Vloženo 18. Prosinec 2016 Autor Vloženo 18. Prosinec 2016 (editace) před 7 hodinami, cosby napsal: proč jsou tu dvě témata???Slučte to sakra Já myslím že jsem byl první kdo téma založil tak nechápu proč to píšeš do toho mého. A s prominutím sloučením těch témat jste z toho udělali slušnej mr**ík.. Řeší se všechno možný, jen ne T-mobile "chytré auto" a zkušenosti s ní! před 6 hodinami, Pawouk napsal: Sloučeno... Takže ďekuji, ale než se témata sloučily bylo potřeba to druhé promazat od hospodských řečí EET a pod... Do superb tématu taky zrovna moc nechodím, není nějaká neutrální půda pro to? Editováno: 18. Prosinec 2016, autor: MilanHos 1 Citovat
Pawouk Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Bordel si v tom tady děláte sami... 2 Citovat
MilanHos Vloženo 18. Prosinec 2016 Autor Vloženo 18. Prosinec 2016 Něco co nestojí za řeč často promažeš a najednou si za to můžeme sami ti co se snaží o tom něco dozvědět? Citovat
Pawouk Vloženo 18. Prosinec 2016 Vloženo 18. Prosinec 2016 Nemůžu tady číst úplně všechno. A já ty příspěvky mimo téma nepsal... Citovat
MilanHos Vloženo 18. Prosinec 2016 Autor Vloženo 18. Prosinec 2016 Ok to se omlouvám, ale zjistit které téma bylo vytvořené jako druhé pro tebe není složité ne? Ale to je jedno, už si nějak zvyknu chodit sem. Citovat
cosby Vloženo 19. Prosinec 2016 Vloženo 19. Prosinec 2016 Pawouk má pravdu.Duplicitní témata tady nemají co dělat a než se něco založí,má se podívat,jestli to tady není. 1 Citovat
MilanHos Vloženo 19. Prosinec 2016 Autor Vloženo 19. Prosinec 2016 (editace) Když už je nás tu na toto téma víc, tak se ptám znovu na otázku co když si nechám krabičku se SIM poslat domů? Je nutné i tak navštívit pobočku nebo to zvládne uživatel doma sám? Týden před vánoci bude čekání tak na hodinu přímo na pobočce. Editováno: 19. Prosinec 2016, autor: MilanHos Citovat
cosby Vloženo 19. Prosinec 2016 Vloženo 19. Prosinec 2016 A co tak vyplnit telefonín číslo,které je na jejich webu a oni se ozvou.Mě zavolali za dvě hodiny. Myslím,že je tady pramálo lidí co to má a co Ti odpoví. Citovat
havrosh Vloženo 19. Prosinec 2016 Vloženo 19. Prosinec 2016 2 hours ago, MilanHos said: Když už je nás tu na toto téma víc, tak se ptám znovu na otázku co když si nechám krabičku se SIM poslat domů? Je nutné i tak navštívit pobočku nebo to zvládne uživatel doma sám? Týden před vánoci bude čekání tak na hodinu přímo na pobočce. Urcite zvladnes sam. Kuryr ti doveze, podepises smlouvu (pokud nemas), da ti balicek. Vylomis si SIM, zkontrolujes jesli nepozaduje PIN (vpravem hornim rohu by melo byt napsano vypn. PIN, nekdy davaji obyc 3v1, kde je PIN vyzadovan), vlozis do zarizeni, sprarujes s mobilni aplikaci (pripadne pres web) a zasunes do portu v aute. Citovat
MilanHos Vloženo 20. Prosinec 2016 Autor Vloženo 20. Prosinec 2016 Objednáno, tak snad do 14 dnů stihnu zjistit co je to zač a kdyžtak vrátit Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.