Jump to content

liborškoda

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About liborškoda

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj,tak tady máte nějaké info. Základem pro správnou výměnu a montáž nového brzdového kotouče a destiček je posouzení házivosti náboje a brzdového kotouče proměřením házivosti ručičkovým úchylkoměrem – mikrometrem přímo na nápravě vozidla (viz vyobrazení).V případě, že házivost nově namontovaného kotouče je větší než přípustných 0,10 mm, měřeno cca 10 mm od vnějšího okraje kotouče, je třeba proměřit házivost náboje kola, která nesmí být více než 0,03 mm. můžou to dělat silentbloky nápravy nebo i vůle ve stabilizátoru, nebo ložisko a náboj kola,celkově celé zavěšení nápravy Já budu měnit ložiska přední sice jsem rukama vůli ani nezjistil( měl jsem to na zvedáku a bez vůlí ) Jinak mám vše na nápravě vyměněné jak silentbloky ramen ,čepy ramen , komplet stabilizátor tyčky+ uložení, kyvná vzpěra,takže to přisuzuji už jen vůle v náboji kola:-)
  2. Ahoj, mohu se přidat do debaty, auto vlastním cca přes 1 rok a najeto cca 208tis km r.v. 2014, potřeboval bych se zeptat zkušenější po jaké době jste měnily spojku?Já mám ještě původní:-D
  3. Ahoj tak už dnes najeto 208 tis km ,byla provedena výměna škrtící klapky od té doby už kontrolka nesvítí, stále něco mlatí na přední nápravě, krom ramen na přední nápravě vše vyměněno( silentbloky zadní v ramenech se měnily + přední tlumiče a uložení hotovo, po přejezdu nerovností příčný práh stále mlátí předek nápravy už nevím co s tím? Neporadí někdo?Díky
  4. liborškoda

    Tlumiče

    Ahoj v 170tis km všechny tlumiče na výměnu ,přední pravej nefunkční po demontáži a zadní se budou taky měnit v 208tis km. Taky mám CNG r.v. 2014 a už mě to dost natrápilo co se týče oprav:-)
  5. Ahoj koupil jsem také zimmerman kotouče děrované a desky klasické ATE ,sice desky neubývaj občas pískaj ale po 2 tis km zase zvlněné brzdy budu to řešit výměnou ložisek, sice brzdy jsou ted agresivnější,ale zase zvlněné:-( jak to řešíš ty? Vyřešilo se to?
  6. A taky mám problém s ruční brzdou dokonce i občas pískaj brzdy zadní přibrzdují 2x rozděláno a vyčištěno a ted je to lepší a flexou strhnuty hrany bubnů,přišlo mi že už jsou po 200 tis km bubny na výměnu:-) zkusím doštělovat pod plastem u ručky, jinak brzdí až úplně jak je řečeno u stropnice:-D
  7. Ahoj,další poznatky z vlastnictví škoda citigo rok 2014 1.0 CNG 50kw ,ted momentálně najeto 197tis km ,poznatky závady oprava předních ramen silentbloky ,výměna předních čepů v ramenech ,výměna axiálních táhle na řízení a čepů řízení,a furt stále něco mlátí z přední nápravy nejspíš už jsou na vině jen tlumiče jinak vše vyměněno ,auto bylo na kontrole ve škodovce NH car černý most, tam by vyměnili vše a možná i 2x kdyby mohli nacenili opravu za 12 tis kč v dílech ,nyní závada EPC chyba škrtící klapky:-( jinak auto jezdí, ale ted v nouzáku
  8. Ahoj někde jsem četl v článku že hučení převodovky přenos od motoru k převodovce je způsobený špatnou konstrukcí lamely , ale životnosti to nevadí,takže při sešlápnutí spojky je klid:-),jinak na volnoběh když je spojka puštěná je to hlučné ale to je bohužel špatnou kontrukcí lamely vypínací,nedokáže utlumit kmity z motoru😁
  9. ahoj bouchal mi silentblok mezi motorem a nápravnici ,ale stejně furt něco slyším:-D
  10. Ahoj všem ,Citigo jsem koupil jako druhé auto do města a na popojíždění do práce je to 1,0 na CNG 50kw, auto vlastním od roku 10/2017 při koupi najeto 164tiskm nyní pěkných 182tis km ,mnou najeto ani ne za rok asi 16 tis km, Zatím spokojenost:-)
×
×
  • Create New...