Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám dlouhodobě "problém" s "ťukáním" od asi přední nápravy při menších rychlostech, hlavně při odbočování nebo jízdě po hrbolaté cestě. Přijde mně to že to je při odlehčení kola. Při normální rychlosti se to neprojevuje a nebo to není vlivem ostatního hluku slyšet. V servisu mně to hledali už 3x při garančkách a nic. Dnes jsem poprosil na STK technika aby se na to pořádně kouknul a taky nic, říkal přímo na nápravě absolutně žádné vůle. Nenapadá někoho něco, případně nedělá to někomu také?

Upraveno od HWSpeedy

• 11 měsíců později...

Dělá to silenblok na uložení převodovky.

• 10 měsíců později...

ahoj bouchal mi silentblok mezi motorem a nápravnici ,ale stejně furt něco slyším:-D

• 1 měsíc později...
  • Autor

Tak u mě to byly silentbloky (nebo co to přesně je) na ramenech přední nápravy. Stačilo když je promazali a prý na to bylo dokonce nějaké doporučení od Škody. Od té doby to zmizelo, od jeden servis jsem to nechal udělat znova, protože se to začalo zase objevovat.

• 2 roky později...

Ahoj všem, už delší dobu řeším mlácení kovové bouchání od přední nápravy nejvíce z levé strany , vyměněny tyhle věci tlumiče přední ,kyvná vzpěra mezi motorem a nápravou  ,tyčky stabilizátoru ,uložení předního stabilizátoru za strongflex, vyměnené čepy předních ramen + dané červené strongflex do ramen horní uložení 2x + pružiny .