Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Kluci, mě ta krabička blbla ze začátku taky magorsky. Měl jsem tam 3 auta a nešly smazat, už jsem byl taky nasranej. Pomohla vzdálená pomoc. Něco udělali (podle mě vzdálený reset např. konfigurační zprávou přes sms) a problémy jsou pryč. Ohledně baterie, pokud ji nemáte k.o. tak by mělo jít vše v pořádku. Já mám baterii 1,5 rok starou, ale kupoval jsem nějakou výkonnější, protože jsem měl tendenci sound systémem na párty vymlátit starou baterku. 

 

A to klimatizaci nevypínám, ráno zapínám výhřev sedaček i zadního skla. S/S systém je systém na hovno, ten bych si vypnul už z vlastního zájmu......

Tak jsem dnes se tomu pověnoval. Krabičku jsem vytáhnul, auto projel. Za 35km dlouhou cestu taky nefungoval start/stop (dával jsem autu dost čouda). Infotaiment píše provozní teplota nedodržena a vysoká potřeba energie pro vozidlo (vyhřívání sedaček vypnuto, skla taky vypnuto, topení vypnuto, topení zrcátek taky vypnuto). Závěr je takový že za start stop nemůže krabička od tmobile. Po zasunutí krabičky světe div se začaly chodit i notifikace na otřesy - stačilo s autem za hagusy zacvičit a za cca 30s přišla notifikace: Otřesy zaparkovaného auta. Tak super a díky moc za rady! Holt už jsem zapomněl na známou poučku "a zkusili jste to vypnout a znovu zapnout" :-)

jasně, restart je univerzální na vše, od PC, auta až po různé serepetičky :D, hlavně že to fachá :palec2:

Tak se mi včera při ukončení jízdy samo (bez odpojení jednotky) vytvořilo v aplikaci Nové auto. Už jsem dnes podnikl asi 10 jízd a stále tam mám to původní i nové a nechcou se ty auta znovu spojit v jedno (tak jak to dělá po odpojení a opětovném připojení). Nahlásil jsem problém na infolince T-M a čekám.......

Dám zde info.

Tak je to opraveno. Napsali mi:

Dobry den, kontaktovali jsme Vas ohledne poruchy Chytreho auta. V nasi aplikaci jsme provedli takzvane sjednoceni vozu. nyni mate pod svym uctem prave jedno vozidlo. V pripade dalsich dotazu nas prosim kontaktujte na 4603. Vas T-Mobile.

Tak snad to bude ok.

Teď se dívám do aplikace

https://my.moj.io/#/my/mojiovehicle

a našel jsem tam v sekci Auta tlačítko MERGE (spojit). Třeba by ty auta šly sloučit tam. Nechcete to někdo vyzkoušet, kdo tam má nedopatřením dvě auta místo jednoho? Já už to nezkusím, když mi to opravil T-Mobile :-). Že jsem si toho nevšiml dřív....

 

Ahoj, posilam odkaz na stranky: https://accounts.moj.io

 

 

Ale moc tady nehledej, zatim neuzitecne, musis mit prava admina a zatim jsem nezjistil, jak je ziskat. Uz jsem si i stezoval, ze jako majitel jednotky a sluzby si ji nemuzu sam administrovat.

Upraveno od Jasson

Tvoje stížnost je bezdůvodná, protože součástí T-mobile aplikace Chytré auto je pouze a právě jenom aplikace, kterou si můžeš stáhnout do svého telefonu. O webovém rozhraní zatím není žádná řeč. Kdyby si četl co jsem psal, tak víš, že s adresou, kterou i uvádíš nemá t-mobile nic do činění. T-mobile brzy připraví vlastní řešení, které bude uživatelsky víc srozumitelnější....

 

jinak dafr, taky jsem si toho sloučení všiml později :) podle mě to dělají právě přes toto...

14 hours ago, Jasson said:

Ahoj, posilam odkaz na stranky: https://accounts.moj.io

 

 

Ale moc tady nehledej, zatim neuzitecne, musis mit prava admina a zatim jsem nezjistil, jak je ziskat. Uz jsem si i stezoval, ze jako majitel jednotky a sluzby si ji nemuzu sam administrovat.

 

Prihlas se stejnym uctem jako do aplikace a bude ti to fungovat

17 hours ago, dafr said:

a našel jsem tam v sekci Auta tlačítko MERGE (spojit).

 

Funguje, zkousel jsem v prosinci a data to sloucilo spravne

  • Autor

Potom co jsem si krabičku po třetí vykopl z OBD jsem taky použil prodlužku a zneužil cizí nápad :D

IMG_1158.JPG

IMG_1159.JPG

před 19 hodinami, Jasson napsal:

Ahoj, posilam odkaz na stranky: https://accounts.moj.io

 

 

Ale moc tady nehledej, zatim neuzitecne, musis mit prava admina a zatim jsem nezjistil, jak je ziskat. Uz jsem si i stezoval, ze jako majitel jednotky a sluzby si ji nemuzu sam administrovat.

Omlouvám se moderátorům za OT, ale co píšeš, je blbost - T-Mobile Ti nikdy nic takového nesliboval. Oficiálně nabízí jen aplikaci a krabičku se SIM a tarifem, nic víc. Webové rozhraní my.moj.io nebo Tebou odkazovaná zóna nejsou vůbec předmětem nabídky.

 

@havrosh: Ta zóna na odkazu, o které @Jasson píše, má zcela jiný účel než webové rozhraní my.moj.io - vypadá to, že je to nějaká pokročilejší, techničtější sekce, kde můžeš třeba hromadně odregistrovat zařízení a podobně, mám pocit, že vážně slouží pro administraci např. velkého množství zařízení a/nebo jiné technické pomůcky. Ale je tam třeba zajímavá kompatibilita aut (je třeba vybrat sekci Vehicle Compatibility - Lookup a zde "calamp") včetně funkcí, které podporují.

Pravda, sorry za mystifikaci my <> accounts

před 2 hodinami, MilanHos napsal:

Potom co jsem si krabičku po třetí vykopl z OBD jsem taky použil prodlužku a zneužil cizí nápad :D

IMG_1158.JPG

IMG_1159.JPG

 

Taky jsem použil stejný prostor pro umístění po několikerém nechtěném vykopnutí krabičky při nastupování. Od té doby mám klid.

To jsem rád že vám to pěkně drží. Já jen ten kablík protáhl hned tou škvírou nahoru aby ještě méně zavazel.

Jinak takové drobné upozornění, ta krabička je po 2 hodinách jízdy docela "teplá/horká"... tak to nedávejte někam, kde by to mohlo něčemu vadit...

@Pawlisko: Díky za upozornění, to je docela zajímavé zjištění - musím někdy osahat. Ale docela mě to překvapuje, protože nechápu, co by se tam uvnitř mohlo tolik hřát... :kol-32:

Já to mám strčené ve schránce vedle volantu a jak jsem dojel (2,5 hodin - 220km), tak jsem koukal jestli tam nemám klíče a byla tam docela teplo a ta krabička fakt hřála... nezkoušel jsem jestli to hřeje furt nebo jen během jízdy... zítra zkusím. 

Po včerejší jízdě byla krabička opět vcelku "horká"... jinak když auto stojí, tak je krabička "studená"... tak si na to jen dávejte majzla když to budete dávat někam, kde by to mohlo vadit. Např. při 10 hodinové cestě k moři bych na to možná i sem tam kouknul :D 

Z jiného soudku: jelikož používám Windows Phone/10 Mobile, nemám možnost mít aplikaci v telefonu, a tak samozřejmě přicházím i notifikace. Protože Mojio začalo pracovat s IFTTT (služba pro automatizaci čehokoliv s čímkoliv - např. sociální sítě, maily, zálohy, chytré domy aj.), připojil jsem je. Pár poznatků:

- Mobilní aplikace Mojio/Motion umí mnohem více notifikací, v případě IFTTT máte pouze stejné možnosti jako na webu (start/stop motoru, dokončená jízda, chybové kódy, připojení/odpojení krabičky, nízká baterie, málo benzínu), takže otřesy nebo odtah jsou (zatím) bez šance. Snad se to zlepší!

- Nechávám si posílat SMS skrze službu T-Mobile email do SMS (Gmail pošle email jako SMS do mého telefonu). Bohužel - a nevím, zda vinou IFTTT nebo Mojio - zprávy chodí pozdě (4 notifikace, zpoždění 1 minuta až 80 minut).

Uvidíme, jak dál. Bylo by to ale řešení i pro ty, co nemají data.

To že je krabička poněkud horká, pravděpodobně souvisí se zabudovaným akumulátorem uvnitř ní.

Kazdy ELM chip (a vlastne kazdy chip) sa zahrieva.

Díky za postřeh a informaci, ale nikdo z nás si tu snad ani na minutku nemyslel, že teplo vzniká z ničeho nic. Vždy musí být nějaký zdroj tepla :)

 

Ta informace má sloužit spíše pro ty, co si tu krabičku dávají kdo ví kde, tak aby s tím počítali.

Proto je to místo na té konzole přímo idealní. Prostor a chlazení plochou.

Tak poslušně hlásím, že indikace odtahu funguje na jedničku... ;-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.