HWSpeedy Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 (editace) Zdravím, mám dlouhodobě "problém" s "ťukáním" od asi přední nápravy při menších rychlostech, hlavně při odbočování nebo jízdě po hrbolaté cestě. Přijde mně to že to je při odlehčení kola. Při normální rychlosti se to neprojevuje a nebo to není vlivem ostatního hluku slyšet. V servisu mně to hledali už 3x při garančkách a nic. Dnes jsem poprosil na STK technika aby se na to pořádně kouknul a taky nic, říkal přímo na nápravě absolutně žádné vůle. Nenapadá někoho něco, případně nedělá to někomu také? Editováno: 13. Prosinec 2016, autor: HWSpeedy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR F3 Vloženo 11. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2017 Dělá to silenblok na uložení převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborškoda Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 ahoj bouchal mi silentblok mezi motorem a nápravnici ,ale stejně furt něco slyším:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 5. Prosinec 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2018 Tak u mě to byly silentbloky (nebo co to přesně je) na ramenech přední nápravy. Stačilo když je promazali a prý na to bylo dokonce nějaké doporučení od Škody. Od té doby to zmizelo, od jeden servis jsem to nechal udělat znova, protože se to začalo zase objevovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...